Verschil oxy en dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschil oxy en dianabol

Ik zit net op ergogenics te lezen:
    Dianabol is voor de lever het linkste anabool

...en ik lees dus o.a. dat dianabol veel lever toxischer is dan oxy.

Tot nu toe wist ik dat beide min of meer als elkaars broertjes gezien kunnen worden. En ik hoorde vaak dat oxy het net iets heftigere broertje was. (ook qua bijwerkingen). Als het om je lever gaat is het alleen net andersom dus.

Maar hoe zit het nu?
    Misschien een aantal wetenschappers aan het woord over bijwerkingen?
    En een aantal ervaringsdeskundigen over het verschil in effect/resultaat?

die vraag is al zooooooo verschrikkelijk vaak behandeld hier.
    dianabol neem je minder dan de helft van oxy in milligrammen.
    daar zit ook het probleem. oxy lijkt toxischer, maar dat is omdat je zoveel mg neemt.
    neem maar es 150mg dboll per dag. ga je eerder vrot dan oxy. en oxy wordt altijd 100 tot 150 gebruikt.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ja, ik zie die discussie inderdaad staan.
      Had misschien ook even op een andere manier moeten zoeken. Dat dianabol per mg sterker is was mij overigens ook bekend.

Wat ook naar voren komt is dat de topic starter van iedereen altijd hoort dat oxy zo heftig is. Terwijl als je dat van die gangbare doseringen (30mg Dianabol / 100 mg oxy) erin betrekt, dan zijn ze allebei even giftig (even gecharcheerd)

Ik vroeg me dus meer af, omdat het toch twee verschillende middelen zijn, of ze ook een noemenswaardig verschil hebben in bijwerkingen. Qua giftigheid voor de lever weten we nu al. Maar zou er nog een andere reden kunnen zijn dat oxy net iets beruchter is? (behalve dat iedereen elkaar dus vaak napraat)

Comment

Er staat toch mooi vanonder een correcte conclusie bij, die sjoerd liever niet in de titel zet, dan spreekt het niet aan.

In vitro studies zijn relatief nietszeggend. Er zijn een hoop factoren waar geen rekening mee wordt gehouden.

Toxiciteit voor de lever valt best mee zolang je niet overdrijft en je geen leveraandoening hebt.

Oxy is berucht voor leverschade omdat het vrij vaak in de medische wereld gebruikt wordt, en daar worden zeer hogere doseringen voor heel lange tijd gebruikt. Reken op 300mg/ed voor meer dan een half jaar enz.

Combineer dat dan met andere medicatie en je krijgt op middellange termijn serieuze problemen.

Gebruik je het op een normale dosis voor een normale tijdsduur, is de hype niet correct.
        Last edited by Genjuro; 18-01-2011, 06:20.
        the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X