HGH kuur 6maand voorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Aardig topic, maar hoe staat het er nu voor Caliber? En hoe zet je eigenlijk? IM of SC?
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Thunder,
      waarom neem jij een shake met gainer vlak voor je gaat zetten? Ik heb begrepen dat je een uur lang niks mag eten en vooral geen KH bronnen.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
        Nee geen last van , enkel verdikte handen en voeten en piemel.
        Das vreemd zeg!
        De hele tijd is mijn vriendin er zwaar op tegen dat ik ook aan de HGH wil en nu leest ze dit en heeft ze het inmiddels al voor me bestelt?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Das vreemd zeg!
          De hele tijd is mijn vriendin er zwaar op tegen dat ik ook aan de HGH wil en nu leest ze dit en heeft ze het inmiddels al voor me bestelt?
          Bofkont
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Thunder,
            waarom neem jij een shake met gainer vlak voor je gaat zetten? Ik heb begrepen dat je een uur lang niks mag eten en vooral geen KH bronnen.
            Zo werkt het bij mij. Ik neem altijd de whey en wat gainer en zelfs met halfvolle melk. Ik ben er niet vetter van geworden. BF is altijd al meer als een jaar tussen de 7 en 8,5 %. Maar ik verbruik heel veel per dag en zit nu ook over de 6000 kcals. Alles is in samenhang met wat je doet op een dag.
            Werken - wat voor werk ....
            niet werken alleen thuis zitten en liggen ....
            En ga maar door. Als je een tijdje aan de hgh zit kan je je redelijk wat permiteren en denk dat anderen die het nemen voor een hele tijd dat kunnen beamen.

Ik heb de persoon die het vroeg aan mij ook gezegd ( niet openbaar) om ook inderdaad geen vetten tot zich nemen 45 min voor en na.

Meningen verschillen zoals de mensen die gebruiken.De ene neemt graag winstrol en ik vind dat de grootste shit op AARDE.

Ik ben ook geen voorstander om te kuren met 500 mg test bv. Als je kuurt dan ga ervoor.

Ik zie dat op de sportschool dat er mensen jaren en jaren kuren en nog hetzelfde uitzien terwijl ik nu de 2de grootste ben op de gym ( in 2,5 jaar) zelfs groter dan de wedstrijdmannen. Zegt al genoeg denk ik. Maar ja , Ik ben niet iedereen en niet iedereen is ik GELUKKIG heheheeh.

Groetjes

Comment

Hey thunder, is dat niet die sportschool uitsluitend voor lili-putters....?

Comment

Hey thunder, is dat niet die sportschool uitsluitend voor lili-putters....?
                Hahahaah dacht wel dat je zou reageren

Comment

Hehehehe, geintje bro!
                  Goed bezig, klasse!

Comment

Hehehehe, geintje bro!
                    Goed bezig, klasse!
                    Hey snuff op hoeveel kcals zit je nu want jij neemt er veel hé , dik over de 6000 las ik - hoeveel keer eet je snuf?

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
                      Hey snuff op hoeveel kcals zit je nu want jij neemt er veel hé , dik over de 6000 las ik - hoeveel keer eet je snuf?
                      Je treft het, ben van plan mijn topic weer actief te maken dus dan zal daar alles in komen te staan.
                      Maar om je nu al te informeren.

Op dit moment heb ik een inname van:

Kcal: 5449
                      Eiwitten: 404,8gr.
                      Koolhydraten: 552,5gr.
                      Vetten: 180,2gr.

Ik train 5 tot 6 dagen in de week, hierdoor zijn verschillende schema's ( wel trainingsdagen, niet trainingsdagen) niet van toepassing.

Ik ben momenteel best wel bloated en zet heel erg langzaam vet aan. Maar goed, ben in de bulk.

Ik weeg nu 117,7kg met een BF van 12,4%.

Sorry voor het off-topic gezwam!

Comment

Je treft het, ben van plan mijn topic weer actief te maken dus dan zal daar alles in komen te staan.
                        Maar om je nu al te informeren.

Op dit moment heb ik een inname van:

Kcal: 5449
                        Eiwitten: 404,8gr.
                        Koolhydraten: 552,5gr.
                        Vetten: 180,2gr.

Ik train 5 tot 6 dagen in de week, hierdoor zijn verschillende schema's ( wel trainingsdagen, niet trainingsdagen) niet van toepassing.

Ik ben momenteel best wel bloated en zet heel erg langzaam vet aan. Maar goed, ben in de bulk.

Ik weeg nu 117,7kg met een BF van 12,4%.

Sorry voor het off-topic gezwam!
                        wow kerel dat is goeeeeeeeeeeeeed man.Doe verder en horen wel van je

Comment

Wat kost jou deze kuur intotaal wel niet??

gr

Comment

Originally posted by Scarface84 View Post
                            Wat kost jou deze kuur intotaal wel niet??

gr
                            Veel werk uren denk ik. Alleen naar prijs van as mag niet gevraagd worden.
                            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by caliber View Post
                              Effe men toekomstig kuurplan hierop zetten om te zien wat er nog extra kan aan toegevoegd worden of worden verweiderd.

6 maand HGH (5iu 5/2) dus 5dagen wel 2 dagen niet.

1ste maand week 1 = 1iu per dag / week 2 = 2iu per dag /week 3 = 3iu per dag/ week 4 = 5iu per dag deze maand doe ik om de dag om er aan te wennen.

2de maand start test-e 750mg/pw + 5iu hgh per dag (5/2)

zo gaan we door tot maand 5 daar word de test-e, test prop 250mg EOD dit tot aan de 6de maand.

Zou heeeeeel graag insuline erbij nemen maar durf niet zo goed dus denk ik eraan om misschien een 17AA erbij te nemen om men insulinewaarde wat omhoog te kricken. hoewel ik niet weet of ik dan een 17AA hele cycle moet meepakken of niet.

g
                              wow.. dat jullie al die dingen weten.
                              voor mij staat er letterlijk dit.

我沒有看到的陰戶,所以我不能回答這個問題

Comment

Voor mij staat er letterlijk, dat hij niet weet waar hij aan begint.
                                Maar de TS had dit 1jaar geleden geplaatst, hij zal sinds wel beter weten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X