Deze 25mg ephedrine hcl pillen heb ik al een tijd terug gekocht, alleen ik twijfel nu wel of ze echt zijn. De pillen die ik op internet zie, zijn aanzienlijk groter en deze zijn van de zelfde mg inhoud. Het doosje heeft geen bestickering, en pillen hebben geen opdruk of mg aanduiding.
Ephedrine HCL echt of nep?
Collapse
X
-
Herman: wil je nog meer hebben? Ik geef jou gewoon een etiquetloos potje met vit. B6 en jij koopt het voor een flink bedrag
Ot: probeer het of vraag effe na aan die gozer waar hij het haalt en waar het vandaan komt.
Moguuh puikLast edited by gain is pain; 11-07-2011, 22:34.Make it happen, shock everyone!
-
Originally posted by talalelh15no offence verder, maar omdat herman helemaal niet zo lang traint en alleen een beetje relatief hoge bf hebt. En dat kan ook gewoon met goed eten en hard trainen. Dus dit vind ik een beetje the easy way out.
@ herman buddy vreemd dat er geen sticker op is maar dit wist je al wel . , zou voor de zekerheid toch andere shizzle zien te bemachtigen , je weet maar nooit... peace and love to all y'allBeest in opleiding
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostHerman: wil je nog meer hebben? Ik geef jou gewoon een etiquetloos potje met vit. B6 en jij koopt het voor een flink bedrag
Ot: probeer het of vraag effe na aan die gozer waar hij het haalt en waar het vandaan komt.
Het gaat er niet echt om waar mijn eigen supplier des tijds zijn rommel vandaan heeft, maar of er mensen zijn die deze uitvoering kennen
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostIk geloof niet dat jou vitamine b6 bitter smaakt...als je 1 pil in je mik legt en je zal er aan zuigen.. dan zouden je ogen samentrekken en klappen.
Het gaat er niet echt om waar mijn eigen supplier des tijds zijn rommel vandaan heeft, maar of er mensen zijn die deze uitvoering kennen
Daarnaast worden wij niks wijzer van de pics en tekst, net zoals cidious die var only deed en van de 3 potjes de etiquete er van afhaalt en wat bleek, 1 an de potjes bevatte oxy en hij wist niet welk potje meer (no offence)...
Sta je daar met 150mg oxy en gyno...
En in jou geval nog vragen, welke van de 3 potjes is oxy.. Wie van de 3
En vokgens mij kun je ergens je gear testen had ik gehoord ofzo in een centra/ziekenhuis oidLast edited by gain is pain; 11-07-2011, 22:44.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Offtopic bullshit verwijderd
@Tal: KappuhThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Neem aan dat je er nog niks van gehad hebt?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostTsjjaa ik noem een vorbeeld dohhh...
Daarnaast worden wij niks wijzer van de pics en tekst, net zoals cidious die var only deed en van de 3 potjes de etiquete er van afhaalt en wat bleek, 1 an de potjes bevatte oxy en hij wist niet welk potje meer (no offence)...
Sta je daar met 150mg oxy en gyno...
En in jou geval nog vragen, welke van de 3 potjes is oxy.. Wie van de 3
Ik ben blij dat dit nu als onderdeel gebruikt wordt van de wijze lessen van de G=P Lessons package haha"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
als je eerder efi heb gehad, neem er 2 ineens, zonder caffeine. dan weet je het meteen. efedrine heeft een heel eigen werking. ik noem het katerloze speed.
als je het niet weet: stuur mij de helft, ik test het voor je en dan heb je iig de helft van je potje wat je niet hoeft weg te gooien als het goed is. allebei blijeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment