Delemma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Delemma

jullie weten nog van dat maatje van me dat tergelijk met mij ipv sust, een oxy kuur deed. Nou deze kerel durfde er niet voor uit te komen maar er viel iets op bij hem vd week .. ik raakte zn borst aan en hij had duidelijk veel pijn aan zn tepels. Toen vroeg ik of hij zn shirt effe uit deed en toen voelde zn ene tepel gewoon (zacht aan ) maar bij de andere die pijn deed . leek het net of er een platte knikker onder zat . zo groot als een 50 eurocent stuk. ik zei meteen ,, jij heb een gyno. Maar meneertje durft niet naar de dokter te gaan ivm ziekenfonds vergoedingen enz enz .. Help het als we hem een grote doses clomid geven .. Of wordt het toch dokter, en gyno weglaten snijden ..??

ps voedingsschema kom eraan .. moet installatiecd van scanner zien te vinden :P
    The oxynator

rot op meeeen. dat gaat zo weer weg. ik heb ze al gehad ter grootte van een jampotdeksel bijna. don't worry voor die knaak. dat gaat zo weer weg. duurt ff. neem wat extra nolvadex en t is zo verdwenen. ik heb elke kuur gyno en wel groter dan dan 50cent stuk.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (bruce @ Jun. 03 2004,00:29)]rot op meeeen. dat gaat zo weer weg. ik heb ze al gehad ter grootte van een jampotdeksel bijna. don't worry voor die knaak. dat gaat zo weer weg. duurt ff. neem wat extra nolvadex en t is zo verdwenen. ik heb elke kuur gyno en wel groter dan dan 50cent stuk.

hoe lang duur dat dan ongeveer . en wat en hoeveel moet er worden ingenomen
      The oxynator

Comment

Gewoon nolvadex. De eerste 3 dagen 40mg per dag en daarna 20mg per dag tot het weg is.
        Kans is overigens groot adt het ook zonder vanzelf weggaat hoor.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

en ik had altijd schijteveel schrik dat als je gyno krijgt, je er voor de rest van je leven mee zit.. of een dokter onder ogen moet zien...

beregoeie info!

greetz
          I just live once and I want the max out of it!

Comment

Of net als mij 15 augustus onder het mes, en er nooit meer last van krijgen!!! HAHA
            Mr. HOLLAND 2006 NAC
            Mr. HOLLAND 2007 NAC
            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

En als je naar de dokter moet krijg je dit toch gewoon vergoed?! of niet en anders heb je wat om mee te spelen
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Wat bedoel je daarmee, Bigbardie? Laat je wat klieren weghalen ofzo?
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ja idd het wordt bij mij gewoon vergoed!!! Gewoon bij de dokter een verwijsbriefje halen voor de plastisch chirurg!
                  En ja ik laat wat klierweefsel en vetweefsel weghalen!!! En dan heb je nooit meer ergens last van beter toch!!!
                  Mr. HOLLAND 2006 NAC
                  Mr. HOLLAND 2007 NAC
                  3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (bigbardie @ Jun. 03 2004,13:49)]Ja idd het wordt bij mij gewoon vergoed!!! Gewoon bij de dokter een verwijsbriefje halen voor de plastisch chirurg!
                    En ja ik laat wat klierweefsel en vetweefsel weghalen!!! En dan heb je nooit meer ergens last van beter toch!!!  
                    vetweefsel?

ga je een liposuctie doen dan?

greetz

Comment

Nee, bijna iedereen heeft bij dat klierweefsel automatisch wat vetweefsel erbij zitten!!! oestrogeen vet!!!
                      Mr. HOLLAND 2006 NAC
                      Mr. HOLLAND 2007 NAC
                      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

doe mij ook zo'n dokter. die van mij wil nergens mee helpen. alleen bloedonderzoek omdat er risico's zijn. zal binnenkort weer es langs voor een prikkie. (lever, testo, schildklier)

btw: gyno's van progesteron schijnen niet weg te gaan. dus kijk daar mee uit. (deca-tren combi)

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Het maakt geen verschil hoor, oestro of progest gyno. Beide worden door nolva aangepakt.

En denk er niet te licht over Bruce, gyno is iets wat je serieus moet nemen. Het is niet dat je ff wat lastigs hebt waar je van af moet. Meteen nolva als je wat voelt, dan heb je er ook maar weinig van nodig en krijg je geen problemen.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Jun. 03 2004,12:39)]en ik had altijd schijteveel schrik dat als je gyno krijgt, je er voor de rest van je leven mee zit.. of een dokter onder ogen moet zien...

beregoeie info!

greetz
                            tja maar meneertje heeft zijn clomid niet netjes ingenomen zoals gezegt was. Nouja .. hij heeft ze geslikt wanneer hij zin had laten we zeggen . Dus eigen schuld.. vindt ik
                            The oxynator

Comment

Is dan inderdaad eigenschuld.
                              Overigens zou ik de volgende keer geen clomid maar nolvadex nemen..
                              Arimidex is nog beter maar een stukje duurder.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X