Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nee komt door de igf, hgh zet om in igf.
in je hele lichaam zitten igf receptoren, ook op je darmen en alles wat daarbinnen zit, en igf laat dit dus groeien.
met hgh maakt het niet uit maar met langdurig gebruik van igf wel omdat je spierreceptoren vol komen gaan ze o andere plekken zitten.
neem je wel iets van tren want met hgh moet je androgene middelen nemen
waarom moet er pecies androgene middelen genomen worden bij hgh ?
dacht dat test gewoon voldoende was..
waarom moet er pecies androgene middelen genomen worden bij hgh ?
dacht dat test gewoon voldoende was..
Test = androgeen dacht ik dus test zou er altijd moeten bijlopen volgens mij.
tren kan ook dacht ik maar ben ik nog niet volledig uit of ik dit wel ga doen.
Maar ik denk dat men grootste probleem zal zijn om aan "betrouwbare" HGH te komen. die yellow/blue enz tops lijken me idd not the way to go.
maar die zijn dan wel meest voor de handen....
Ik ben begonnen met blue tops( ok ). Na 3 maanden mmmmm niet meer zo ok. Toen overgeschakeld naar hygetropin zeeeeeeeeeeer ok.
Voor mij was insuline de eerste keer ook niet gemakkelijk. Ik had een compaan die bleef bij mij lol, toen ik voor de eerste keer stak. Nu zet ik 10 iu s morgens en 10 iu onmiddelijk na trainen. Drink er voor een whey shake met gainer en dan duw ik de 10 iu erin. wissel om de maand met de slin.
Ben pas gestopt met hgh na 17 maanden en overgeschakeld op ghrp en cjc. Is dikke shit, krijg er alleen honger van. HGH is the way to go. Ben op 2jaar en een paar maanden 43 kg zwaarder geworden. Woog eerst 63 en nu 104 kg op 7,5 % vet. Ik zet mn hgh smorgens 4iu , 15 uur 4 iu en s avonds 4iu. Beestig.
In begin heb je pijn aan je gewrichten maar na een paar maanden gaat dat weg en als je dan bankdrukt ofzo is het juist een machine die geen gevoel heeft in je armen. Ook als je gedaan hebt met trainen geen spierpijn.
Als ik men info moet geloven zou blue/yellow tops ook van hygetropin zijn. maar kan dit niet echt onderbouwen las het gewoon op verschillende forums/sites
Als ik men info moet geloven zou blue/yellow tops ook van hygetropin zijn. maar kan dit niet echt onderbouwen las het gewoon op verschillende forums/sites
.
De bluetjes die worden gewoon in China gemaakt door verschillende bedrijven.
Zijn flesjes zonder etiket. Voor de hyge moet je gewoon de juiste tussenpersoon hebben. Die heb ik dus Hehehehehehe. Er wordt tegenwoordig veel te veel met prijzen gegooid. Heb hyge zien staan Voor 2x zelfs bijna 3x zoveel als ik ze had.
Goed inlezen en kan je vinden als je goed zoekt maar ze mogen niet rechtstreeks opsturen van bedrijf uit, moet een tussenpersoon zijn in de export.
ik denk dat je eerst eens goed moet gaan lezen vriend zonder klakkeloos van iedereen hier maar wat over te nemen de positie waar jij je nu in bevind en waar bv thunder is dat is van een heel ander kaliber...
denk na voordat je dingen gaat doen in plaats van dingen horen en er dan gelijk van mee te willen snoepen....
ADVIES:INLEZEN ben je daarmee klaar dan ga je vragen stellen neem het zekere voor het onzekere en insuline? ik denk dat jij eerst maar eens gewoon aan de hgh moet gaan om te kijken wat het met je doet, toevoegen van insu kan je altijd nog. doe er desnoods goeie as bij maar als je nu al met misschien geld te kort zit waardoor je iu gaat nemen wat je niet behoort te nemen met jou doel begin er dan niet aan.
ik denk dat je eerst eens goed moet gaan lezen vriend zonder klakkeloos van iedereen hier maar wat over te nemen de positie waar jij je nu in bevind en waar bv thunder is dat is van een heel ander kaliber...
denk na voordat je dingen gaat doen in plaats van dingen horen en er dan gelijk van mee te willen snoepen....
ADVIES:INLEZEN ben je daarmee klaar dan ga je vragen stellen neem het zekere voor het onzekere en insuline? ik denk dat jij eerst maar eens gewoon aan de hgh moet gaan om te kijken wat het met je doet, toevoegen van insu kan je altijd nog. doe er desnoods goeie as bij maar als je nu al met misschien geld te kort zit waardoor je iu gaat nemen wat je niet behoort te nemen met jou doel begin er dan niet aan.
Heb idd nog heel veel te leren(maar heb al een heeeeeeele hoop gelezen) en ben inderdaad niet zo happig met insuline.
Maar zoals je zegt als ik de hgh goed aanpak kan ik na x aantal maanden nog zien wat ik doe met de slin.
ik heb men bestelling geplaatst en zal 8iu per dag nemen 6 dagen op zeven.(6 maand lang) met dianabol kickstart (+-4 weken)
Ik ga er ook 5 maand test laten bijlopen (750 of 1000mg /pw) test-e/test-cyp en laatste maand test prop om het vocht eruit te halen. Heb ook nog trenbolone-ace staan 100mg misschien gooi ik die er ooknog in.
Daar moet dan nog redelijk wat bijkomen zoals t3 of t4 en andere suplementen. maar daar ben ik nog niet volledig uit, dus daar kan ik nog best hulp van gebruiken.
Maar heb nog tijd dus kan alles nog bekijken en de kuur te vervolledigen.
Ps: Ik neem ook nooit gewoon alles over wat er op de fora wordt gezegd want iedereen spreekt iedereen toch tegen maar het geeft je wel een richtlijn.
ghrp en cjc zijn redelijk nieuwe peptides, ghrp zou voor honger moeten zorgen alhoewel dit per gebruiker verschilt en zorgt voor afgifte hg is dus wat anders dan hgh, cjc zorgt voor betere remslaap waardoor je meer afgifte vrij maakt.
ze beweren dat bij gebruik ghrp 6 je ineens enorme honger krijgt waardoor je dus niet 1 bord maar wel 3 borden kunt eten.... of dit echt is of bij de verkoop praatjes hoort weet nog niemand...
ghrp en cjc zijn redelijk nieuwe peptides, ghrp zou voor honger moeten zorgen alhoewel dit per gebruiker verschilt en zorgt voor afgifte hg is dus wat anders dan hgh, cjc zorgt voor betere remslaap waardoor je meer afgifte vrij maakt.
ze beweren dat bij gebruik ghrp 6 je ineens enorme honger krijgt waardoor je dus niet 1 bord maar wel 3 borden kunt eten.... of dit echt is of bij de verkoop praatjes hoort weet nog niemand...
Ben het nu aan het nemen. Klopt wat leroy zegt.
Maar die honger,ja, dat is dus ENORM. Niet eten maar vreten.Je eet dan gewoon alles wat je tegenkomt lol. Maar je kunt het niet vergelijken met goede hgh.
Hgh overtreft toch big time. Maar honger ( vergelijkbaar als je wacht na een insuline shot).
Hoe zit het nu juist ivm T3 of T4 want ik geraak er niet uit. Als ik het goed heb zal t3/t4 je schildklier beschermen waardoor je onderandere niet met een moe gevoel rond loopt? Dus ik begin met de ghg en als ik moe wordt begin ik met t3/t4 erbij te nemen? Zoja hoeveel per dag, en voor hoelang? en of het nu t3 of t4 is maakt dat veel uit?
Hoe zit het nu juist ivm T3 of T4 want ik geraak er niet uit. Als ik het goed heb zal t3/t4 je schildklier beschermen waardoor je onderandere niet met een moe gevoel rond loopt? Dus ik begin met de ghg en als ik moe wordt begin ik met t3/t4 erbij te nemen? Zoja hoeveel per dag, en voor hoelang? en of het nu t3 of t4 is maakt dat veel uit?
Nooit genomen maar wel gelezen dat de meeste t4 nemen. MAAR als je hgh neemt en bridge met slin was T4 eigenlijk overbodig. Zo Meende ik gelezen te hebben, voor de aanval begint hehehehehe.
moe word je meer van cjc dan van ghrp, de cjc dus savonds nemen om beter te slapen, waar ik veel last van hand waren constant tintelende handen met ghrp voor de rest zeker wel een meerwaarde om te nemen beide.... uiteraard blijft hgh het beste maar alle peptides zijn erg duur dus denk na wat je precies wilt, schrijf alles op voor een jaar en wat voor voeding daarbij komt, let er dus goed op dat je zwaarder gaat worden en je voeding verhoogt moet worden tijdens de peptides of steroiden
K'heb eigenlijk besloten om het voorlopig zonder slin te doen, effe zien hoe het zonder bevalt. Daarom dacht ik er t4 bij te nemen. Aan je uitleg te verstaan is dat het beste?
Dan had ik nog een vraag voor je thunder, is misschien raar maar is je kop gegroeid? kaken/neus enz enz? hoorde laatste van iemand toen ik sprak over 8iu/per dag dat de kans dan groot is het groeien van je gezicht.
Heb dan weer het internet afgezuimd en daar zijn de meningen uiteraard verschillend maar 70% zegt dat het niet zou mogen gebeuren met 8iu eerder 20+ iu vandaag jij zit op 20iu...
De dikke buik zou achterhaald zijn dat dit door insuline komt.
K'heb eigenlijk besloten om het voorlopig zonder slin te doen, effe zien hoe het zonder bevalt. Daarom dacht ik er t4 bij te nemen. Aan je uitleg te verstaan is dat het beste?
Dan had ik nog een vraag voor je thunder, is misschien raar maar is je kop gegroeid? kaken/neus enz enz? hoorde laatste van iemand toen ik sprak over 8iu/per dag dat de kans dan groot is het groeien van je gezicht.
Heb dan weer het internet afgezuimd en daar zijn de meningen uiteraard verschillend maar 70% zegt dat het niet zou mogen gebeuren met 8iu eerder 20+ iu vandaag jij zit op 20iu...
De dikke buik zou achterhaald zijn dat dit door insuline komt.
Nee geen last van , enkel verdikte handen en voeten en piemel.
Comment