Deca Nandrolone/Ultra Sustanon/Winstrol kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca Nandrolone/Ultra Sustanon/Winstrol kuur

Hej mensen ik ga binnekort beginnen met een kuur

Deca Nandrolone(GG) 200mg p/ml
    ultrasustanon(GG) 350mg p/ml
    winstrol(EPL)
    tamoxifen(nolvadex)(EPL)

kuur ziet er als volgt uit..

week1: 1x per week deca, 2x per week ultra sustanon

week2:1x per week deca, 2x per week ultra sustanon

week3:1x per week deca, 2x per week ultra sustanon

week4:1x per week deca, 2x per week ultra sustanon

week5:1x per week deca, 2x per week ultra sustanon, winstrol 40 mg pd

week6:1x per week deca, 2x per week ultra sustanon, winstrol 40 mg pd

week7:1x per week deca, 2x per week ultra sustanon, winstrol 40 mg pd

week8:1x per week deca, 2x per week ultra sustanon, winstrol 40 mg pd

week9:1x per week deca, 2x per week ultra sustanon, winstrol 40 mg pd

week10:1x per week deca, 2x per week ultra sustanon, winstrol 40 mg pd

week 13/16 tamoxifen

nog een vraagje over de ultra sustanon, ik hoor overal je moet 2 x per week spuiten ivm de onstabiele bloedwaardes etc, maar hoor ook heel vaak dat 1 x per week voldoende is.... moet je echt 2 x per week injecteren of is 1 x per week ook goed?

en wat zouden jullie doen de 1e 6 weken winstrol erbij doen of laatste 6 weken?
    1.94 103KG

2x injecteren zorgt inderdaad voor betere bloedwaarden als 1x in de week.
    Wat is je doel met je kuur?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      2x injecteren zorgt inderdaad voor betere bloedwaarden als 1x in de week.
      Wat is je doel met je kuur?
      ja zoveel mogelijk spiermassa opbouwen.. wat kan ik een beetje verw8ten van deze kuur? veel massa? veel vocht? droge spiermassa?
      1.94 103KG

Comment

Originally posted by JCorte View Post
        ja zoveel mogelijk spiermassa opbouwen.. wat kan ik een beetje verw8ten van deze kuur? veel massa? veel vocht? droge spiermassa?
        Hangt van een hoop factoren af.
        Je huidig BF, je voeding, training, rust, etc.
        Wil je zoveel mogelijk spiermassa opbouwen zul je boven onderhoud moeten gaan eten. Vet-toename zul je moeten accepteren, hier ontkom je niet aan.
        Winstrol aan het begin van je kuur lijkt me dan niet doeltreffend.
        Maar is jou BF nu al te hoog zal dit enkel maar roet in het eten gooien wat droog willen worden betreft en zal zelfs winstrol aan het eind van je kuur niet voor wonderen zorgen. Winstrol is IMO een echte cut-middel.
        Je kunt niet zeggen de eerste weken ga ik ff flink bulken en aan het eind van de kuur laat ik mijn vetpercentage zakken want je dient je voeding hoog te houden. Je kunt niet na een week of 5-8 ineens veel lager in intake gaan zitten want dan verlies je onherroepelijk je winst weer. Dus het is niet alleen maar roids, het belangrijkste is je voeding, roids versnellen alleen het proces.
        Sust en deca versnellen massawinst, winstrol versnelt vetverbranding maar dan wel dat je voeding daarop is afgestemt.
        Bulken en cutten in 1 kuur is niet te doen, je zult moeten kiezen.
        Je wilt spiermassa, dan zal je moeten gaan bulken en dien je bulk-roids te nemen. Of je BF moet nu zo laag liggen, maar dan praat ik toch wel over een procentje of 8-10.

Met deca dien je heel erg schoon te eten, anders bouw je vocht op.
        Veel massa/droge massa ligt aan roid-gevoeligheid, training, voeding, rust.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Hangt van een hoop factoren af.
          Je huidig BF, je voeding, training, rust, etc.
          Wil je zoveel mogelijk spiermassa opbouwen zul je boven onderhoud moeten gaan eten. Vet-toename zul je moeten accepteren, hier ontkom je niet aan.
          Winstrol aan het begin van je kuur lijkt me dan niet doeltreffend.
          Maar is jou BF nu al te hoog zal dit enkel maar roet in het eten gooien wat droog willen worden betreft en zal zelfs winstrol aan het eind van je kuur niet voor wonderen zorgen. Winstrol is IMO een echte cut-middel.
          Je kunt niet zeggen de eerste weken ga ik ff flink bulken en aan het eind van de kuur laat ik mijn vetpercentage zakken want je dient je voeding hoog te houden. Je kunt niet na een week of 5-8 ineens veel lager in intake gaan zitten want dan verlies je onherroepelijk je winst weer. Dus het is niet alleen maar roids, het belangrijkste is je voeding, roids versnellen alleen het proces.
          Sust en deca versnellen massawinst, winstrol versnelt vetverbranding maar dan wel dat je voeding daarop is afgestemt.
          Bulken en cutten in 1 kuur is niet te doen, je zult moeten kiezen.
          Je wilt spiermassa, dan zal je moeten gaan bulken en dien je bulk-roids te nemen. Of je BF moet nu zo laag liggen, maar dan praat ik toch wel over een procentje of 8-10.

Met deca dien je heel erg schoon te eten, anders bouw je vocht op.
          Veel massa/droge massa ligt aan roid-gevoeligheid, training, voeding, rust.
          moet je perse bulken bij een as kuur? ik hoef bij deze kuur niet zo groot mogelijk te worden, ik wil er van de zomer gewoon strak bij staan... mogelijkheid om na de kuur verder te gaan met bijvoorbeeld t4?
          1.94 103KG

Comment

is deze kuur niet echt geschikt voor imo .
            Is dit je eerste kuur? Je bf?
            Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
              is deze kuur niet echt geschikt voor imo .
              Is dit je eerste kuur? Je bf?
              ik heb 2 jaar geleden een keer deca test kuur gedaan... en tijdje geleden een dboll only kuur.. mijn bf weet ik echt niet nooit gemeten? ik ben overal wel redelijk droog alleen me buikvet is wat meer..denk 15%ofzow?
              1.94 103KG

Comment

dan zou ik je deca vervangen door boldenone of primo als het wat mag kosten.
                omdat je aangeeft dat je lekker hard wil worden van de zomer., heb je je gear al ?
                Beest in opleiding

Comment

Originally posted by JCorte View Post
                  ik heb 2 jaar geleden een keer deca test kuur gedaan... en tijdje geleden een dboll only kuur.. mijn bf weet ik echt niet nooit gemeten? ik ben overal wel redelijk droog alleen me buikvet is wat meer..denk 15%ofzow?
                  Nee je moet niet perse gaan bulken voor een kuur. Maar neem dan andere middelen dan deca icm testo .Das voor massa, dan moet je bulken zoals snuff zegt...Maar je kan ook met primo , bold kuren 14 weken hoge dosering 800mg/week en op onderhoud eten en je zal ook er beter uitkomen en wat anavar als kickstart (geeft je wat meer kracht en vetverlies) want bold is licht en werkt maar goed na 10 weken ....Je zal wel de gain s niet hebben zoals een deca icm testo en veel eten maar je vvm zal toch beter zijn en je kwaliteit van spieren zal ook beter zijn ook de kracht door de testo en de anavar zal fel toenemen , hardere look etc...

Comment

Originally posted by mobman View Post
                    Nee je moet niet perse gaan bulken voor een kuur. Maar neem dan andere middelen dan deca icm testo .Das voor massa, dan moet je bulken zoals snuff zegt...Maar je kan ook met primo , bold kuren 14 weken hoge dosering 800mg/week en op onderhoud eten en je zal ook er beter uitkomen en wat anavar als kickstart (geeft je wat meer kracht en vetverlies) want bold is licht en werkt maar goed na 10 weken ....Je zal wel de gain s niet hebben zoals een deca icm testo en veel eten maar je vvm zal toch beter zijn en je kwaliteit van spieren zal ook beter zijn ook de kracht door de testo en de anavar zal fel toenemen , hardere look etc...
                    ja okej maja ik heb de kuur al in huis he:P.. op hoeveel calorien moet ik gaan zitten tijdens de kuur?
                    1.94 103KG

Comment

Gewoon beginnen op 40cal per kilo bw waarbij je hoog gaat zitten met de eiwitten, begin maar met 4gram per kilo bw. Vetten op 100gram houden en de rest is dan KH.
                      Eet dan vooral veel rijst en vis, hou het verder zo clean mogelijk. Neem niet teveel dingen waarvan je weet dat je extra vocht gaat vasthouden omdat je dat ook al doet met je deca en sust.
                      Als je het goed doet dan hou je er meer van over.

Ik zou de winstrol maar even parkeren tot een maandje na de kuur. Die er naast nemen heeft weinig nut.

Eerlijk gezegd zou ik zelf ook liever bold pakken en met gewoon test E, daar kan eventueel wel winny bij. Of winny bij Tren. Maar geen winny bij deca en sust pakken, heeft gewoon geen nut.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@mobman
                        Zou altijd test naast een kuur zetten die je axis vlak gooit. 100mg/Week ofzo zou al prima moeten zijn, maar testosteron is toch wel een sleutelhormoon in je lichaam.

@ts
                        Als je minder wil prikken, haal dan gewoon test e of cyp. Lijkt me dat het op voorhand echt wel duidelijk was dat je een sust (blend), vaker moet zetten dan de voorgenoemde twee. Die extra paar mg/ml extra voor evenveel of minder geld zouden echt je beweegreden niet moeten zijn.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

IK heb gezegd dat ie primo of bold naast de testo moet nemen dus ipv deca met testo . Wat is daar fout aan ????

Comment

Oh, excuses, foute interpretatie dan. Meende dat je adviseerde sec primo en bold te nemen (zonder test ernaast), vandaar mijn commentaar.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Oh, excuses, foute interpretatie dan. Meende dat je adviseerde sec primo en bold te nemen (zonder test ernaast), vandaar mijn commentaar.

No problem m8
                              Nee lees eens mijn vorige post , ik zei met de anavar en de testo krijg je meer kracht en zullen je spieren hardere look hebben en harder staan ...En bold of primo is veel lichter dan deca...en geen vocht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X