Ben nieuw hier op deze forum. Train al een 5-tal jaren, kom van heel ver maar nu is het moment aangebroken dat ik geen resultaten meer zie. Wekelijks gemiddeld 5 maal in de gym......dan verwacht je meer, meer spieropbouw, meer volume...... Heb al een aantal kuurtjes 1 AD (betrouwbaar, weinig schadelijk,...) achter de rug, goede resultaten maar toch......nu nemen ze 1 AD nog uit de handel dus zit ik ff blok. Weet dat voeding heel belangrijk is en ook het trainingspatroon. Zit al geruime tijd te denken om is een kuurtje te doen maar welke producten zijn "relatief" onschadelijk voor het lichaam en geven goede resultaten? Op deze forum lees ik alsof die producten vrij makkelijk te verkrijgen zijn maar waar dan wel? Ikzelf ben van Antwerpen en zelf over het onderwerp beginnen tegen anderen doe ik nie want ze ontkennen het toch allemaal. Kan mij iemand hier ff helpen?
Een eerste kuur!!!
Collapse
X
-
Imo doe je een goede kuur of je doet geen kuur. Dus een keer die zo min mogelijk schade veroorzaakt geloof ik niet in. Je hebt natuurlijk wel zwaardere soorten aas.
Vertel eens wat meer, hoe oud ben je, wat zijn je stats, enz.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Over het kunnen verkrijgen van as wordt hier niet gesproken, produkten die niet schadelijk zijn voor de gezondheid bestaan niet, maar je kan ze wel op een verantwoorde manier gebruiken.
Wat wil je bereiken met je kuur moet het een massa kuur zijn of een cut kuur, hierin zit al veel verschil
Grtzstil growing
Comment
-
Tuurlijk weet ik dat AS schadelijk is voor het lichaam en mits verantwoord gebruik de schade beperkt kan worden, ik lees veel over As en welke gevolgen die kunnen teweeg brengen (heb een medische achtergrond op proffessioneel gebied). Even iets over mezelf ik ben 31 meet 186 cm en weeg momenteel 93, laatste vetpercentagemeting was iets over de 10% en ik kom van onder de 5%. Het probleem bij mij is dat schouders/rug sterk zijn ontwikkeld (kan altijd beter vooral latisimus dorsi) maar de borst blijft achter alhoewel deze meer wordt getraind dan de rest. Kweet wel bij de ene makkelijker als bij de andere maar der moet toch een manier zijn om deze beter te ontwikkelen en we zijn hier nog steeds over de borst bezig om misverstanden te vermijden. Liefst van al een sterk borstspier groot in volume maar verkregen op een natuurlijke wijze mits aanvulling van eventueel supplementen of zijn deze allemaal bullshit. AS komt bij mij op de laatste plaats en wil da zo houden. Enige tips graag........
Comment
-
Als ik het zo lees is precies uw borst overtraint , pak ze eens 1 keer per twee waken aan, zodat ze kan groeien ipv ze twee keer per week te trainen.Je kan niet iets gaan gebruiken om alleen uw borst te ontwikkelen . Uw tweede vraag is wel iets anders als uw eerste vraag he . Als je een medische achtergrond hebt op proffesioneel gebied en al veel over as hebt gelezen dan moet je toch weten wat relatief mild is en wat niet, stel anders eens een kuurtje zelf samen zet ze op het forum en je zal direct reacties krijgen ,want zo geraken we geen stap verder.
Bay the way; even voorstellen in het voorziene topic kan nooit geen kwaad
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (LaurentSell @ Dec. 03 2004,15:07)]Ben nieuw hier op deze forum. Train al een 5-tal jaren, kom van heel ver maar nu is het moment aangebroken dat ik geen resultaten meer zie. Wekelijks gemiddeld 5 maal in de gym......dan verwacht je meer, meer spieropbouw, meer volume...... Heb al een aantal kuurtjes 1 AD (betrouwbaar, weinig schadelijk,...) achter de rug, goede resultaten maar toch......nu nemen ze 1 AD nog uit de handel dus zit ik ff blok. Weet dat voeding heel belangrijk is en ook het trainingspatroon. Zit al geruime tijd te denken om is een kuurtje te doen maar welke producten zijn "relatief" onschadelijk voor het lichaam en geven goede resultaten? Op deze forum lees ik alsof die producten vrij makkelijk te verkrijgen zijn maar waar dan wel? Ikzelf ben van Antwerpen en zelf over het onderwerp beginnen tegen anderen doe ik nie want ze ontkennen het toch allemaal. Kan mij iemand hier ff helpen?
Heb dat trouwens ook besteld en kan daar 2x 3 weken met kuren (15mg).
Er wordt aangeraden niet boven 10/15mg te gaan.
http://www.sportenkrachtvoeding.be/productssimple.html
Ook 1-AD verkopen ze. En kijk eens op workout.be, kan je er direct achtergaan in gent (niet zo ver hé).
Viva la Belgica
grtz wim(meke)
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...11 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-