Originally posted by JCorte
View Post
Deca Nandrolone/Ultra Sustanon/Winstrol kuur
Collapse
X
-
zoals ik schreef doe ik niej echt aan een schema omdat ik me daar niet aan kan houden, en jullie zeggen dat me schema niet goed is... dat schema wat ik schreef was toevallig gewoon ff voor die dag..
ik eet op een dag ong dit doordeweeks
0700: 4 volkoren brood kipfilet
+ banaan
+ nitrotech shake(muscletech)
10:00: 2 volkoren brood/kaas kipfilet
+1 kifilet!
12:30 4 volkoren brood/ kaas/ kipfilet
15:00 1 kip filet/ appel
17:30: warm eten/ kan van alles zijn/ broccolie kipfilet aardappels/ pastas/ rauwkost kipfilet bonen, rijst etc
20:00 1 tapalia vis filet
trainen
dextro(snelle eiwitten aanulling glucose spiegel)
+ cell tech shake(Muscletech)
in totaal zon 4 liter water denk ik
dit is gewoon wat ik lekker vind.. en wat ik zon beetje eet doordeweeks.. weekend(zaterdag) junkdag.. ik wil geen bodybuilder ofzow worden:P
mare als ik dus nog meer progressie kan boeken.. wat moet ik nog meer eten dan?1.94 103KG
Comment
-
Originally posted by JCorte View Postzoals ik schreef doe ik niej echt aan een schema omdat ik me daar niet aan kan houden, en jullie zeggen dat me schema niet goed is... dat schema wat ik schreef was toevallig gewoon ff voor die dag..
0700: 4 volkoren brood kipfilet
+ banaan
10:00: 2 volkoren brood/kaas kipfilet
+1 kifilet!
12:30 4 volkoren brood/ kaas/ kipfilet
17:30: warm eten/ kan van alles zijn/ broccolie kipfilet aardappels/ pastas/ rauwkost kipfilet bonen, rijst etc
20:00 1 tapalia vis filet
trainen
+ cell tech shake(Muscletech)
dit is gewoon wat ik lekker vind.. en wat ik zon beetje eet doordeweeks.. weekend(zaterdag) junkdag.. ik wil geen bodybuilder ofzow worden:P
mare als ik dus nog meer progressie kan boeken.. wat moet ik nog meer eten dan?“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by JCorte View Postzoals ik schreef doe ik niej echt aan een schema omdat ik me daar niet aan kan houden, en jullie zeggen dat me schema niet goed is... dat schema wat ik schreef was toevallig gewoon ff voor die dag..
0700: 4 volkoren brood kipfilet zou in de ochtend voor haver of brinta gaan
+ banaan
10:00: 2 volkoren brood/kaas kipfilet kaas flikker je er uit
+1 kifilet!
12:30 4 volkoren brood/ kaas/ kipfilet samé heré
17:30: warm eten/ kan van alles zijn/ broccolie kipfilet aardappels/ pastas/ rauwkost kipfilet bonen, rijst etc rijst , kip , groenten
20:00 1 tapalia vis filet deze maaltijd inruilen met de vorige meal . , bij je vis sowieso vetten nemen. noten, olijf olie
trainen
+ cell tech shake(Muscletech) probeer na je postworkout shake ook nog een postmeal te benuttigen, rijst , kip , vis
en voor je gaat pitten 500 gam kwark of blikje tonijn., hangt ervan af wat je doel is . cut/bulk
mare als ik dus nog meer progressie kan boeken.. wat moet ik nog meer eten dan?
grtzzBeest in opleiding
Comment
-
Originally posted by TrainInsane View Postkan veel beter pik werk eraan en je zult nog meer uit je kuur halen , en behouden
grtzz
+ banaan
10:00: 2 volkoren brood/kaas kipfilet kaas flikker je er uit(niemand komt aan me kaas
+1 kifilet!
12:30 4 volkoren brood/ kaas/ kipfilet samé heré(same here!)
17:30: warm eten/ kan van alles zijn/ broccolie kipfilet aardappels/ pastas/ rauwkost kipfilet bonen, rijst etc rijst , kip , groenten( dat bedoel ik ook)
rijst kip groenten, maar ik eet niej 7 dagen per week kip rijst groenten)
20:00 1 tapalia vis filet deze maaltijd inruilen met de vorige meal . , bij je vis sowieso vetten nemen. noten, olijf olie
trainen
+ cell tech shake(Muscletech) probeer na je postworkout shake ook nog een postmeal te benuttigen, rijst , kip , vis
en voor je gaat pitten 500 gam kwark of blikje tonijn., hangt ervan af wat je doel is . cut/bulk(dit ben ik idd vergeten te vermelden ik eet altijd voor het slapen met langzame eiwitjes)
mare als ik dus nog meer progressie kan boeken.. wat moet ik nog meer eten dan?1.94 103KG
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment