Iedereen praat hier zo vrij en positief over anabolen, terwijl ik altijd heb gehoord dat je spieren ervan gaan hangen en dat het super slecht is voor je gezondheid enz.? hoe zit dat nou?
Anabolen?
Collapse
X
-
Anabolen?
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."Tags: Geen
-
Anabole steroiden zijn absoluut schadelijk voor je gezondheid! Echter, na decennia experimenteren is er inmiddels wijdverspreide kennis onder veel atleten, die ervoor kan zorgen dat de risico's kleiner worden en bijwerkingen minder heftig. Onder andere door het 'stacken', de juiste combinaties te gebruiken, niet te lang te kuren en goed na te kuren.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
-
Zolang je na gebruik gewoon blijft trainen en eten gaan je spieren zeker niet hangen.
Zou je ineens stoppen en alles gaan vreten wat los en vast zit....tsja....
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
en hoe zit dat later als je ouder bent en niet zo veel meer kan trainen enz.?"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 16 2004,19:10)]Door deze reacties niet snel aan anabolen gaan denken Marko...... ... Gewoon lekker paar jaar naturel rammen..wnat anabolen zijn erg aantrekkelijk als je er veel van te weten komt..
Greetzz"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
Ik ben zelf ook 18 hoor net als jij en gebruik het ook niet gewoon afblijven tot je 20ste ofzo....naturel groei je toch wel hard..als je jong bent(Ook als je oud bent maar wat minder) ik ben ook keihard gegaan...
Greetzz
en succes and keep pumpin NEVER GIVE UP!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 16 2004,19:59)]Ik ben zelf ook 18 hoor net als jij en gebruik het ook niet gewoon afblijven tot je 20ste ofzo....naturel groei je toch wel hard..als je jong bent(Ook als je oud bent maar wat minder) ik ben ook keihard gegaan...
Greetzz
en succes and keep pumpin NEVER GIVE UP!"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
Wat je regelmatig ziet bij wat oudere bodybuilders is dat ze van heel fanatiek naar recreatief gaan. Ze trainen dan meer om het wat bij te houden, en ontdekken dat er meer in het leven is naast bb. Het moge duidelijk zijn dat je je voeding hier op moet aanpassen.
Omdat ze gewend zijn flinke hoeveelheden naar binnen te werken worden ze vet omdat ze nu minder verbruiken. Zeker op wat oudere leeftijd is dat vet er niet zo snel en makkelijk meer af te trainen. Ik heb dit al bij diverse bb gezien.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Bij Kneet trainen en slechte dingen over as horen??? Daar word volgens mij toch aardig gebruikt? Niet door iedereen natuurlijk maar ewr lopen aardig wat grote gasten rond.It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Dec. 17 2004,10:13)]Bij Kneet trainen en slechte dingen over as horen??? Daar word volgens mij toch aardig gebruikt? Niet door iedereen natuurlijk maar ewr lopen aardig wat grote gasten rond."Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment