Weer een winny vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weer een winny vraagje

Ja, gozers kom ik wederom met een vraag over winny's maar ik ben aan het twijfelen voor mijn eerste kuurtje, het wordt winstrol only maar twijfel tussen tabs of injects.

Nu bedacht ik zelf het volgende:

Met tabs kun je ongeveer 1/5 van de hoeveelheid wegcijferen omdat het wordt afgebroken, goed je neemt 50mg ED dus 40mg werkende stof.
    Met injects zet je EOD 50mg, dus over 2dagen 25mg.

Zou je dan met het oog op grotere hoeveelheid werkzame stof in je lichaam toch beter voor tabs gaan of kun je dat zo niet stellen en waarom dan niet?

Jonah
    Ik zou zowiezo niet gaan voor winstrol only (altijd stacken met een andere as ).

Wat betreft de tabs of inject ,ik zou gaan voor de injects ,minder schadelijk voor de lever en ,ook de hoeveelheid werkzame stof wordt beter opgenomen , maar ik vindt 50 mg tabs ED erg veel ( zou nooit boven de 30mg p/dag gaan ) , een keer in de twee dagen een ampul van 50 mg is beter.

Injects hebben een Nadeel het is niet zo prettig voor je zitvlak ,winstrol injects veroorzaken vaak een pijnlijke spuitplek !!

succes Ron

Comment

Valt mee met die pijnlijke plekken vind ik. Als je de spullen op kamertemperatuur hebt, rustig injecteerd en vervolgens de spuitplek masseerd.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Jona, ik heb je nu al een tijdje horen zeggen dat je een kuurtje wilt doen. Winstrol wil je hiervoor gebruiken. Wat ik gelezen heb van personen die een winstrol only hebben gedaan is dat ze wel wat gains boeken, maar nou niet echt geweldig.

Mijn mening over a.s. is dat je ze pas moet gebruiken als je echt veel van trainen en voeding weet, en dit voor jezelf ook kan toepassen. Ook moet je naturel al veel bereikt hebben voor je begint aan a.s. Mocht je dan toch besloten hebben te gaan kuren doe het dan goed, en geen winstrol only
        Enkel mijn mening...
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Beste Keep it Real,

Idd heb ik al eerder aangegeven dat ik een kuur winstrol wil gaan doen, ik ben dan ook al wel een tijdje bezig met het informatie inwinnen over AS.
          Misschien is het je ook opgevallen dat ik vaker mensen verbaal verdedig die worden aangevallen omdat zij niet, zoals het overgrootte gedeelte op dit board, buitenproportioneel willen groeien. Dit omdat ik ook tot dit kleine groepje mensen hoor.
          Daarnaast suggereer jij dat mijn kennis over voeding en training en de daarbij behorende jaren nog niet voldoende zou zijn om aan de AS te beginnen.
          Allereerst train ik immiddels 5 jaar met gewichten, waarvan 3,5 echt serieus. Ik ben 25 jaar en zit toch wel dicht tegen mijn natuurlijke grens aan. Ik heb veel gelezen over voeding en weet wat het beste bij mijn lichaam werkt. Daarnaast komt ik door mijn studie fysiotherapie veel in aanraking met training en daaraan gerelateerde onderwerpen.
          En de beweegredenen, beste Keep It Real, om een winstrol only kuur te nemen zal ik dan ook speciaal voor jou nog een keer opsommen:

Ik wil geen 10 kg in 1 kuur winnen omdat:

- Ik dan 96kg weeg bij een lengte van 1.81 en dit te grof voor mijzelf vind.
          - Ik scheve gezichten op mijn opleiding krijg van mensen die mij moeten beoordelen, en een schijt-aan-houding dus negatief zou kunnen uitpakken in het verdere verloop van mijn studie.
          -Ik van mijzelf al een wat "nattere"fysiek heb en geen vocht en vet extra wil winnen.
          -Ik geen trenbolene of test (prop) in mijn eerste kuur wil gebruiken en liever ook niet winny wil stacken.
          - Ik niet met gewichten train om maar zo groot mogelijk te worden maar, om naast de estetische reden en omdat ik het lekker vind ook train ter ondersteuning van andere sporten zoals rugby en jiu-jiutsu.
          - Ik oa. voor deze sporten ook wil trainen op snelheid, en vet en vocht dit tegen houdt, daarom dat winstrol ook populair is bij sprinters enz.

