First timer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Thanks. Dat zal dus niet de eigen productie van test op gang brengen.
    Moet je bij anavar wel iets nemen daarvoor? Dat staat nl. wel in je vorige bericht over anavar (als je 40/50 mg pd neemt).

Wil juist dat mijn test productie niet achteruit gaat, ivm het behouden van gains.....
    Bulking

Comment

Originally posted by Mark007 View Post
      Thanks. Dat zal dus niet de eigen productie van test op gang brengen.
      Moet je bij anavar wel iets nemen daarvoor? Dat staat nl. wel in je vorige bericht over anavar (als je 40/50 mg pd neemt).

Wil juist dat mijn test productie niet achteruit gaat, ivm het behouden van gains.....
      Je productie komt toch wel op gang. Dat schrijf ik je net
      Anavar bij 40mg/pd onderdrukt niet zo hevig, dat het je helemaal plat legt.
      Anders zou het zijn als je exogeen testosteron zou zetten, dan ligt je productie al plat bij de eerste spuit. En ja dan is het wel gewenst om je productie weer op gang te trappen met Nolvadex, of Glomid, of beide.

Comment

Ok top. Dan ga ik niet nakuren, tenzij er wel bijwerkingen optreden. Heb de Nolva in huis.. je weet maar nooit. Wellicht in de winter wat test zetten, dan is de Nolva wel nodig.

Bedankt voor de tips.
        Bulking

Comment

Front.png
          Bodynet foto.jpg

Hopelijk nu wel de foto's kunnen posten...
          Attached Files
          Bulking

Comment

netjes man, ga je volgen mark

Comment

He daar, ten eerste succes.

Een paar vraagjes uit nieuwsgierigheid :
              -waarom anavar met 40mgr/d
              -hoe weetje of je de doelstelling (3a4%bf minder= +3a4% (3,5 kg)spiermassa) hiermee kunt halen, is anavar bij lage dosering hier wel toerijkend, gezien het feit dat je nog +3,5kg spiermassa wilt aanzetten?

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
                He daar, ten eerste succes.

Een paar vraagjes uit nieuwsgierigheid :
                -waarom anavar met 40mgr/d
                -hoe weetje of je de doelstelling (3a4%bf minder= +3a4% (3,5 kg)spiermassa) hiermee kunt halen, is anavar bij lage dosering hier wel toerijkend, gezien het feit dat je nog +3,5kg spiermassa wilt aanzetten?
                40 mg pd omdat je bij 20 mg al resultaat boekt. 80 pd vind ik een te grote belasting voor de lever, gezien het gealkyleerd is.

Of ik het resultaat ga halen?? Ik hoop het.
                Ik eet, train, rust en drink zo goed mogelijk.... Meer kunnen we niet doen.

Ik zal zo nu en dan een update posten. Dan weet je hoe het zal verlopen.
                Tis mijn eerste kuur, dus er zal heus wel enige vorm van progressie zijn denk ik.
                Bulking

Comment

Dikke triceps maat! Tot hoever heb je naturel geprobeerd te cutten? Want tot een procent of 11 niet kunnen zonder al te veel spier verlies toch? Succes in ieder geval!
                  Train hard or go hormone

Comment

13 jaar trainen en dan deze foto's????

sorry maar in 13 jaar had ik eerlijk gezegd wel meer resultaat verwacht..

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post

Tsja... Heb ook dertien jaar heeeeel goed geleefd.
                      Niet zoals een echt bber het zou doen iig.

De boog kan niet altijd gespannen staan toch?

Nu huisje boompje beestje, dus de wilde haren zijn er vanaf
                      Bulking

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post

Misschien was hij al tevreden over het resultaat qua spier massa. Niet iedereen wil super groot worden.
                        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                          Dikke triceps maat! Tot hoever heb je naturel geprobeerd te cutten? Want tot een procent of 11 niet kunnen zonder al te veel spier verlies toch? Succes in ieder geval!
                          Heb wel eens 10,5 gehad uit mijzelf.
                          Heb jaren niet meer gemeten, en ben van de spiegel uit gegaan.
                          Wordt (vind ik zelf) een klein mannetje als ik aan t cutten ben
                          Bulking

Comment

goodluck
                            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Succes Mark.

Originally posted by Knulletje View Post
                              Je wilt op 40mg/pd Anavar only kuren?
                              Anavar= Oxandrolon, en is een side effect vriendelijke steroide.
                              Oxandrolon aromatiseerd niet, het heeft/geeft dus geen omzetting naar oestrogeen, hetgeen een Gyno kan veroorzaken.
                              Je lichaam reageert heus wel op de Anavar, en n Gyno zit er met dit niet in.
                              Bij elke kuur moet je het wel bij de hand houden, voor in geval dat.
                              Maar zoals ik al liet vermoeden, kun je na de Anavar beter de Nolvadex laten staan. Het remt je meer, en zal je meer gain afpakken dan je lief is.
                              Ikzelf ben zeker wel gyno gevoelig, maar heb al eens op 80mg/pd gezeten, en heb er nooit iets van gemerkt.
                              Bewaar het voor in geval dat, en evt voor een echte kuur.
                              Je leest atijd dat voor een kuur met anavar geen nolva moet nemen, maar dat je er best bij de hand hebt voor in geval dat.

Wat bedoelen ze juist met "in geval dat"? Wat zijn de tekens tijdens een kuur dat je toch beter een nakuur doet?

Comment

Originally posted by Nergal View Post
                                Succes Mark.

Je leest atijd dat voor een kuur met anavar geen nolva moet nemen, maar dat je er best bij de hand hebt voor in geval dat.

Wat bedoelen ze juist met "in geval dat"? Wat zijn de tekens tijdens een kuur dat je toch beter een nakuur doet?
                                Mocht je wel kast krijgen van gyno (borstvorming, dit merk je door overgevoelige tepels, vollere, of rode tepels), dan moet je met nolvadex beginnen, dit gaat die bijwerking tegen.

Ik was van plan om dit sowieso te doen, maar de kans blijkt zo gering te zijn, dat je het beter niet kunt doen, gezien nolvadex ook niet zo goed voor je is.

Als je er nou wel last van krijgt, dan moet je er gelijk mee kunnen beginnen, vandaar dat je het achter de hand moet hebbe. Voor de zekerheid....
                                Bulking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X