Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Graag zou ik willen weten hoeveel groeihormoon je nodig hebt om deze te kunnen gebruiken als vetverbrander, moet je deze dan ook zes maanden gebruiken voor enig rsultaat te zien
voordat je resultaat ziet hoef je geen 6 maanden te gebruiken. het werkt al na een aantal weken ik geloof max. 5 weken.
dus je zou kunnen zeggen dat je het vol hou dtotdat je helemaal droog staat of tevreden bent.
het is een potente verbrander maar of je alleen dat kunt gebruiken zondre iets erbij weet ik niet. zou de verhoudingen ook zo niet weten.
Ik denk wel dat je dan een hele dure afslank middel hebt!
ik zou er wel as bij nemen, maar zou deze dan willen gebruiken in mijn bulk periode zodat het vetpercentage toch nog binnen de normen blijft. Ik heb nu teveel opgebulkt en daardoor moet ik nu meer cutten en dit wil ik de volgende keer vermijden
ik kan hier wel duidelijkheid scheppen 2-4ui is ongeveer wat er nodig is voor vetverbranding als je het vervolgen combineerd met trenbolone dan gaat je vet verbranding nog een standje hoger je kan de gh op de plek spuiten waar je het vet weg wilt hebben dus bijvoorbeeld love handels.
as is idd aan te raden om dat het de werking nog wat stimuleerd samen met t3 is het erg potent
als er vragen zijn dan lees ik het wel
"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
wat betreft hoelang voor dat je vet gaat verbranden eigenlijk vrijwel meteen maar om een goed resultaat is een half jaar zoeen beetje de standaard zo zijn de meeste onder zoeken eigenlijk maar denk dat met as erbij het wel sneller kan
"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Citaat[/b] (bruce @ Jun. 25 2004,16:50)]t4 heb je in tabs met 200mcg.
als je het neemt, voor het onbijt de hele dosis voor de dag. (de T4)
weet niet of dat met T3 hetzelfde is.
Precies dus 1 tab t4 staat gelijk aan 1 tab t3 in dat geval.
Qua werking blijft t3 sterker overigens.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment