Deca Nandrolone/Ultra Sustanon/Winstrol kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JCorte View Post
    Hej mensen ik zit nu in me 5e week van me kuur! En heb sinds gister een apart gevoel.. Ik lag gister avond er om 11 uur in en kon maar niet slapen, ik was heel onrustig het was ondertussen alweer 02:30 d8 nu moet ik echt gaan slapen.. Maar was zo onrustig en zo moe d8 serieus dat als ik zou slapen dat ik een hartaanval zou krijgen ofzow, dus elke keer dat ik bijna in slaap viel schrok ik en was ik weer klaar wakker! Dus heb een kutn8 gehad!ben nu gewoon aan het werk... En voel me nog steeds niet lekker apart gevoel in me borstkas, onrustig, zenuwachtig gevoel.. Moet hele tijd diep inademen en zuchten.. Iemand hier bekend mee?
    Klinkt me bekend in de oren. Heb dat ook een tijdje gehad. Paar kuurtjes geleden. Nu heb ik er geen last meer van.
    De roids werken gewoon, werkt ook psychisch, sommigen zijn echte mind-fuckers, zoals trenbolone.
    Prober je te relaxen en accepteer het. Trekt weer weg.
    Je hebt in ieder geval geen rotzooi aangeschaft.

Comment

hmm okej... ja ik voel me sinds een paar uurtjes ook weer normaal.. maar is toch een apart gevoel als je het niet echt kent!:P..

ken het gevoel wel een beetje maar dan van wat anders:P
      1.94 103KG

Comment

hmm okej... ja ik voel me sinds een paar uurtjes ook weer normaal.. maar is toch een apart gevoel als je het niet echt kent!:P..

ken het gevoel wel een beetje maar dan van wat anders:P
        Wat jij hebt ervaren zijn moodswings, is heel erg gewoon wanneer je kuurt.

Comment

kun je mischien pictures posten? ben echt benieuwd hoe je bent verandert in die paar weken.
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ik zou na de kuur wel foto's posten
            1.94 103KG

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Klinkt me bekend in de oren. Heb dat ook een tijdje gehad. Paar kuurtjes geleden. Nu heb ik er geen last meer van.
              De roids werken gewoon, werkt ook psychisch, sommigen zijn echte mind-fuckers, zoals trenbolone.
              Prober je te relaxen en accepteer het. Trekt weer weg.
              Je hebt in ieder geval geen rotzooi aangeschaft.
              pff ben net trug van het ziekenhuis!..
              ik zat thuis en had en heel onrustig gevoel bij me hart, en dat gevoel werd steeds erger en erger, en ik was zo druk in me hoofd kon niet stil zitten me mond werd helemaal droog tot schuim aan toe:P.. en ik ben echt niet iemand die snel de dokter belt enzo.. maar ik was echt in paniek.. dacht echt datik dood aan het gaan was... als ik maar ff stil zat op de bank leek het of me hart stil stond en schrok ik stond ik weer op helemaal wild aan het doen... was duidelijk aan het hyperventileren.. ik wist echt niej meer waar ik het zoeken moest!.. dus ik belde de huisartsen post maar op om uit te leggen wat ik had... de huisarts wou daar niet voor langskomen, dus ik moest maar langskomen, maja ik had geen vervoer.. dus ik helemaal op de fiets naar ziekenhuis met me hyperventilatie en ja hoor eenmaal aangekomen bij ziekenhuis... voelde ik me weer redelijk normaal!:P..
              komt denk ik door het fietsen andere ademhaling..
              bloed druk gemeten was wel veeeeeel te hoog!. medicijnen gekregen.. en nu maar afw8ten bnnekort nog ff langs me eigen huisarts!:P
              1.94 103KG

Comment

Hm, goed van je dat je er even naar liet kijken.
                Een te hoge bloeddruk, jeetje.
                En nu?
                Wat heb je ervoor gekregen en hoe nu met je kuur?
                Kan dat nu nog wel?

Comment

Ja ik heb nu medicijnen voor als me hart weer tekeer gaat moet ik zon pil nemen.. Maar het is ook raar heb er niet altijd last van, maar het gebeurt wel altijd savonds...Miss andere dosering proberen.. Maar dokter zei, het hoeft niet aan de anabolen te liggen.. Over een paar dagen ff langs me eigen huisarts ff verhaal uitleggen! Kijken wat die zegt... Mm moet vandaag wel weer me deca/sust inspuiten en 40 mg winny...
                  1.94 103KG

Comment

Maar merk wel dat de kuur nu echt zen werk doet!!
                    1.94 103KG

Comment

lekker dan man :S
                      hoeveel heb je al gepakt dan?

Comment

Originally posted by yvesb View Post
                        lekker dan man :S
                        hoeveel heb je al gepakt dan?
                        Hoe bedoel je hoeveel ik al heb gepakt?
                        1.94 103KG

Comment

Hoe bedoel je hoeveel ik al heb gepakt?
                          Gains?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Gains?
                            begon op 103 kg.. ben nu 107 en stuk droger maar heb nu pas gevoel dat het echt lekker gaat... waar ik wel last van heb, wt wel kut is lijkt wel of ik stuk minder kracht heb!!voordat ik kuurde had ik veel meer power... toen ik nog 80 kilo was had ik nog meer power als nu
                            1.94 103KG

Comment

netjes hoor goos hoeveelste week zit je nu dan... sorry maar ff geen zin om terug te bladeren

Comment

vandaag me 6e week nog 4 te gaan:P
                                1.94 103KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X