eerste kuur 14 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat maakt mij niet zo uit.
    Wat ik belangrijker vind is dat men zich hier volwassen dient te gedragen.
    Niet zomaar ergens vanuit gaan wanneer je niet 100% zeker bent.
    Niet zomaar een beetje popiejopie onverantwoord lopen adviseren waar jezelf helemaal geen kaas van hebt gegeten.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Dat maakt mij niet zo uit.
      Wat ik belangrijker vind is dat men zich hier volwassen dient te gedragen.
      Niet zomaar ergens vanuit gaan wanneer je niet 100% zeker bent.
      Niet zomaar een beetje popiejopie onverantwoord lopen adviseren waar jezelf helemaal geen kaas van hebt gegeten.
      Snuff mijn kennis valt ook in het niets bij die van jou, maar het lijkt me toch wel heel duidelijk dat een 14-jarige niet aan dat spul moet zitten.

Beter dat er serieus gereageerd blijft worden op dit soort topics.
      Als ik mijn eigen voorstel topic terug lees zou ik ook bijna denken dat ik een trol ben.
      Ik heb me hier toen aangemeld omdat dit google hit # 1 is bij bijna alle fitness vragen ipv verder research te doen.
      Ssssmoking

Comment

Ten eerste gaat het topic dicht op je 14e ga je niet kuren punt. Ten 2e ben ik het zat dat er constant tegen Snuffsan getrolld wordt, dit is een serieuze sectie en dat moet zo blijven.
        Degene die alleen maar in de as sectie komen om te trollen zal ik bij een volgende constatering maatregelen tegen nemen..
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...