Pregnyl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pregnyl

Ik ben deze week begonnen met een kuur deca/d-bol.
    10 wk 400 deca
    8 wk d-bol op en af tebouwen 15 - 25 - 35 - 35 - 35 - 25 - 15 - 10 mg

Nakuur met Clomid en of Nolva.

Ook wil ik Pregnyl gaan zetten ik denk zelf in de 5e week ??
    Wie kan adviseren.

Ik geloof dat men hier over het algemeen het advies geeft om niet op en af te bouwen!

pregnyl ken ik niet
    klinkt als een middel om pregnant te worden hahahahaha
    ff geintje tussen door!

Comment

is HCG.
      zou gwoon vanaf week 3 in ieder geval beginnen.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

D-boll maximaal 6 weken en niet op en afbouwen.
        Constante dosis van 40mg is prima.

Hcg vanaf de 3e week is prima, 2x per week op vaste dagen 250-500iu nemen.
        Week voordat je met je nakuur begint mee stoppen. Nakuur begin je 3 weken na je laatste deca injectie mee.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 17 2004,19:15)]D-boll maximaal 6 weken en niet op en afbouwen.
          Constante dosis van 40mg is prima.

Hcg vanaf de 3e week is prima, 2x per week op vaste dagen 250-500iu nemen.
          Week voordat je met je nakuur begint mee stoppen. Nakuur begin je 3 weken na je laatste deca injectie mee.

Greets...
          je weet ook alles,he?

had het niet beter kunnen zeggen,bro!

greetz

Comment

Greets...

Comment

Dank voor de raad.
              Ik heb D-bol aangepast naar constant 40 mg.
              Zal raad pregnyl volgen.

Ps
              heeft inderdaad met pregnant te maken pregnyl wordt oa gewonnen uit urine van zwangere vrouwen en maakt de kans op zwanger worden voor vrouwen die daar moeite mee hebben groter.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (stufpijp @ Jun. 17 2004,11:59)]Ook wil ik Pregnyl gaan zetten ik denk zelf in de 5e week ??
                Wie kan adviseren.
                Ik heb vd week met een dokter gepraat die al 30 jaar bodybuilders helpt.
                Deze zei me om pregnyl alleen te gebruiken wanneer je testikels fel gekrompen zijn na het kuren met vooral testosteron.
                Het beste , met relatief de minste bijwerkingen is proviron te gebruiken vanaf je gedaan hebt met de kuur , en dit te blijven nemen tot je terug begint of toch minstens 3 maanden na je kuur en een dosis nemen van 3 x 2 tabletten van 25gr per dag m.a.w. 150 mg per dag.
                Ik heb dit nu geprobeerd en moet zeggen dat ik niks van mijn kracht en massa heb verloren en voel me goed.
                Volgende maand laat ik me bloed nog eens nakijken + hormonenspiegel.
                Als alles in orde is blijf ik voorlopig vd pregnyl , clomid en nolva af.
                Hoe minder medicijnen je neemt hoe beter vind ik toch altijd.

Ik heb laatst met een profbodybuilder gepraat en die zei me dat er in de profwereld ook niet veel clomid en pregnyl gebruikt word , proviron daarentegen wel.

Comment

Dat is nu zo jammer Sammy, ook onder prof BBers en doktoren zijn de menigen verdeeld.
                  Ook ik laat mij in de eerste instantie voorlichten door een prof maar als je 3 profs bijelkander plaatst raak je t al kwijt.
                  Daarom vind ik dit board een goede spiegel om tot een eigen beslissing te komen.
                  Ik ga pregnyl dan ook zetten mede voor de vetverbrandende eigenschappen.
                  Maar ook hier is de mening weer verdeeld,aan de enekant dure prive klinieken waar een ieder zijn pregnyl kuurtje kan halen om af te vallen a 350 pleuro's en aan de anderekant de tegenstanders die zeggen dat het onzin is.
                  Ik ga proberen maarrrrrr ik onthoud je proviron ervaring en zal daar bij herhaling aan denken.
                  Tot zover bedankt voor de suggestie hij gaat niet verloren.

Groet

Comment

die proviron,is dat ook niet slecht voor de lever?
                    innemen tot je volgende kuur?dus maanden aan een stuk.
                    legt die proviron je eigen systeem ook niet plat na maanden nonstop?
                    no thumbnail yet

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (musculus @ Jun. 22 2004,21:40)]die proviron,is dat ook niet slecht voor de lever?
                      innemen tot je volgende kuur?dus maanden aan een stuk.
                      legt die proviron je eigen systeem ook niet plat na maanden nonstop?
                      Proviron is inderdaad schadelijk voor de lever Ă©n zeer androgeen.
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Volgens de arts is dit relatief t.o.v. as.

Comment

Relatief...hmm waag hetb te betwijfelen maar goed hij is de arts, ik niet.

Proviron gaat je lichaam in ieder geval niet helpen opstarten na een kuur daar waar nolva dat wel doet. Pregnyl na een kuur en zeker in grote hoeveelheden is heel erg achterhaald.
                          Daarbij waarom pas beginnen al je ballen enorm gekrompen zijn en niet het voorkomen door 2x per week 250-500iu te zetten?
                          Dit alleen als je een wat zwaardere test-kuur doet natuurlijk waar je weet dat ze hoe dan ook gaan krimpen. Heb er zelf hele goede en veel betere ervaringen mee maar nogmaals ik ben geen dokter.

Greets...

Comment

en weer zeg ik: dan maar minder goeie nakuur (wat volgnes mij niet zo is) want proviron geeft je na paar tabletten voor minimaal een jaar lang ontieglijk veel puisten. op schouders en rug. alles goed en best, maar dat nooit meer.
                            maarre... ben ook geen dokter.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

HAHA Bruce is echt zo ANTI-PROVIRON!!!!
                              Mr. HOLLAND 2006 NAC
                              Mr. HOLLAND 2007 NAC
                              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse