dnp+insuline

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dnp+insuline

ik zat laatst over alles in te lezen, maar vroeg me af kan je slin gebruiken samen met dnp

want dnp verbruikt al je koolhydraten en slin heeft dit juist weer nodig.

of is het zo dat je door slin je koolhydraten opneemt en dat dnp dit later weer verbrand.
    dus me vraag is kan je dit tegelijk gebruiken, dat je vet verbrand en dat je toch nog aardig at massa aanzet
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Veel Gestelde Vragen: Dnp - DutchBodybuilding.com forum

Was toevallig gisteren dit topic door aan het graven. Staat echter niets in over de combinatie met Slin.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ja ik heb die ook gelezen, een ook over slin daarom vroeg ik het me ook af
      bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Lijkt me nogal link. Zou het eerder na elkaar gebruiken (eerst de insuline, dan de DNP). Daarbij wel de kanttekening dat ik het absoluut niet zou aanraden te gaan kuren met insuline.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik vind het een ongelooflijk link goedje. Verkeerd doseren is mogelijk exit. Mij niet gezien.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik neem aan dat je dnp voor cutten gebruikt?, dus lijkt me dan geen goed idee om het samen te nemen met slin, bij het cutten zit je laag in je koolhydraat, terwijl je bij slin juist koolhydraten nodig bent. zit je bij slin te laag in je koolhydraat dan kun je in een hypo terecht komen.

Comment

Bij dnp heb je ook koolhydraten nodig...
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by red View Post
                Bij dnp heb je ook koolhydraten nodig...
                Dit is inderdaad iets wat ik vaak hoor, maar nu vraag ik me dus eigenlijk waarom iedereen dit beweert. Heeft het ermee te maken dat je door de gigantisch hoge verbranding die je krijgt van DNP, je bij een onvoldoende hoge koolhydraatinname binnen no-time in een keto-acidose zit?

Verder betwijfel ik of je nog wat massa gaat aanzetten met DNP, je creërt immers zo'n gigantisch tekort, dat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat je lichaam nog energie weet te reserveren voor spieropbouw.

Tot slot nog één dingetje wat je jezelf moet afvragen: aangezien DNP-kuurtjes toch maar ontzettend kort zijn (10-21 dagen), zul je in die korte tijd toch niet veel massa op kunnen bouwen. Is de tijdsdruk zo groot dat het de extra moeite en risico's waard is?
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Lijkt me dat je met dnp ook niet zwaar kan trainen?
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Heftig spul.

Ik vraag me af waarom? ECA werkt prima met een goed dieet, mocht je nog iets krachtigers willen, doe er dan wat Clen bij. Mocht je het onderste uit de kan willen halen gebruik dan T3. Maar dit, dit is gewoon rusisch roulletten.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

"Dnp beter gebruiken dan clen" als in resultaten of risico?
                      The Sky Ain't The Limit

Comment

Als je DNP op een dosis neemt waarbij de verbranding dezelfde boost krijgt als clen, dan heb je vrij weinig bijwerkingen. Je moet dan denken aan een dosis van 100mg DNP per dag ofzo.

Mensen pakken echter vaak een dosis van 400-600mg DNP, en dan moet je wél oppassen dat je het niet te warm gaat krijgen. Maar om dan van russisch roulette te spreken, lijkt mij wat overdreven. Je kunt immers zelf wel aanvoelen of je het nog een beetje trekt, en zo niet, dan doe je eventjes rustig aan en neem je een koude douche.

Edit: zoals koen al zegt: DNP heeft in feite geen sides, behalve dan die wat het directe gevolg zijn van de effectiviteit. Bij clen stimuleer je je orthosympatisch zenuwstelsel behoorlijk, waardoor je gaat shaken, hartkloppingen krijgt, etc.

Comment

Je zegt trouwens dat je in het verleden al vaker DNP hebt gebruikt. Kun je misschien vertellen hoe lang je dit hebt gedaan, welke dosis, en of je dit met de gewone, of sodium zout versie hebt gedaan? En tot slot nog de resultaten?

Comment

Kan je nog wel trainen dan?
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X