Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Net weer ff gemeten en gewogen.
Wat ik al dacht, deze week even pas op de plaats, qua groei/ontwikkeling.
Zit na 3 1/2 week op 12.1%, b 89.7 kg. Nagenoeg gelijk met vorige week.
Lijkt of 't lichaam nu gewend is geraakt aan de voeding en de Anavar.
Overall nog steeds prima resultaat, maar toch even jammer....
Is het normaal tijdens een kuur, dat je een tussenweek hebt zonder veel progressie, of hoort het gestaag door te gaan?
Net weer ff gemeten en gewogen.
Wat ik al dacht, deze week even pas op de plaats, qua groei/ontwikkeling.
Zit na 3 1/2 week op 12.1%, b 89.7 kg. Nagenoeg gelijk met vorige week.
Lijkt of 't lichaam nu gewend is geraakt aan de voeding en de Anavar.
Overall nog steeds prima resultaat, maar toch even jammer....
Is het normaal tijdens een kuur, dat je een tussenweek hebt zonder veel progressie, of hoort het gestaag door te gaan?
Iemand ervaring hiermee?
Mark,
Het lichaam gaint niet aan 1 stuk door, het gaat in n golfbeweging.
Het kan makkelijk zijn dat je volgende week weer progressie hebt geboekt.
Na 3 1/2 week is je lichaam nog echt niet gewend aan de Var hoor. Dat zou betekenen dat je elke 3-4weken aan andere middelen zou moeten gaan denken, dan kan ik al gaan wisselen voordat het volledig is ingekickt
Gewenning kun je wel eens overkomen, maar dan moet je gaan denken aan +-5-6maanden t zelfde middel.
De golfbeweging die je hebt in de gain, komt omdat je lichaam eigenlijk ook vecht tegen de middelen. En van de orals, moet je 10mg aftrekken voor de 1e passage door de lever.
Maar geen nood kerel, het werkt nog steeds hoor.
Ik weet niet goed hoeveel je nu bent gegaint?
Maar hou je rekening met het aanpassen van de voeding als je zwaarder word? Drink ook voldoende water (+-3ltr/pd)
Mark,
Het lichaam gaint niet aan 1 stuk door, het gaat in n golfbeweging.
Het kan makkelijk zijn dat je volgende week weer progressie hebt geboekt.
Na 3 1/2 week is je lichaam nog echt niet gewend aan de Var hoor. Dat zou betekenen dat je elke 3-4weken aan andere middelen zou moeten gaan denken, dan kan ik al gaan wisselen voordat het volledig is ingekickt
Gewenning kun je wel eens overkomen, maar dan moet je gaan denken aan +-5-6maanden t zelfde middel.
De golfbeweging die je hebt in de gain, komt omdat je lichaam eigenlijk ook vecht tegen de middelen. En van de orals, moet je 10mg aftrekken voor de 1e passage door de lever.
Maar geen nood kerel, het werkt nog steeds hoor.
Ik weet niet goed hoeveel je nu bent gegaint?
Maar hou je rekening met het aanpassen van de voeding als je zwaarder word? Drink ook voldoende water (+-3ltr/pd)
Hee knulletje,
Bedankt voor je heldere uitleg.
Ben nu aan vvm zo'n 3 a 3 1/2 kg vooruit gegaan in 3 weken. Iets zwaarder en ook behoorlijk droger.
Eet zeer schhon en goed. Drink ook zeker 3 liter per dag, waarvan tenminste 2 liter water. Heb ook het idee dat ik daarom zo goed op var only ga. 1 junk maaltijd per week.
Train 3 x als een beest en rust goed, en drink nu zeker geen alcohol.
Dan moet t wel goed gaan heh
Ik blijf zo nu en dan posten over de vorderingen.
Leuk dat je dit log een beetje volgt en zinvolle reacties plaatst.
Daar heb ik wat aan.
Weer lichte progressie geboekt deze week.
Zit nu op 11.8% bij 90.3 kg. 6 ons aangekomen en 0.3%vet eraf
Trainingen gaan super. Goede pomp en lekker sterk. M.n. In de gym al behoorlijke sixpack (waarsch. Door lichtval)
Voeding klein beetje aangepast.
Nu nog maar 1x rijst met groente, kip en ananas. 's middags als pre workout meal de fameuze magere melk met whey en 80gr havermout.
Dit omdat het bereiden van de warme maaltijden en het opwarmen, afwassen etc op kantoor niet echt handig is
Wil je n schatting? 9-10 %.
Netjes kerel ga zo door.
Bedankt knulletje.
Heb eergisten gemeten. Zit op 11.8% nu.
Lichtval in de badkamer is wel optimaal. Vandaar dat het op deze foto drogeer lijkt
Zit nog wel een randje vet op mijn buik hoor.
Heb vrij bolle buikspieren. Maar.... Ben er zelf ook blij mee.
Hoop nog een a twee % kwijt te raken. Dan heb ik mijn doel bereikt
Meten is weten Mark, wat de meter zegt klopt heus wel.
Je bent niet altijd hetzelfde Mark, het kan n beetje vocht zijn, niet druk om maken.
Vind dat je het goed doet op de Var hoor.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment