HGH kuur 6maand voorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HGH kuur 6maand voorstel

Effe men toekomstig kuurplan hierop zetten om te zien wat er nog extra kan aan toegevoegd worden of worden verweiderd.

6 maand HGH (5iu 5/2) dus 5dagen wel 2 dagen niet.

1ste maand week 1 = 1iu per dag / week 2 = 2iu per dag /week 3 = 3iu per dag/ week 4 = 5iu per dag deze maand doe ik om de dag om er aan te wennen.

2de maand start test-e 750mg/pw + 5iu hgh per dag (5/2)

zo gaan we door tot maand 5 daar word de test-e, test prop 250mg EOD dit tot aan de 6de maand.

Zou heeeeeel graag insuline erbij nemen maar durf niet zo goed dus denk ik eraan om misschien een 17AA erbij te nemen om men insulinewaarde wat omhoog te kricken. hoewel ik niet weet of ik dan een 17AA hele cycle moet meepakken of niet.

g

Originally posted by caliber View Post
    Effe men toekomstig kuurplan hierop zetten om te zien wat er nog extra kan aan toegevoegd worden of worden verweiderd.

6 maand HGH (5iu 5/2) dus 5dagen wel 2 dagen niet.

1ste maand week 1 = 1iu per dag / week 2 = 2iu per dag /week 3 = 3iu per dag/ week 4 = 5iu per dag deze maand doe ik om de dag om er aan te wennen.

2de maand start test-e 750mg/pw + 5iu hgh per dag (5/2)

zo gaan we door tot maand 5 daar word de test-e, test prop 250mg EOD dit tot aan de 6de maand.

Zou heeeeeel graag insuline erbij nemen maar durf niet zo goed dus denk ik eraan om misschien een 17AA erbij te nemen om men insulinewaarde wat omhoog te kricken. hoewel ik niet weet of ik dan een 17AA hele cycle moet meepakken of niet.

g
    Welk merk hgh ? Waarom 2 dagen niet , hgh MOET elke dag als je voor de massa gaat . Die 2 dagen is puur een geldkwestie zodat je langer toekomt ( dealer ). Ikzelf heb het 15 maanden genomen met insuline en zou het nooit doen zonder. Met 1 starten is veel te weinig. Minstens 4 iu starten. Enne 5 iu voor massa veeeeeeeeeeeeeeel te weinig kerel, laat je niks wijs maken : MASSA is minstens 8 iu.

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
      Welk merk hgh ? Waarom 2 dagen niet , hgh MOET elke dag als je voor de massa gaat . Die 2 dagen is puur een geldkwestie zodat je langer toekomt ( dealer ). Ikzelf heb het 15 maanden genomen met insuline en zou het nooit doen zonder. Met 1 starten is veel te weinig. Minstens 4 iu starten. Enne 5 iu voor massa veeeeeeeeeeeeeeel te weinig kerel, laat je niks wijs maken : MASSA is minstens 8 iu.

Is men eerste keer, dus wil het wat voorzichtig aan doen. nogthans lees ik overal da +4 iu al goed is voor massa? niet correct dan?
      Merk van hgh weet ik nog niet aangezien ik het nog moet aankopen. enig merk dat je aanbeveeld? ik dacht aan blutops/yellowtops.
      en die 1iu is maar voor 1 week enkel om er aan te wennen... dat stelde men dealer voor... niet goed dan?

Ik zou heel graag insuline erbij nemen maar weet er nog niet genoeg over om het me te riskeren. maar eens ik de kennis heb doe ik het.

Comment

houd je er een log van bij als je van start gaat ? vind dit wel interresant leesvoer voor in de verre toekomst.
        Beest in opleiding

Comment

Originally posted by caliber View Post
          Is men eerste keer, dus wil het wat voorzichtig aan doen. nogthans lees ik overal da +4 iu al goed is voor massa? niet correct dan?
          Merk van hgh weet ik nog niet aangezien ik het nog moet aankopen. enig merk dat je aanbeveeld? ik dacht aan blutops/yellowtops.
          en die 1iu is maar voor 1 week enkel om er aan te wennen... dat stelde men dealer voor... niet goed dan?

Ik zou heel graag insuline erbij nemen maar weet er nog niet genoeg over om het me te riskeren. maar eens ik de kennis heb doe ik het.
          Ik ben begonnen met blue tops( ok ). Na 3 maanden mmmmm niet meer zo ok. Toen overgeschakeld naar hygetropin zeeeeeeeeeeer ok.
          Voor mij was insuline de eerste keer ook niet gemakkelijk. Ik had een compaan die bleef bij mij lol, toen ik voor de eerste keer stak. Nu zet ik 10 iu s morgens en 10 iu onmiddelijk na trainen. Drink er voor een whey shake met gainer en dan duw ik de 10 iu erin. wissel om de maand met de slin.
          Ben pas gestopt met hgh na 17 maanden en overgeschakeld op ghrp en cjc. Is dikke shit, krijg er alleen honger van. HGH is the way to go. Ben op 2jaar en een paar maanden 43 kg zwaarder geworden. Woog eerst 63 en nu 104 kg op 7,5 % vet. Ik zet mn hgh smorgens 4iu , 15 uur 4 iu en s avonds 4iu. Beestig.

In begin heb je pijn aan je gewrichten maar na een paar maanden gaat dat weg en als je dan bankdrukt ofzo is het juist een machine die geen gevoel heeft in je armen. Ook als je gedaan hebt met trainen geen spierpijn.

Comment

damn wat een massa winst ja doseert erg hoog ben je bodybuilder ?
            geen schrik voor groeiende organen ? of overdrijf ik ? nogmaals vind dit interessant leesvoer .
            Beest in opleiding

Comment

niet aan de 1iu , meteen an de 5 iu. ik prikte per dag 5 iu s'morgens . En met insuline doet het wonderen.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                damn wat een massa winst ja doseert erg hoog ben je bodybuilder ?
                geen schrik voor groeiende organen ? of overdrijf ik ? nogmaals vind dit interessant leesvoer .
                Ik doe bodybuilding lol maar niet wedstrijd maar hebben wel aan mij gevraagd om mee te doen. Bij ons komen 2 wedstrijdbodybuilders en die kleden zich altijd uit enzo. Als ze uitgekleed zijn zeggen mn companen tegen me " Ga er langs staan. Die 2 die wegen 89 kg.
                Mijn doel is 115 kg en dan onderhoud. Had 4 jaar getraind en toen 10 jaar gestopt.
                Ik vind ook , als je kuurt doe het dan een paar keer goed en genoeg. Mijn eerste 12 kg was op 6 weken tijd erbij naturel. De laatste 3O kg niet. Maar verloor ook maar een 2 tal kg na mn kuur. Komt ook wel door de hgh.

Buikje : Ja. Ben heel droog maar heb wel een wat bollere buik als ik hem ontspan. Goed eten ook natuurlijk. Rust is bij mij mij wat anders, heb ik te weinig.

Comment

Originally posted by kees View Post
                  niet aan de 1iu , meteen an de 5 iu. ik prikte per dag 5 iu s'morgens . En met insuline doet het wonderen.
                  Inderdaad kees , same here

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
                    Ik doe bodybuilding lol maar niet wedstrijd maar hebben wel aan mij gevraagd om mee te doen. Bij ons komen 2 wedstrijdbodybuilders en die kleden zich altijd uit enzo. Als ze uitgekleed zijn zeggen mn companen tegen me " Ga er langs staan. Die 2 die wegen 89 kg.
                    Mijn doel is 115 kg en dan onderhoud. Had 4 jaar getraind en toen 10 jaar gestopt.
                    Ik vind ook , als je kuurt doe het dan een paar keer goed en genoeg. Mijn eerste 12 kg was op 6 weken tijd erbij naturel. De laatste 3O kg niet. Maar verloor ook maar een 2 tal kg na mn kuur. Komt ook wel door de hgh.

Buikje : Ja. Ben heel droog maar heb wel een wat bollere buik als ik hem ontspan. Goed eten ook natuurlijk. Rust is bij mij mij wat anders, heb ik te weinig.
                    ja gelijk heb je hoor , als ik wat ouder ben doe ik het ook meteen goed., geweldig resultaat trouwens , en maar 2 kilo verloren .. zeer mooi!

de bollere buik staat er wel bekend voor , maar of dat door de hgh is of al dat eten is 2 .

zou zeker eens een wedstrijd mee doen met die stats, als ik jou was.. krijg je mss nog spijt van , is een mooi gedenken en leuke eer ook.
                    bedankt voor je antwoord trouwens.
                    Beest in opleiding

Comment

De bolle buik komt zeker niet door de HGH. vroeger dat het door de HGH komt omdat met dacht dat je organen groeien. Maar dat is achterhaalt.
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
                        De bolle buik komt zeker niet door de HGH. vroeger dat het door de HGH komt omdat met dacht dat je organen groeien. Maar dat is achterhaalt.
                        Die bolle buik komt voornamelijk door het gebruik van insuline.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by koenv91
                          nee komt door de igf, hgh zet om in igf.
                          HGH zet helemaal niet om in IGF. De laatste wordt door de lever geproduceerd wanneer die gestimuleerd wordt door HGH.

Neemt niet weg dat ook IGF een factor zou kunnen zijn.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Interessant topic

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Die bolle buik komt voornamelijk door het gebruik van insuline.
                              Dat meende ik ook

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X