Bijna tijd voor m'n eerste kuur.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bijna tijd voor m'n eerste kuur.

Ik denk dat de tijd er bijna is om mijn eerste kuur te starten, ik zou deze plannen in februari/maart te doen. Nu ben ik nog aan het twijfelen welke kuur ik zou doen maar ik had gedacht aan Test E/Tren met nolva als nakuur. Ben nog niet zeker over de Tren, k twijfel nog tussen tren of winny.

Test e: 500 mg/week
    Tren: 500mg/week
    dit voor 6 tot 8 weken (advies?)

voor de nakuur zou ik 20mg/dag nolva nemen voor 2 weken.

mijn huidige stats zijn:
    ±1m80
    85kg
    ±10% bf

M'n stats zouden tegen die tijd moeten zijn:
    ±1m80
    90kg
    ±8-9% bf.
    Last edited by Ydhe; 17-08-2011, 18:34.
    Status: Cutting

Even inhaken, ik zag je foto van vorig jaar en dit jaar waarin je alleeb maar gecut hebt en geen echt serieuze bulk hebt gestart, het lijkt mij ook nu een beetje de snelle manier zoeken je traint nu 2 jaar waarvan 1 jaar ruk is zoals je zelf zegt en 1 jaar gecut te hebben zOnder een echte serieuze bulk, ik zou zelf eerst een serieuze bulk erin gooien, goed eten en keihard trainen het zou zonde zijn als je nu al na 1 jaar wat serieuzer trainen gaat kuuren.

6 weken test lijkt mij wat kort btw
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik heb inderdaag nog geen serieuze bulk gehad. Die heb ik gepland voor november/december waarna ik mogelijks 2 weken keto doe voor het bijgekomen vet weg te werken. Ben atm bezig met cleanbulken ook btw

Comment

Verander die bijna in: over enkele jaren.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Ydhe View Post
          Ik heb inderdaag nog geen serieuze bulk gehad. Die heb ik gepland voor november/december waarna ik mogelijks 2 weken keto doe voor het bijgekomen vet weg te werken.
          start dan eerst een serieuze bulk van 4-6 maanden en plan daarna een cut van 3 maanden en kijk dan of je al toe bent aan kuuren. Het is dan nog veel te vroeg maar ach dit is een beter plan dan dat wat je nu hebt.

2 weken cutten is imo niks, dan begint je lichaam net wat te verbranden.

Comment

tren als eerste kuur? ik zal het gewoon bij test e houden kijk hoe je erop reageerd neem eventueel een kickstart winny of dbol. Anders zit je te wachten dat je wat merkt van de test e

Comment

Yves hoelaat morgen

Wordt toch geen serieus topic meer.

Beetje moedeloos wordt ik ervan.

Comment

wordt morgen avond denk pas maat tenminste dan kan ik pas voorstel al gezien op mb in je log?

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                  start dan eerst een serieuze bulk van 4-6 maanden en plan daarna een cut van 3 maanden en kijk dan of je al toe bent aan kuuren. Het is dan nog veel te vroeg maar ach dit is een beter plan dan dat wat je nu hebt.

2 weken cutten is imo niks, dan begint je lichaam net wat te verbranden.
                  Hm, ik ga je raad opvolgen en nog een jaarje naturel doorknallen. Maar geen 6 maanden bulk Ik wil in de zomer niet vet staan zie je Ik bulk deze winter dan goed door met daarna een cut periode om na de zomer terug verder te bulken.

Comment

Originally posted by yvesb View Post
                    wordt morgen avond denk pas maat tenminste dan kan ik pas voorstel al gezien op mb in je log?
                    aww ik ga morgen avod naar de bios en moet om 13.00 uur me ma afzetten, ik pm je morgenochtend of het kan, kan ik straks ook effe kijken hoelaat die film draait. Anders gewoon zaterdag/zondag schouders en benen

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                      Yves hoelaat morgen

Wordt toch geen serieus topic meer.

Beetje moedeloos wordt ik ervan.

moedeloos? Het is niet zo dat ik zit te wachten tot het effectief tijd voor me is om te kuren..Ik had een gedacht en heb 't gepost om jullie mening en advies te vragen, niet om dat advies in de wind te slaan en toch m'n eigen zin te doen.

Comment

Hm, ik ga je raad opvolgen en nog een jaarje naturel doorknallen. Maar geen 6 maanden bulk Ik wil in de zomer niet vet staan zie je Ik bulk deze winter dan goed door met daarna een cut periode om na de zomer terug verder te bulken.
                        in 6 maanden valt het wel mee, als je het slim aanpakt zo'n 2-5% erbij afhankelijk van voeding en KT+cardio

Comment

cleanbulken dan..

en zou je wat meer inlezen over test-e e.d. 10 wk is voor test toch wel aardig normaal

Comment

moedeloos? Het is niet zo dat ik zit te wachten tot het effectief tijd voor me is om te kuren..Ik had een gedacht en heb 't gepost om jullie mening en advies te vragen, niet om dat advies in de wind te slaan en toch m'n eigen zin te doen.
                            Ik bedoelde het in het algemeen, er zijn tig topics gestart door mensen die nog lang niet klaar zijn om te kuuren, toon ballen en eet en train als een beest .
                            Sommige mensen luisteren en sommige mensen trekken hun eigen plan, maar het gaat niet over mentosjes met mint smaak, 4 jaar op een mensen leven is niks dus doorknallen.

Comment

Net alsof ik niet weet dat AS geen snoepjes zijn..>.<. Daarom maak ik ook een post er over.
                              Cleanbulk zal het worden dan.

OT:
                              altijd leuk een chat in je topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X