Gewoon niet nakuren...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewoon niet nakuren...

HHHHHMMMMMM Soms komt ergogenics weer met stuk dat je toch weer ff verbaast en aan het denken zet;

"Kortstondige verlaging testosteronspiegel maakt maar deel van de mannen depressief
    (Arch Gen Psychiatry. 2004;61:997-1004.) Proef met testosteronverlagende medicijnen suggereert
    dat de Klap na de Kuur in ieder geval psychisch niet bij iedereen even hard zal aankomen. "
    (ergogenics 5-10-2004)

- = "Link" artikel = -

Zijn er hier mensen die het geprobeerde hebben? ?
    En dus ook geen last hebben na een keurtje en het welbekende "dipje" ?

Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Gelukkig niet nee...
    Na een kuur altijd nakuren!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik ken jongens die nooit nakuren en nooit problemen hebben. na mijn inzien is het inderdaad persoons afhankelijk.
      maar ja wie wil het risico nou lopen dan?

Comment

Hebben ze dat nooit of zeggen ze dat..
        Het kan volgens mij bijna niet anders of je krijgt een dip na een kuur als je niet nakuurt. zelfs als je wel nakuurt is het geen garantie om geen dip te krijgen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 05 2004,19:08)]Hebben ze dat nooit of zeggen ze dat..
          Het kan volgens mij bijna niet anders of je krijgt een dip na een kuur als je niet nakuurt. zelfs als je wel nakuurt is het geen garantie om geen dip te krijgen.

Greets...
          van 2 weet ik dat ze nooit nakuren!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (real1972 @ Okt. 05 2004,19:57)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 05 2004,19:08)]Hebben ze dat nooit of zeggen ze dat..

Greets...
            van 2 weet ik dat ze nooit nakuren!
            Sorry ik ben niet duidelijk, dat ze niet nakuren geloof ik meteen maar hebben ze echt geen last van een dip of zeggen ze dat ze geen last hebben?
            Het kan haast niet anders of ze moeten in een dip(je) komen. Zelfs als je wel nakuurt is het geen garantie om geen dip(je) te krijgen.

Greets...

Comment

Ja dat dacht ik dus ook  

maar goed ik begin er niet aan... kuur lekker na, en
              voel me altijd happy

maar toch... stel nou dat je er geen last van hebt en
              je kuurt altijd dus "onnodig" na??? zonder dat je het weet...

zijn er vrijwilligers die zich willen aanmelden???
              't moet wel significant worden aangetoond dus we hebben
              veel mensen nodig  

Doe het voor de bodynet-gemeen(weten)schap!!! hahahaha

Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Maar je kuurt toch niet alleen na om een dip te voorkomen.
                Nakuren is toch ook beter voor behoud van massa.

GRtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

en voor je eigen produktie terug op gang te brengen,daarom kuur je toch ook na.

Ik ben nu aan het nakuren zoals het hoort en voel toch dat ik een beetje een dip heb, gisteren gaan trainen maar het ging niet echt, zin voor niks te doen,dat gevoel heb ik nu . De ene dag heb ik dat gevoel minder dan de andere dag,vandaag is alles weer tip top maar gisteren had ik dan echt een dip. Ik heb nu mijn nolva inname verhoogt en zal zien wat het geeft, ik denk dat nakuren ook tussen de oren zit

Grtz
                  stil growing

Comment

Eerlijk gezegd heb ik in het verleden eigenlijk ook nooit nagekuurt , 15 jaar geleden was daar zo geen sprake van , heb er nooit eigenlijk last van gehad...

Maar na jaren research is het misschien wel beter , alhoewel , de medicijnen die je daarvoor neemt zijn ook niet echt veilig , maar hier ga ik niet teveel over zeiken.

Comment

Was vroeger inderdaad geen sprake van nakuren. Wat er toen gebeurde was dat men vaak clen na een kuur nam en beweerde zo de gains beter vast te houden...
                      Een dip werd ook veel minder onderkend toen, als het klote ging nam men gewoon weer een kuur en dan ging het weer.
                      Dit is wat ik vaak zag gebeuren in mijn omgeving.

De discussie wel of niet is al vaak gevoerd en mijn mening mag duidelijk zijn. Dat ook de nakuur belastend is voor je lichaam is een feit.

Greets...

Comment

Absoluut een statement dat het ook belastend is.
                        De mensen verschilt daarin met aanmaak van je eigen hormoon productie. Leeftijd speelt ook hierin een rol. Hoe ouder het langzamer het gaat.

Comment

Klopt helemaal, leeftijd speelt hierin een grote rol!

Maakt nog niet dat je niet zou hoeven nakuren overigens maar de duur van de nakuur zou korter kunnen.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X