Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ja ik start pas 3 maand voor de zomer dan ik nog lkkr me basis verstereken . Slappe
En dat zeg je vandaag (19juni)?
Enne je kunt beter luisteren naar de kerels hier.
Je hebt voor je eerste kuurtje echt geen 500/400 nodig hoor. Je hebt de Deca nog helemaal niet nodig man.
500mg/pw Test is echt wel zat voor n beginner.
Als je er dan zo nodig toch Deca bij wil, zet dan je verhouding op 250/200.
250mg/pw Test en 200mg/pw Deca.
Vergis je niet, je eerste kuurtje werkt het beste. Erna heb je om hetzelfde effect te bereiken steeds meer nodig.
Het verhaal is heel simpel.
Je weet nog helemaal niet hoe jij op exogene Test reageerd, Dat weet je ook niet van de Deca. Wat nu, als er iets misgaat en jij weet helemaal niet aan welke stof het ligt?
Denk aub ook niet dat: je op 500/400 2x zoveel gaint dan op 250/200, of op 500 Test only. Het enige wat je bereikt met hoog starten is, dat je meer sides kunt verwachten. Je lichaam moet ook aan de exogene stoffen wennen.
En ik moet zeggen, dat je met 500 Test al aardig tegen de veiligheids marge aanzit. En dan heb ik het over de marge voor mensen die al n keer hebben gekuurd. Dus geen beginners.
Dan kun je beter n kickstartje nemen voor 4 weken. (zoals al werd geopperd)
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, het is tenslotte jouw lichaam.
Maar als het mis gaat en je herkend de sides niet, gaat het ook goed fout.
Ik adviseer je ook om je huisarts wel te vertellen waar je mee bezig gaat, zodat als er iets met jou gebeurd (bv n ongeluk) dat ze wel weten wat jij in je lichaam hebt zitten. Dan kunnen ze er met evt medicijnen rekening mee houden.
Zorg in ieder geval dat je voeding, training en rust helemaal in orde zijn.
bedankt voor je reactie , ik ga 3 maand voor de aankomende zomer beginnen .
en de deca kan ik dus btr gaan vervangen voor een 4 week dianabol . als kickstart , TNXX
en de deca kan ik dus btr gaan vervangen voor een 4 week dianabol . als kickstart , TNXX
je gaat dus nog een klein jaartje natural bouwen? Lijkt me verstandig. zijn je stats nog verandert?
het betekent niet dat je die MOET vervangen he,.......... er wordt bedoeld dat die optie wat beter is dan de deca te nemen.
Beter is om test only te pakken en niet gelijk te hoog pakken. Zelfs op test only 250mg heb je al zat.
En als het niet zat is dan is je training en voeding (in combinatie) niet goed.
ja inderdaad , ik heb alles al binnen maar ik ga liever nog naturel bouwen .
mijn stads zijn verder niet superveel veranderd ben wel aangekomen . dus zit nu op de kleine 90 kilo .
en ik train nu minimaal 3 dagen in de week . gr
maar je begint dus pas volgend jaar in april aan je kuur? je bent er wel op tijd bij... tegen dan zijn je stats toch verandert, heeft dat geen invloed op je kuur tegen dan?
was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
ja dat snap ik . alleen hij heeft een goed punt zoals ik al eerder had gelezen , dat als je testo en deca neemt dat het gewoon erg lang duurt voordat je iets merkt , ik wil er gewoon lkkr inknallen met een kickstarter Dianabol . 4weekjes daarnaast neem ik testo/deca maar ophoeveel ik dat ga nemen weet ik nog niet . ik heb het nu al in huis dus die deca gaat er zowiezo in :P gr
Enne je kunt beter luisteren naar de kerels hier.
Je hebt voor je eerste kuurtje echt geen 500/400 nodig hoor. Je hebt de Deca nog helemaal niet nodig man.
500mg/pw Test is echt wel zat voor n beginner.
Als je er dan zo nodig toch Deca bij wil, zet dan je verhouding op 250/200.
250mg/pw Test en 200mg/pw Deca.
Vergis je niet, je eerste kuurtje werkt het beste. Erna heb je om hetzelfde effect te bereiken steeds meer nodig.
Het verhaal is heel simpel.
Je weet nog helemaal niet hoe jij op exogene Test reageerd, Dat weet je ook niet van de Deca. Wat nu, als er iets misgaat en jij weet helemaal niet aan welke stof het ligt?
Denk aub ook niet dat: je op 500/400 2x zoveel gaint dan op 250/200, of op 500 Test only. Het enige wat je bereikt met hoog starten is, dat je meer sides kunt verwachten. Je lichaam moet ook aan de exogene stoffen wennen.
En ik moet zeggen, dat je met 500 Test al aardig tegen de veiligheids marge aanzit. En dan heb ik het over de marge voor mensen die al n keer hebben gekuurd. Dus geen beginners.
Dan kun je beter n kickstartje nemen voor 4 weken. (zoals al werd geopperd)
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, het is tenslotte jouw lichaam.
Maar als het mis gaat en je herkend de sides niet, gaat het ook goed fout.
Ik adviseer je ook om je huisarts wel te vertellen waar je mee bezig gaat, zodat als er iets met jou gebeurd (bv n ongeluk) dat ze wel weten wat jij in je lichaam hebt zitten. Dan kunnen ze er met evt medicijnen rekening mee houden.
Zorg in ieder geval dat je voeding, training en rust helemaal in orde zijn.
heb nog een vraag . ik heb nog dianabol liggen van GS voor +- 3 weekjes .
ik wil deze graag opmaken als kickstart in mijn aankomende kuur . met testo en deca ,
is het dan verstandig om ze vanaf de eerste dag te nemen of 2 week later omdat je de testo en deca pas laat voelt . Groetuhh
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment