Frontloaden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Frontloaden

Ik zit net even te kloten op de roidscalculator en dat is toch wel erg handig!
    Nu kan je heel makkelijk al meteen met een frontload die je zelf uitrekent op
    redelijk stabiele bloedwaarden komen en dus veel beter is lijkt mij en je kuur vrijwel direkt gaat beginnen en dus minder schommelingen dus ook minder kand op bijwerkingen.

Hoe denken jullie over frontloaden?
    Face your demons...........

Niemand die de voorkeur geeft aan frontloaden?

Comment

Kan, of t beter is weet ik niet

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
        Niemand die de voorkeur geeft aan frontloaden?

Tuurlijk wel.
        1e week dubbele dosis, dan heb je gelijk betere bloedwaardes en blijf je gelijk meer stabiel.
        DOEN !
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Gast wie ben jij?

Even quote van jou.

Ik heb as gebruik ver achter me gelaten want geloof me je krijgt er later alleen maar gedonder van en dat is je gezondheid niet waard.

Als je op leeftijd bent zie je er trouwens nog slechter uit ook.
          Waarom hecht je er nog waarde aan om dit te weten? Of is het gewoon alleen om er wat van te leren of nieuwsgierigheid? Of misschien wel omdat het je gewoon leuk lijkt om te weten? Spare the bullshit.

"Als je op leeftijd bent zie je er slechter uit" Silvester Stallone .. #kuch#

Overigens geef ik zelf eerder voorkeur aan kick-start dan front-load.

Comment

Dat dacht ik ook idd!

Volgens mijn is dat DE manier en kan je je kuur ook met 2 weken verkorten en bijwerkingen zoveel mogelijk beperken.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Gast wie ben jij?

Even quote van jou.

Waarom hecht je er nog waarde aan om dit te weten? Of is het gewoon alleen om er wat van te leren of nieuwsgierigheid? Of misschien wel omdat het je gewoon leuk lijkt om te weten? Spare the bullshit.

"Als je op leeftijd bent zie je er slechter uit" Silvester Stallone .. #kuch#

Overigens geef ik zelf eerder voorkeur aan kick-start dan front-load.
              Wie ik ben???

Ik ben een fanatiek BBer die zuch al zeker 14 jaar bezig houdt met voeding trainen en suppletie en heb de nodige kuren al achter de rug.

Ik weet ondertussen dat er verschrikkelijk veel en steeds makkelijker gebruik wordt gemaakt van as.

Ik probeer steeds meer te weten te komen van het as gebruik onder de BBers en als je gebruikt hoe dat te doen op een zo veilig mogelijke manier.

De kuren vliegen je hier om de oren en heb vorig jaar en 2 jaar terug 2 bekenden van me heen zien gaan door TE veel as gebruik vandaar dat ik vaak tegen het gebruik ben van as op dit forum en mijn uitspraken soms.

Kortom ik ben het meeste nieuwsgierig naar ervaringen en wil zoveel mogelijk weten om met zo min mogelijk gebruik van as toch het maximale eruit te halen.

Dit door voeding,suppletie,training rust en as gebruik alleen om het plafond te doorbreken.

Wie ben jij?

Comment

Ja Kevin,....als die quote van jou is...
                Ga je een kuurtje doen dan? Dan heb je het niet ver achter je gelaten.......

Tell me.....

Comment

2 posts tegelijk.......

Comment

Nee ik ben niks van plan het is alleen interesse en wil graag alles weten en blijven leren omdat ik het erg interessant vind o.a.

Ik ben nu naturel goed bezig en ga super vooruit al zeg ik het zelf.

Ik train op gevoel ipv naar de gewichten te kijken en dat werpt zijn vruchten af.

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                      Wie ik ben???

Ik ben een fanatiek BBer die zuch al zeker 14 jaar bezig houdt met voeding trainen en suppletie en heb de nodige kuren al achter de rug.

Ik weet ondertussen dat er verschrikkelijk veel en steeds makkelijker gebruik wordt gemaakt van as.

Ik probeer steeds meer te weten te komen van het as gebruik onder de BBers en als je gebruikt hoe dat te doen op een zo veilig mogelijke manier.

De kuren vliegen je hier om de oren en heb vorig jaar en 2 jaar terug 2 bekenden van me heen zien gaan door TE veel as gebruik vandaar dat ik vaak tegen het gebruik ben van as op dit forum en mijn uitspraken soms.

Kortom ik ben het meeste nieuwsgierig naar ervaringen en wil zoveel mogelijk weten om met zo min mogelijk gebruik van as toch het maximale eruit te halen.

Dit door voeding,suppletie,training rust en as gebruik alleen om het plafond te doorbreken.

Wie ben jij?
                      Om jou vraag te beantwoorden. Ik ben Nex-. Ik ben een sukkel die heel vroeg aan de aas is gegaan. Heeft er nu spijt van omdat hij zijn leven heeft verpest met drugs waaronder aas. Is nu voor een lange periode clean. En probeert nu weer een beetje mee te lullen op bodynet. Een dwaas dus.

14 jaar bodybuilding klinkt heel stoer. Ik ben benieuwd naar je stats. Ik hoop alleen wel dat je mijn reactie begrijpt aangezien ik dat stukje waar jij verteld dat je het gebruik van aas en all that shit achter je hebt gelaten een beetje raar vind als ik weer naar dit topic kijk. Maar goed same old story.. het is dus puur information. Fair enough.
                      Last edited by Nex-; 23-02-2011, 00:05.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                        Om jou vraag te beantwoorden. Ik ben Nex-. Ik ben een sukkel die heel vroeg aan de aas is gegaan. Heeft er nu spijt van omdat hij zijn leven heeft verpest met drugs waaronder aas. Is nu voor een lange periode clean. En probeert nu weer een beetje mee te lullen op bodynet. Een dwaas dus.

14 jaar bodybuilding klinkt heel stoer. Ik ben benieuwd naar je stats. Ik hoop alleen wel dat je mijn reactie begrijpt aangezien ik dat stukje waar jij verteld dat je het gebruik van aas en all that shit achter je hebt gelaten een beetje raar vind als ik weer naar dit topic kijk. Maar goed same old story.. het is dus puur information. Fair enough.
                        Goede zelfkennis....die spiegel die soms op tafel lag kwam dus goed van pas
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X