Test-e+Proviron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test-e+Proviron

Ik wil 12 wk,
    750mg Test-E e/w
    maar hoeveel Proviron zal ik dan gebruiken de een zegt 75mg op een dag is zat, de ander zegt zou ik niet doen want je moet min 150mg nemen.

Dus mijn vraag is hoeveel en of ik gelijk ermee moe beginnen of pas nazo n 2a3 wk.

b.v.d.

25mg per 250mg was het volgens mij
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

50mg is voldoende.
      Stel je hebt een kuur van 750mg test met 500mg tren en een kickstart winny van 50mg/d. Zou je dan 160mg moeten slikken? Nee, onzin, 50mg doet het, ook bij hoge doeseringen roids.

Comment

Dus 50mg per dag is genoeg en gelijk met week een beginnen.

Comment

Las laatst dat 25 mg al voldoende is. Vanaf wk 4 aub, dan begint alles optimaal te worden en met pilluh heb je het sneller, dat optimale vndaar wk 4.

Wrom met proviron btw ?

Ik had die kuur wat langer doorgetrokken en vanaf wk 12, 2 wkn test p gedaan ofzo

of vanaf wk 10 tot 12

Igg iets met een korte etser
          Last edited by onderhandelen; 07-08-2011, 00:22.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

is wel een idee, zat ook al aan te denken om in de eerste 3 wk test-p te gebruiken, maar ik heb alleen ervaring met inject. in mijn billen door mijn vrouw :-)
            maar ik wil meer dingen proberen dus ik sta overal voor open.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
              Las laatst dat 25 mg al voldoende is. Vanaf wk 4 aub, dan begint alles optimaal te worden en met pilluh heb je het sneller, dat optimale vndaar wk 4.
              Zeker niet waar OH.
              Ja, alles zal stabieler worden en je zult na een weekje of vier/vijf resultaten gaan zien maar testosteron is al werkzaam vanaf de dag dat jij het in je lichaam spuit.
              En vanaf dat moment kun jij er al voor zorgen dat SHBG binding aan testosteron vermindert wordt. Ook vocht kun je vanaf dat moment al bestrijden.
              Dus waarom niet gewoon vanaf het begin van je kuur ermee starten?

Tevens is het waar dat de dosering 25mg per 250mg test is, en 50mg voor 500mg testosteron. Echter blijkt er geen meerwaarde te zijn wanneer je hoger dan 50mg provi gaat.
              Een verschil tussen 25 en 50mg mesterolone is echter wel aanzienlijk.

Comment

ok, ik was ook wel van plan om min. 50mg proviron te gaan nemen. in ieder geval bedankt allemaal.

Comment

@ Snuff, heb nie gezegd dat het niet vrij snel werkt. Dosis is pas vanaf wk 4 optimaal. Daarvoor te verwaarlozen laag. Proviron is vrij duur, waarom iets gebruiken als de werking nog niet optimaal kan zijn en nog meer centjes uitgeven ?

Dat zijn al 2 redenen waarom ik het in het begin niet zou inzetten.

Los van het feit dat je je lichaam niet onnodig moet belasten, dus inzetten wanneer nodig.

Sterker gesteld had laag begonnen, als nodig blijkt opvoeren.
                  We like it

Comment

@ Snuff, heb nie gezegd dat het niet vrij snel werkt. Heb ik gezegt van wel dan? Dosis is pas vanaf wk 4 optimaal.Nee, tussen 7-10 dagen. Daarvoor te verwaarlozen laag.Onjuist, zelfs een lagere hoeveelheid in het bloed helpt al. Proviron is vrij duur, waarom iets gebruiken als de werking nog niet optimaal kan zijn en nog meer centjes uitgeven ? Duur valt reuze mee. Met een normaal kuurtje van 10 weken heb je slechts anderhalf potje nodig wanneer je vanaf dag 1 start. Dus duur? Niet echt, als je kijkt wat proviron te bieden heeft.

Dat zijn al 2 redenen waarom ik het in het begin niet zou inzetten.

Los van het feit dat je je lichaam niet onnodig moet belasten, dus inzetten wanneer nodig. Ik geloof dat 50mg provi per dag tijdens een kuur nou niet echt een belasting voor het lichaam betreft.

Sterker gesteld had laag begonnen, als nodig blijkt opvoeren.
                    -----

Comment

Oww optimale dosis met enanthaat binnen 7 tot 14 dagen naaaiiss, didnt knew that. Das bijna net zo snel als propionaat

Lage dosis helpt hmmmm in what way ?

Dat duur reuze meevalt ben ik het mee eens. Wat voor de 1 duur is is voor de ander goedkoop eens, eens

Laat ik het anders zeggen ik vind het duur tov resultz
                      We like it

Comment

Oww optimale dosis met enanthaat binnen 7 tot 14 dagen naaaiiss, didnt knew that. Das bijna net zo snel als propionaat

Lage dosis helpt hmmmm in what way ?

Dat duur reuze meevalt ben ik het mee eens. Wat voor de 1 duur is is voor de ander goedkoop eens, eens

Laat ik het anders zeggen ik vind het duur tov resultz
                        Proviron doet in principe al vrij snel zijn werk maar nog niet optimaal. Als je bijvoorbeeld 50mg per dag neemt zal deze gehalte in z'n geheel na ongeveer 7 tot 10 dagen in je bloed aanwezig zijn. Echter wil het niet zeggen dat een lagere waarde in het bloed niets kan uithalen.
                        Het kan zich al gaan binden aan het aromatase enzym, nog niet met de dosering die je wilt gebruiken, maar toch al wel met een aantal milligrammen. Ook tot het downreguleren van oestrogeen-receptoren is het al in staat en niet te vergeten binding aan globulin, om meer vrije test te verkrijgen.

Met het laatste ben ik het eens. Zelfs proviron kan bloat niet tegenhouden. Omdat bloat namelijk ook veroorzaakt wordt door de hoeveelheid koolhydraten die genuttigt wordt. Koolhydraten bind zich namelijk met water na consumptie, staat helemaal los van de oestrogeen-levels in je lichaam.

Comment

Aaah ja ik zie het dacht dat je het over test enanthaat had. Proviron is idd binnen no time actief, binnen 2 a 3 dagen.

Heb proviron only voor een paar dagen genomen om te checken of ik real deal had en kan je melden dat het zelfs only goed werkt.

Spieropbouwend ? imo niet daarvoor heb je voldoende testosteron nodig, als wat vanaf in week 4 icm testosteron gebeurt.

Vdaar dat ik zeg vanaf wk 4 nemen (dan zijn de test levels voldoende hoog), ook ivm kosten baten. Maar das mijn mening, kan dus ook vanaf wk 1, imo niet echt doordacht.

Omdat bloat namelijk ook veroorzaakt wordt door de hoeveelheid koolhydraten die genuttigt wordt. Koolhydraten bind zich namelijk met water na consumptie, staat helemaal los van de oestrogeen-levels in je lichaam.
                          eens
                          Last edited by onderhandelen; 12-08-2011, 23:08.
                          We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X