Daarnaast lijkt me winstrol een prima AS om als eerste(en enige) kuur te doen omdat je vaak behoud wat je wint en je er ook sterker van word zonder al te zwaar te worden en dit erg aantrekkelijk is in de andere takken van sport die ik beoefen.

Mocht jij of iemand anders na het lezen hiervan een beter advies uit kunnen brengen, dan is dit natuurlijk van harte welkom.

Comment

Zoals ik al vaker heb gezegd doet iedereen het voor zichzelf.

Greets...

Comment

Ok jonah, het is duidelijk. Leuk dat je zo'n uitgebreide motivatie geeft, dat stel ik wel op prijs.

Wel vraag ik me af waarom je een kuurtje wil gaan doen. Als je maar een paar kilo (spiermassa) aan wilt komen kan je ook nog enkele jaren natural doortrainen. Het gaat steeds langzamer met gains, maar er valt zeker nog wel wat te behalen. Bedenk ook dat nadat je die kuur achter de rug hebt je veel moeilijker spiermassa erbij zal winnen. Hier zal je dan waarschijnlijk weer een kuurtje voor nodig hebben...
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik word een beetje gek van Kiepitriel...
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik twijfel ook ofdat ik hier nog op zal reageren,..

Vooruit, ik zit namelijk al ver tegen mijn naturel grens aan(zoals je al kon lezen). Verder ben ik vanaf morgen 25 en denk als ik het wil doen dit een mooie tijd daarvoor is. Ik zie mezelf, op dit moment, op mijn 30e geen kuurtje meer pakken bvb.

Snappie?

Comment

ik post zelden maar als ik onzin zie al injecteerbare winny is minder slecht voor je lever moet ik toch wat zeggen.
                    Is beide c-17 gealkileerd en dus beide belastend voor je lever.
                    Je moet nemen welke je goedkoper kan krijgen en of je wil slikken of spuiten elke dag.

Comment

ik post misschien wat vaker, maar als ik onzin lees dat de intermusculair toegediende 17AA winny netzo belastend is als de oraal toegediende 17AA winny is moet ik toch wat zeggen.

Misschien is de injecteerbare variant minder schadelijk voor je lever omdat deze maar 1x langs de lever komt ipv 2x zoals het geval is bij de orale inname.  Schadelijk zijn ze beide maar niet allebie in dezefle mate van belastendheid

Comment

ok als jij denkt dan injecteerbaar minder schadelijk is moet je beide maar eens proberen en daarna je lever waardes checken..

Comment

Ik zeg:

!!!!MEKLMAN HEEFT GELIJK!!!!

en daar laat ik het bij

(en als je een andere mening hebt zou ik wat meer gaan lezen en wat minder typen   )

Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

ach wat jullie willen....veel plezier

20 jaar ervaring stel niet veel voor natuurlijk tussen al deze wereld kennis hier.

Comment

Ervaring telt zeker voor heel veel hoor. Kom zelf niet aan de 20 jaar maar zit ver over de helft.

Je leverwaardes laten meten zou het enige bewijs leveren maar ook die zullen bij iedereen anders gaan zijn.

Feit is wel dat Melkman gelijk heeft. Hoeveel minder schadelijk het is kun je wel over discussieren. Als het de lever al een keer gepasseerd is zal het een 2e keer zo zwaar niet meer zijn. Winstrol is in alle vormen een belasting voor je lever. Ze zijn nu zover dat het gelukt is winstrol op oliebasis te maken maar of dat dan minder belastend is?

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X