First timer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Oldtimer View Post
    190 volgens mij had je 200 ook getrokken..............

had volgens mij ook wel makkelijk gegaan en anders zoals de filmer zegt rep extra maken...(5 reps dan maar als die zo easy gaat )
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
      190 volgens mij had je 200 ook getrokken..............
      Dat gaan we volgende week proberen (niks proberen, gewoon doen!!!)
      Bulking

Comment

Haha leuke commentator op het filmpje.
        Goede deadlifts trouwens

Comment

Originally posted by marnop View Post
          had volgens mij ook wel makkelijk gegaan en anders zoals de filmer zegt rep extra maken...(5 reps dan maar als die zo easy gaat )
          Ben wel van plan om extra reps te doen, maar wil even kijken waar mijn 1RM ligt. Daarom wilde ik de kracht sparen voor de laatste (zwaarste).

Ben pas weer sinds 5 weken aan het DL, dus er zit nog wel wat rek in denk ik

iig bedankt voor het vertrouwen. Daaruit put ik toch nog wat extra energie om die laatste kilo's eruit te persen!!
          Bulking

Comment

Zo. Vandaag dan nog even de benen en schouders gepakt.
            Deed voorheen ivm blessure altijd squats tot aan het bankje, maar las hier dat dat juist extra druk op je kniepees zet.... Ga nu dus weer full squats proberen, dus moet dit weer rustig aan opbouwen. Ging goed, zonder pijn iig.

Suat stang x 10, 40-50-60kgx8, 70-80kgx6
            Legpress 180x10, 210x10, 240x8, 260x8
            Leg extension 50x10, 65x10, 75x10, 85x8
            Stifleg deadlift 30-40-50(2x)x10. Ook deze oef doe ik sinds kort, dus opbouwen nog

Schouder dumbell press 18x10, 24x5, 30x5, 34x5, 24x9 failure
            Side lats 12 kg 3sets 5reps, 8kg x 13reps
            Superset front raise + bent over dumbell raise (achterkant)
            14kg x 5. +. 6 kg x 10.
            12kg x 5. +. 6kg x 10

Zit nu aan het eind van week twee van mijn kuur, en let zeer goed op voeding en rust. Ben benieuwd wanneer het effect van Anavar goed merkbaar zal zijn...

Voorlopig even mijn laatste post. Eerst maar ff door pompen en goed eten. Dan komt het vanzelf goed
            Bulking

Comment

mocht je deze als log willen gebruiken zeg het even dan verplaats ik hem naar kuurlogjes

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                mocht je deze als log willen gebruiken zeg het even dan verplaats ik hem naar kuurlogjes
                Hi Posseltje,

Dat is prima... Tis idd meer een log dan een discussie
                Bulking

Comment

Heb ook even de voeding uitgewerkt en genoteerd.
                  Kh zij schoon, voornamelijk uit havermout, rijst en gekookte aardappelen + 2 sneetjes brood. Eiwitten voornamlijk ui kip, vlees, ei en magere melk.

Zit nu op trainingsdagen op:
                  E. 222.8. K. 367. V. 56.2. Kcal 2865

Op niet traingsdage. Gaat de PW shake er af
                  E. 202.8. K. 340. V. 55. Kcal 2665.

6 maaltijden verdeeld over de dag (elke 3 uur), plus. Trainingsdagen een PW shake erbij. 45 min daarna avond eten.

Heb een vvm van 77 kg, en heb licht werk, met 3xpw trainen en 2 tot 4 x pw 35 min. Fietsen.

Doel is om momenteel droger te worden, met zoveel mogelijk behoudt van spiermassa. Vandaar de Oxandrolone

Tips zijn altijd welkom.
                  Zie graag jullie reacties tegemoet.
                  Bulking

Comment

Zo dan.. Gisteren weer ff wezen beuken.
                    Kracht toename is inmiddels ook een feit.
                    Op de bank tenminste +10 kg. 120 kg ging vrij easy 6 x zelf op t borstje.
                    Trouwens ook een flinke pomp... Heerlijk

Dinsdag weer ff vet gemeten.
                    Na twee weken nu op 12.3%, bij 89.8 kg.
                    Start was bij 88.5 bij 14.3%.

Misschien mijn doel van 10% iets bijstellen naar 9%, alhoewel het laatste procentje het lastigst is.

Voorlopig houdt ik het dieet vol, en doe ik 1 junkmaaltijd per week...

Ik houdt jullie op de hoogte
                    Bulking

Comment

heb je log even door gelezen mark, gaat goed op de var lees ik, ik heb ook als eerste kuur var only gedaan op 40mg ed. maar ik heb waarschijnlijk fakes gehad want ik heb er niets van gemerkt, geen daling in vet of dat ik zwaarder werdt, ook geen kracht gains of een xtreme pomp maja, goodluck met je kuur/logg ik ga je volgen!

Comment

Originally posted by Shameless View Post
                        heb je log even door gelezen mark, gaat goed op de var lees ik, ik heb ook als eerste kuur var only gedaan op 40mg ed. maar ik heb waarschijnlijk fakes gehad want ik heb er niets van gemerkt, geen daling in vet of dat ik zwaarder werdt, ook geen kracht gains of een xtreme pomp maja, goodluck met je kuur/logg ik ga je volgen!
                        Thanks.
                        Moet er wel bij zeggen dat ik nu zeer goed en schoon eet, wat het resultaat natuurlijk ook bevorderd. Heb al die jaren nog nooit wt gebruikt en wel op eten gelet, maar niet zo extreem als nu.
                        Bulking

Comment

Na 2 weken 2% in vet dalen en iets meer dan een kg bij is zeer goed! 10kg bij op bench mag je ook al blij mee zijn.

Comment

Originally posted by Nergal View Post
                            Na 2 weken 2% in vet dalen en iets meer dan een kg bij is zeer goed! 10kg bij op bench mag je ook al blij mee zijn.
                            Thanks, ben er zelf ook zeer blij mee

Moet zeggen dat mijn dieet zeer strikt is en zo rond onderhoudt zit.
                            Normaliter ben ik niet zo strict qua dieet.... Denk dat de gains en vet verlies dasrom vrij vlot zijn gegaan. Zal straks wel wat in vaart afnemen, dat kan niet anders.

We gaan iig vrolijk verder
                            Bulking

Comment

Zo, vandaag weer rug gedaan. Had nog beetje spierpijn in mijn hamstrings, maar moest gewoon de 200 kg deadliften..... En gelukt!! Met spijkerbroek nog wel ....
                              Vanochtend mijntas gepakt. Je kent het wel... Volgens mij ben ik wat vergeten... Haha, mijn sportbroek dus. Mocht de pret niet drukken. Die 200 kilootjes gingen gewoon omhoog...

Rest ging ook lekker. De pomp wordt steeds heftiger. Morgen weer meten en wegen. Heb het gevoel dat ik deze week ben gestabiliseerd. We zullen morgen zien. Keep you posted
                              Bulking

Comment

Deadlift HHC - YouTube

Hier dan t filmpje
                                Bulking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X