Clenbuterol...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clenbuterol...

Ik ben momenteel al drie weken bijna niet meer in de gym geweest vanwege mijn schouderblessure, die nu eindelijk beter begint aan te voelen. Ondertussen begonnen met om de twee dagen een 40-50 minuten te joggen. Gaat wel lekker en het vet gaat ook redelijk eraf, maar niet snel genoeg naar mijn goesting...

Ben niet echt op mijn dieet aan het letten momenteel, gewoon die 'cardio' erbij, wil weer niet zoals vorig jaar -11 kg op twee maand en dan weer een latje zijn...

ENfin.. Ik was zinnens om mijn clenbuterol te gaan gebruiken,d us dagelijks een tabje in nemen (generic) en dit gedurende een 3 weken. Eiwitten hoog houden, wat ik zowieso doe met mijn shakes. Ik heb gelezen dat ik best begin met een kwart-tabje en dan half tabje en kijken hoelang ik blijf beven en zo geleidelijk dosis naar 1 tab per dag omhoog brengen. Correct?

Wat mag je verwachten van die clen? Gaat dat in combinatie met mijn tweedagelijkse jogsessies de boel versnellen?

Gaat in combinatie met wat je noemt zeker werken ja. Hoeveel % is moeilijk te zeggen.
    Opbouwen naar 1 tab ( 0,08mg ) is goed, maximaal 2 tabs nemen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X