Het begin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het begin

Dag mensjes,

Ik ga goed met sporten ( alsjeblieft dank je wel graag gedaan )

Maar ik vroeg me af als ik ooit een kuur wil gaan beginnen is anavar dan een optie? Ik zou dan graag een rustige kuur willen en ik dacht dat anavar daarvoor wel geschikt zou zijn.

Hebben jullie ervaring met bovenstaande zoja zijn er erge bijwerkingen geeft het goed resultaat.......?

Groetjes

kappen met zoeken naar dingen die je denkt het voor je te gaan doen en aan de bak! mooi trainingsschema maken, mooi voedingsschema maken, goed rusten, hard trainen en lekker slapen.
    pas over een jaar zou ik gaan denken aan dingen als kuren etc, dat heb je nu nog helemaal niet nodig

Comment

heb je zelf al research gedaan? anavar is geen massa bouwer. wat is je doel met de anavar?

Comment

Originally posted by tha man View Post
        kappen met zoeken naar dingen die je denkt het voor je te gaan doen en aan de bak! mooi trainingsschema maken, mooi voedingsschema maken, goed rusten, hard trainen en lekker slapen.
        pas over een jaar zou ik gaan denken aan dingen als kuren etc, dat heb je nu nog helemaal niet nodig

Ga fietsen man, dat vraagt hij toch niet.

Wat Phoenix zegt heb je al wat research gedaan?. Anavar is niet een middel waar je dikke gains mee gaat maken. Zou je toch aan test moeten gaan denken.
        Maar het is een optie om te te beginnen ja.
        Gebruik maken van de zoekfucntie en google en je krijgt antwoord op al je vragen.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

een winny-tabs kuurtje is mooi als 1ste ervaring vind ik...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X