3de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hermandad View Post
    De clen 2 dagen op en de dagen af gebruiken. Dit door de halfwaardentijd van clen (35 uur) en bij elke dag bouw je de dosis hoger op. Dit is alleen omdat dit jou eerste keer is, normaal gesproken wordt Clenbuterol niet zo gebruikt. Alleen door nieuwe gebruikers zou het gunstig zijn.

Dit is niet de enigste manier om het te nemen. 2e manier is om: 2 weken on en 2 weken off. zoals je zelf al hebt aangegeven. De startdosis beginnen soms ook op 0.08cmg/0.015cmg zoals jij nu aangeeft. Dus ook dit kun je zelf bepalen, en afstemmen.

General / Snuff wat vinden jullie hiervan? En wat zouden jullie doen?

Comment

Beide kan, maar gegeven 35 uur hw, geloof ik niet dat je een volledige schone start hebt na twee dagen rust. Geen idee hoe snel de spiegel op welk niveau stabilisteert, daar zou je wat excel tegenaan moeten gooien.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Commonly used doses
        It is well known that Clenbuterol use results in rapid down-regulation of beta 2 receptors. This is due to the powerful stimulatory effect of the drug. It is therefore pointless to use clen for long periods without a break. Some believe that a two day on, two day off dosing schedule will allow adequate potential for receptor up-regulation. However, I doubt this to be the case due to the relatively long half life of clen, resulting in continued stimulation even throughout the 'off' days. A much better regime would be a two week on, two week off cycle. Maximum plasma levels are reached around 2-3 hours after oral administration, and terminal half life at 34 hours (Zimmer, 1976).
        A tapering up of dosages is recommended in an attempt to limit harsh side effects. Most commonly, a user will start by taking one 20mcg tablet on day 1, followed by an increase of one tablet on subsequent days. Subject to personal tolerance levels, a dosage of 140mcg (seven tabs) will be used by day 7, and this level should be maintained for the entire second week. It would be fruitless to exceed seven or eight tablets daily due to receptor over-saturation. There is no requirement to taper down.
        For the next 'cycle' of clen (i.e. weeks 5 & 6), there is no requirement to taper up from one tablet as your tolerance level should now be known. As an example, if the user finished the first cycle of clen on 7 tabs, they could recommence at a slightly lower dose of 4 or 5, and taper up again from this level. Again though, the user should again limit their intake to 7 or 8 tabs daily.
        During the two 'off' weeks, an ECA stack can be used as required. ECA will not cause such a pronounced down regulation and desensitization of the receptors, certainly not to the extent of clen. Ephedrine has a short half life in contrast to clen which results in times throughout the day where the betas will partially recover from stimulation by adrenaline and nor-adrenaline. Potency is also much weaker that that of clen, as it is not a specific agonist. Ephedrine is also thought to increase the conversion of endogenous/exogenous T4 to T3 through the activation of deiodinase enzymes responsible for this process. This is important as clen is known to slow the rate of T4 to T3 conversion. As a side note, some bodybuilders will use T3 concurrently with the Clenbuterol/ECA cutting cycle (together with certain anabolic/androgenic steroids no doubt!) in an attempt to at least maintain plasma T3 levels.

Comment

Denk meer met het oog op stapeling en halflife passeren met bijdoseren.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

@ Snuff
            ECA en clen cyclen is een kutverhaal. Kruistolerantie bestaat, en beide middelen werken op dezelfde receptoren, vandaar ook de kruistolerantie. Niet doen dus.

Ik probeer overigens een fucking toffe grafiek te bouwen voor u, maar vooralsnog vordert het niet. Ik ga op research en morgen hoop ik meer te weten.
            Last edited by GeneralIx; 16-10-2011, 23:34.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Waarom pakken mensen niet alleen ECA, aangezien deze op dezelfde receptoren werkt. en relatief veiliger is dan Clen. Enigste verschil is toch dat Clen stuk heftiger werkt en langer. voor de rest, lijkt me clen echt kut middel.

Zelf zit ik nu aan de ECA, en dat is al best heftig. Trillen, zweten, soms suf, etc zelf ervaar ik dat als irritant en vervelend. Laat staan met Clenbuterol.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                Waarom pakken mensen niet alleen ECA, aangezien deze op dezelfde receptoren werkt. en relatief veiliger is dan Clen. Enigste verschil is toch dat Clen stuk heftiger werkt en langer. voor de rest, lijkt me clen echt kut middel.

Zelf zit ik nu aan de ECA, en dat is al best heftig. Trillen, zweten, soms suf, etc zelf ervaar ik dat als irritant en vervelend. Laat staan met Clenbuterol.
                Ik voel me op clen lekkerder dan op een degelijke dosering ECA. Persoonlijk denk ik dat clen ook effectiever is, tenminste dat is mijn ervaring. Het is maar net hoeveel risico wil je lopen.

Probeerde clen even door de roidcalc te gooien maar het wil niet echt lukken.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik ga er van sopharma halen 100 stuks...hoeveel cmg of mg is zo 1 pilletje?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    @ Snuff
                    ECA en clen cyclen is een kutverhaal. Kruistolerantie bestaat, en beide middelen werken op dezelfde receptoren, vandaar ook de kruistolerantie. Niet doen dus.
                    Hij vroeg om mijn mening chef, dus die heeft hij gekregen.
                    Zal later nog even toelichten, aangezien je verschillende beta receptoren hebt, dus niet alles over een kam scheren. Heb nu geen tijd, moet trainen.
                    Last edited by Snuff-Sann; 17-10-2011, 14:48.

Comment

Concept kruistolerantie is ook lastig inderdaad.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Concept kruistolerantie is ook lastig inderdaad.
                        Wat insinueer je nou?
                        Dacht je dat ik niet wist wat kruistolerantie inhoud?
                        Maar weet jij ook dat kruistolerantie persoonsgebonden is en dat niet iedereen het ondervind als hij/zij gaat stacken met clen en eph?

Comment

Ik vroeg idd Snuff zijn mening omdat hij er heel veel vanaf weet en hij het ook nog eens kan onderbouwen met onderzoeken ! Heb 200 pilletjes besteld clenbuterol en 200 pilletjes van winstrol en 100 nolva

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Wat insinueer je nou?
                            Dacht je dat ik niet wist wat kruistolerantie inhoud?
                            Maar weet jij ook dat kruistolerantie persoonsgebonden is en dat niet iedereen het ondervind als hij/zij gaat stacken met clen en eph?
                            Bespaar me het "iedereen is andersverhaal". Kruistolerantie treedt op tussen die twee, ergo het is bullshit die twee af te wisselen omwille van desentisatie van de receptoren. Als je nu iets zinnigs zegt over clen en hartschade en daarom afwisselen, prima, maar de redenen van afwisselen die je nu geeft... Verder insinueer ik niks, ik zeg gewoon dat je een poepverhaal ophangt.

sigpic

Comment

Hoe dan ook ik hou het op 50 mg winstrol ED en 10 mcg clen om te beginnen opbouwen tot net geen slechte sides of ernstige en dat 2 weken on , 2 weken off ( x2)

Comment

Zou clen echt lager houden ivm je hart, maar doe vooral waar jij je het beste bij voelt.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X