Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hmm ik ga waarschijnlijk naar een resortje in tunesie op vakantie, weten jullie of er daar iets te krijgen is???
Want wil natuurlijk wel ff gaan shoppen !!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Ben ook eens in een vorig leven naar tunesie geweest maar dat was zo een slechte ervaring dat ik deze liever vergeet, of ze er as hebben weet ik niet, heb daar ook geen apotheker gezien denk ik me te herinneren, laat staan een sportschool
Citaat[/b] (bigbardie @ Jun. 24 2004,09:45)]Hmm ik ga waarschijnlijk naar een resortje in tunesie op vakantie, weten jullie of er daar iets te krijgen is???
Want wil natuurlijk wel ff gaan shoppen !!!
Voor zover ik weet is het er wel te krijgen maar ik weet niet wat de kwaliteiten zijn.
wel weet ik dat als je gepakt word de gevangenis niet mild is daar. absoluut geen resort!
MMM thanx voor het advies real!!! Super, ik denk dat ik dat shoppen daar dan maar achterwegen laat!!! Of er moet daar een goede gym in de gevangenis zitten !!!
Hmm ik ben benieuwd hoeveel mensen van dit forum er straks niet meer naar huis terug keren!!! Hmm of ze moeten er ook internet hebben dan kunnen ze gewoon door posten!!! HAHA
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
2 jaar terug ben ik in Tunesie op vakantie geweest. Er bleek daar buiten het appartementencomplex in het stadje een hardcore gym te zitten.
Het was zeer klein, heel veel dumbells, overal verspreid. En heel weinig apparaten, enkel vrij gewicht. Verder was het buiten 40 graden en hadden ze geen airco Overal posters van bodybuilders. Liepen ook een aantal zeer jonge wel erg gespierde personen rond, dus a.s. zullen daar wel te verkrijgen zijn.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment