Kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur

Hallo,

Ik heb een vraag over een kuur, ik heb een kuurtje winstrol gehad (tablet 10 mg) maar was daar niet echt tevreden over.
    Winstolkuur was om droger te worden maar ben eigenlijk opzoek naar een kuur die mij meer massa geeft, welke kuur past hier goed bij ?

waarom was je er niet tevreden over?

Comment

Originally posted by gerben65 View Post
      Hallo,

Ik heb een vraag over een kuur, ik heb een kuurtje winstrol gehad (tablet 10 mg) maar was daar niet echt tevreden over.
      Winstolkuur was om droger te worden maar ben eigenlijk opzoek naar een kuur die mij meer massa geeft, welke kuur past hier goed bij ?
      Hm, een massa/bulk kuur?

Kerel, probeer ons wat meer info te verschaffen want dit gaat natuurlijk helemaal nergens over.

Comment

Hallo,

Ik heb nog een boekje kortingsbonnen liggen voor je van de Mc Donalds?
        Face your demons...........

Comment

kuur

Ok, ik heb het niet goed omschreven, ik zou graag meer spiermassa willen overhouden van een kuur.
          Van de winstrolkuur heb ik bijna niets overgehouden mijn vraag is daarom ook met welke kuur zou ik meer spiermassa overhouden.

Comment

Ok, ik heb het niet goed omschreven, ik zou graag meer spiermassa willen overhouden van een kuur.
            Van de winstrolkuur heb ik bijna niets overgehouden mijn vraag is daarom ook met welke kuur zou ik meer spiermassa overhouden.
            Wat is de bedoeling, oral of inject?

Comment

Ik heb het idee dat je zelf nog niks ondernomen hebt om dit uit te zoeken maar je op kant en klare antwoorden zit je wachten.

En hoe reageer jij dan altijd snuff?
              Face your demons...........

Comment

Ok Kevin duidelijke taal, ik ga eerst nog meer lezen over ab en zal dan een kuur er opzetten en vragen wat jullie er van vinden.

Comment

Heb jij ook geanalyseerd waaraan dat zou kunnen liggen? Anders maak je straks weer dezelfde fout(en) en ben je even ver van huis.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                    Ik heb het idee dat je zelf nog niks ondernomen hebt om dit uit te zoeken maar je op kant en klare antwoorden zit je wachten.

En hoe reageer jij dan altijd snuff?
                    Het hele verschil is dat TS met niets aankomt.
                    Anderen daarentegen hebben hele kuurplannen uitgestippelt, staan er ook compleet achter, maar wankelt als een kaartenhuis.

Comment

test e 500mg pw 10 weken
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

250 test + 250 deca !
                        en meer eten, dan zal je beter resultaat hebben van je kuur en ook na je kuur blijven eten anders zal je het weer kwijtraken !!!

Comment

Eerder 500 test dan 250 over 250 test/deca. Drukt hard op je axis die deca gedurende lange tijd.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

1 x

sorry dat ik het dan ff in dit topic zet maar onderhand word ik echt doodziek van dit soort dingen, ik geef snuff ook echt het volle gelijk hoe hij altijd reageert, mensen prikken en gebruiken maar en als iets niet werkt gaan ze gewoon meer gebruiken...

Mensen alsjeblieft en dat geld voor iedereen, denk even na en ga je inlezen in het fitness/bodybuilding zelf je zult versteld staan wat je kan bereiken...

tegenwoordig zijn het allemaal RUSH gebruikers, snel groot dan weer kleiner dan weer opnieuw en opnieuw.

Kuren is leuk als je een doel voor ogen hebt maar dan nog is het niet nodig, zorg dat alles op orde is en dan kan je een kuur als aanvulling gebruiken en niet andersom...

succes met je zoektocht.. waarschijnlijk ga je binnen een paar maanden toch een kuur zetten want het lijkt net een blokje goud he wat je mag pakken

Comment

Winstrol kuur met tabletten van 10 mg.
                              Op welke hoeveelheid gedoseerd als ik vragen mag?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X