Ik heb even een vraagje. Ik wil over een maand beginnen met een kuurtje test. prop. Ik heb mijn vetpercentage van 18% naar 12% laten zakken de laatste maanden, alleen ben ik ook in gewicht afgevallen. Ik woog 93 kilo en weeg nu 86-88 kilo bij een lengte van 178m. Ik ben blij dat mijn vetpercentage gedaald is maar vind mezelf nu wel erg licht. Ik heb al een tijdje geen AS meer gebruikt en wil nu weer een beetje aankomen d.m.v test.prop. Ik wil zo min mogelijk vocht vast houden vandaar deze keus. Waarschijnlijk doe ik het in combinatie met winstrol depot omdat dit mijn favoriete AS is en hier ook geen vocht van vast houd. Ik heb geen ervaring met test.prop. Dus graag zou ik willen weten hoe vaak ik het moet injecteren (elke dag of om de dag) en hoeveel ik moet gebruiken (ik heb in het verleden wel heftige kuurtjes gedaan),en hoelang je het t beste kan gebruiken.
Vraagje over test. prop
Collapse
X
-
Elke dag is het beste maar om de andere dag kan ook.
Afhankelijk van je kuurverleden zou je 100-200mg per dag kunnen zetten. Zou het minimaal 8 weken gebruiken.
Combinatie met winstrol is prima maar niet in dezelfde spuit doen!
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Sep. 28 2004,20:24)]Daar heeft snipke gelijk in bij de eerste keer prikken kon 3 dagen amper lopen.
bij de tweede prik had ik er al minder last van.
Bij de 3e keer prikken voelde ik niks meer.
Grtz..
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 28 2004,21:39)]Met virormone geen last hoor..
Greets...
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jeroen1976 @ Sep. 28 2004,22:19)]Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Sep. 28 2004,20:24)]Daar heeft snipke gelijk in bij de eerste keer prikken kon 3 dagen amper lopen.
Grtz..
grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-