Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik weet dat ze nog niet lang uit zijn maar heeft iemand al ervaring of vrienden met ervaring met de nieuwe spullen van g.s.
Ik ben best benieuwd hoe het bevalt.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Nee nog niet, maar heb wel gehoord dat de Winstrol inject niet zo goed zijn!!!
Het schijnt dat het poeder heel snel bezinkt en dat daardoor de spuit verstopt raakt dus....!!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Ja ok ik heb ook liever HG, maar middelen als tren en nu ook masteron zijn wel veel goedkoper zo!!! En de primo en anavar zijn nu ook labstesten van en zijn weer goed dus... ze zijn wel goed bezig daar bij GS!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
waarom zou je op originele spullen beter reageren dan op generieke?
ik plaats mn vraagtekens er in ieder geval bij.
ik heb zelf de dboltabs en winstrol tabs gebruikt en vind die erg goed maar het belangrijkste is; ik heb alles van GS laten testen tot nu toe en er zit alles in wat wat originele a.s ook bevatten.
ik ga zelf volgende week aan de test cypionaat beginnen van GS en zal jullie wel op de hoogte houden of die goed zijn werk doet maar daar ben ik niet bang voor.
Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 27 2004,17:37)]ik weet het niet hoor.......
waarom zou je op originele spullen beter reageren dan op generieke?
ik plaats mn vraagtekens er in ieder geval bij.
ik heb zelf de dboltabs en winstrol tabs gebruikt en vind die erg goed maar het belangrijkste is; ik heb alles van GS laten testen tot nu toe en er zit alles in wat wat originele a.s ook bevatten.
ik ga zelf volgende week aan de test cypionaat beginnen van GS en zal jullie wel op de hoogte houden of die goed zijn werk doet maar daar ben ik niet bang voor.
greetz
Je kan de eerste paar keer wel erg veel pijn hebben na het injecteren.
Heb er zelf ook last van gehad. kon amper lopen en dit lag niet aan de manier van prikken dat weet ik zeker.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Spullen van GS zijn goed dat voorop gesteld.
Ik heb winstrol van GS gehad, helemaal prima. Winstrol van zambon echter ging veel beter op dezelfde dosis.
D-boll van GS ging pima. D-boll van Naposim gaf een beter resultaat.
Clen van GS ging goed, wel veel sides zoals trillerig, hoofdpijn. Clen van spiropent ging ook goed maar de sides waren met 2 dagen over.
Spullen van GS is dan volgens mij ook niets mis mee maar zoals met alles heb ik liever origineel dan imitatie. Da`s alles...
maar je kan toch nooit met zekerheid zeggen of het aan de dbol van naposim heeft gelegen of dat er andere factoren in het spel waren?
we weten zelf als geen ander dat er zoveel dingen kunnen zijn die je kuur kunnen beinvloeden en je kan nooit precies zeggen waar het een of ander aan gelegen heeft.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment