Straf voor anabolen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Straf voor anabolen?

Ben deze week bij de politie moeten gaan voor paketje dat is onderschept met daarin HGH, ik heb men gsm moeten laten uitlezen+ huiszoeking+urinestaal. huiszoeking hebben ze niks gevonden, gsm stond wel hier en daar eens een sms in dat over anabolen ging maar niks speciaals.
    Urinestaal zal positief zijn aan testo/tren verder niks denk ik.

Nu vraag ik me af aan wat ik me mag verwachten, de politie in questie vertelde me dat ik me niet te veel zorgen moest maken... maar toch.
    Dus iemand dit ook al eens voor gehad?

ik woon in belgie trouwens!

Is anabolen illegaal dan :O nooit geweten Haahahha
    Verder denk ik dat er niet veel zal gebeuren
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

het bezitten van anabolen dacht ik niet, het verkopen wel.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
        Is anabolen illegaal dan :O nooit geweten Haahahha
        Verder denk ik dat er niet veel zal gebeuren

Ze maakten er toch redelijk drama van... ik dacht dat gebruik gedoogd werd maar ben hier nu niet meer zo zeker van

Comment

Hoeveel is er onderschept?....zonde wel. Hoe gaat je kuur er nou uitzien? Stop je ermee of bestel je nieuwe?
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

Ontkennen dat het pakje voor jouw was, ontkennen dat jij het besteld hebt ongeacht welk adres of naam er op het pakje staat!,............ontkennen, justitie moet het hard maken, maar dat kan niet uit huiszoeking, want er was niets te vinden, er staan geen bestel/contact gegevens in jouw telefoon dus hiermee hardmaken kan ook niet, dat je pos. bent na een urine test heeft niets te maken met het pakketje dat is onderschept.....nogmaals jij hoeft niet te bewijzen, justitie.

Hadden zij een huiszoekings bevel, of een bevel om je prive gegevens op je telefoon in te zien????
            Ben je in staat van beschuldiging gebracht, zoja waarvoor???
            Lijkt een stukje manipulatie tegoede van een bekentenis.....mogelijk om het bestel adres (wat jij niet kent te achterhalen), das een grotere vis.

Comment

sorry voor dubbele post
              Last edited by Oldtimer; 25-01-2012, 16:43.

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
                Ontkennen dat het pakje voor jouw was, ontkennen dat jij het besteld hebt ongeacht welk adres of naam er op het pakje staat!,............ontkennen, justitie moet het hard maken, maar dat kan niet uit huiszoeking, want er was niets te vinden, er staan geen bestel/contact gegevens in jouw telefoon dus hiermee hardmaken kan ook niet, dat je pos. bent na een urine test heeft niets te maken met het pakketje dat is onderschept.....nogmaals jij hoeft niet te bewijzen, justitie.

Hadden zij een huiszoekings bevel, of een bevel om je prive gegevens op je telefoon in te zien????
                Ben je in staat van beschuldiging gebracht, zoja waarvoor???
                Lijkt een stukje manipulatie tegoede van een bekentenis.....mogelijk om het bestel adres (wat jij niet kent te achterhalen), das een grotere vis.

Ik kon hun toelating geven om dit alles te doen anders werd het niveau 4 ofzoiets en werdt het onder dwang gedaan dus heb ik dit alles laten doen aangezien er toch niks te vinden was... paketje stond op mijn naam en je ziet best wel aan me dat ik BB ben dus ja heb ik het gewoon toe gegven dat het van mij was maar dat ik niet wist dat dit niet mocht.

dit paketje is lang lang geleden onderschept, dus conflicteerd niet met men huidige kuur. die gaat gewoon door.

hoeveelheid was verwaarloosbaar zeker eigen gebruik en zal niet voor verkoop aanzien worden.

Comment

Op zich nooit leuk natuurlijk om zoiets te moeten meemaken.
                  Ben toch blij dat ik in de UK woon, hier mag je namelijk wel bestellen, bezitten en gebruiken.

Comment

Originally posted by caliber View Post

hoeveelheid was verwaarloosbaar zeker eigen gebruik en zal niet voor verkoop aanzien worden.
                    He daar
                    België?, had daar overheen gelezen....sorry.
                    Een beetje rondgeneusd, het blijkt dat justitie in België, iets meer bevoegdheden heeft als hier mbt doorzoeken van woning en privé gegevens doorzien.

Je bent waarschijnlijk in overtreding voor het in bezit hebben van geneesmiddelen zonder voorschrift van een arts, de gevallen welke ik heb teruggevonden bij ome google spreken van een boete als gevolg, ivm kleine hoeveelheid voor eigen gebruik.

Rot, en zeker als je weet dat justitie in NL, hiertegen weinig onderneemt en vaak bij ontkenning het pakje in beslagneemt, (zaak gesloten).

Volgende maal via via of ophalen.....!

Comment

Maat van me kreeg 2000 euro boete voor het positief zijn in een sportschool... belgie is een raar land...
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik moest in 2010 me opkomen opdagen.

Bij de gezondheidsinspectie in Denhaag.

Je kunt een boette krijgen of een waarschuwing

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                          Ik moest in 2010 me opkomen opdagen.

Bij de gezondheidsinspectie in Denhaag.

Je kunt een boette krijgen of een waarschuwing
                          Of in ergere gevalle kan het ook anders aflopen , zo als de cel in.

Comment

'zozo,, ik wil later wel kuren niet de komende 2jaar ofzo, maar mijn vraag is nu, wat zijn de gevolgen ervan als je in nederland woont.

Moet je dan ontkennen? en als ze vragen hoe kom je hieraan?

Het is wel handig als ik het weet voor later
                            Graag alle details, en jullie ervaringen

Comment

Art. 174 lid 1 WvSr (artikel 174 lid Wetboek van Strafrecht) geeft aan dat, hij die waren verkoopt, te koop aanbiedt, aflevert of uitdeelt, wetende dat zij voor het leven of de gezondheid schadelijk zijn, en dat schadelijke karakter verzwijgende, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie. Als het feit iemands dood ten gevolge heeft, wordt de schuldige gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste twintig jaren of geldboete van de vijfde categorie
                              Carpe Diem

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X