Ik heb even een vraagje. Ik wil over een maand beginnen met een kuurtje test. prop. Ik heb mijn vetpercentage van 18% naar 12% laten zakken de laatste maanden, alleen ben ik ook in gewicht afgevallen. Ik woog 93 kilo en weeg nu 86-88 kilo bij een lengte van 178m. Ik ben blij dat mijn vetpercentage gedaald is maar vind mezelf nu wel erg licht. Ik heb al een tijdje geen AS meer gebruikt en wil nu weer een beetje aankomen d.m.v test.prop. Ik wil zo min mogelijk vocht vast houden vandaar deze keus. Waarschijnlijk doe ik het in combinatie met winstrol depot omdat dit mijn favoriete AS is en hier ook geen vocht van vast houd. Ik heb geen ervaring met test.prop. Dus graag zou ik willen weten hoe vaak ik het moet injecteren (elke dag of om de dag) en hoeveel ik moet gebruiken (ik heb in het verleden wel heftige kuurtjes gedaan),en hoelang je het t beste kan gebruiken.
Vraagje over test. prop
Collapse
X
-
Elke dag is het beste maar om de andere dag kan ook.
Afhankelijk van je kuurverleden zou je 100-200mg per dag kunnen zetten. Zou het minimaal 8 weken gebruiken.
Combinatie met winstrol is prima maar niet in dezelfde spuit doen!
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Sep. 28 2004,20:24)]Daar heeft snipke gelijk in bij de eerste keer prikken kon 3 dagen amper lopen.
bij de tweede prik had ik er al minder last van.
Bij de 3e keer prikken voelde ik niks meer.
Grtz..
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 28 2004,21:39)]Met virormone geen last hoor..
Greets...
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jeroen1976 @ Sep. 28 2004,22:19)]Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Sep. 28 2004,20:24)]Daar heeft snipke gelijk in bij de eerste keer prikken kon 3 dagen amper lopen.
Grtz..
grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
GS prop kan inderdaad best wel zeer doen, dit komt vooral door de dosering van 100 mg/ml...De dosering bij prop kan drastisch omlaag ivm enanthate bvb..denk dat 100 mg om de dag meer als voldoende zal zijn als je er ook winstrol bijneemt..
D.W.***Geweld eindigt waar respect begint***
____
Email:
Comment
-
Zou inderdaad omlaag kunnen maar omdat hij het heeft over "heftige kuurtjes" die hij al gedaan heeft denk ik dat 100mg e.o.d. te weinig is, ook in combinatie met winstrol.
Comment
-
ff fylosofisch.
hoelang duurt het dat enanthaat in je bloed zit?
en: is dat dan op volle sterkte, dus 250mg?
en na 10 dagen zit hetop halve waarde?
en prop 100mg ed, halve waarde een dag ofzo?
dan zit je toch gemiddeld veeeel lager dan met enanthaat, ofwel: zou je veel meer mg moeten nemen dan enanthaat?
offuh....een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Schopt er één een oud topic omhoog..
Maar kan inderdaad zeker met virormone. Persoonlijk zou ik het gewoon in mijn been zetten overigens.
Check deze site anders ff...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jeroen1976 @ Sep. 28 2004,22:19)]Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Sep. 28 2004,20:24)]Daar heeft snipke gelijk in bij de eerste keer prikken kon 3 dagen amper lopen.
Grtz..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: