Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mocht je wel kast krijgen van gyno (borstvorming, dit merk je door overgevoelige tepels, vollere, of rode tepels), dan moet je met nolvadex beginnen, dit gaat die bijwerking tegen.
Ik was van plan om dit sowieso te doen, maar de kans blijkt zo gering te zijn, dat je het beter niet kunt doen, gezien nolvadex ook niet zo goed voor je is.
Als je er nou wel last van krijgt, dan moet je er gelijk mee kunnen beginnen, vandaar dat je het achter de hand moet hebbe. Voor de zekerheid....
Aangezien Knulletje al had uitgelegd dat gyno geen probleem zal zijn dacht ik dat hij andere bijwerkingen of indicaties bedoelde.
Aangezien Knulletje al had uitgelegd dat gyno geen probleem zal zijn dacht ik dat hij andere bijwerkingen of indicaties bedoelde.
Ga je een log bijhouden Mark?
Yep,
Dat ga ik op dit topic doen.
Niet dagelijks, maar om de paar weken iig een update.
Foto's doe ik (denk ik) alleen op het eind... Tenzij er zichtbaar resultaat is in de tussentijd
Zo, vandaag zit Rug Triceps er weer op.
Ging lekker. Training was voornamelijk op kracht gericht. Zie hieronder:
Rug.
- Pull down 50 kg 10x, 70 kg 4x (warming up)
Pull ups met 10 kg 4x, 4x, zonder gewicht 8x, 7x
- Deadlift 60x10, 90x5, 120x5, 150x6, 170x1, 180x1, 190x1
Heb de laatse twee gefilmd, maar weet niet hoe ik deze moet uploaden. Kan
iemand mij vertellen hoe dit moet? Dan upload ik ze straks.
- Row pull 80x6, 90x5, 100x5, 60x20 (failure)
- Lat pull down breed 70x5, 80x5, 90x5 (lichte hulp), 50x19 (failure)
Triceps
- French press met EZ curl (gewicht per kant) 10x10, 15x5, 20x5, 25x5, 27.5x4 (lichte hulp met laatste 2)
- Single dumbell raise 16x5, 20x5, 22x4 (lichte hulp), 16x13 (failure)
- Touwtjes push down 20 kgx12, 12x 11, daarna volpompen met 10kg.
Als iemand mij kan vertellen hoe je filmpjes moet uploaden (foto's gaat wel), dan kan ik de twee deadlifts even laten zien.....
Op een bankje zitten, 1 arm met dumbell recht omhoog en dan de dumbell laten zakken tot achte je hoofd, daarna weer je arm strekken, waarbij je je bovenarm stil houdt.
Vandaag weer gewogen en gemeten. Sandaard op dinsdag als ik uit werk thuis kom.
Gewicht 89.1, vet% 13.3 (3punts meting, 3 x gemeten).
Houdt in een toename van 0.6 kg, met 1% minder vet.
Moet wel bekennen dat ik dagelijks ca 7gr. Creatine erbij neem. Gewichtstoname van 1 kg zal wel vocht zijn
Omtrek van mijn middel is nu ook 2cm afgenomen.
Let verder goed op voeding. Heb de boterhammen van 's middags verruild voor kidneybonen met kip (of niefstuk) ui en paprika. 's middags neem ik nu rijst met kip, wat groente en ananas.
creatine geeft wat meer volume in je spieren, maar dan hoeft je stijging in gewicht nog geen vocht door creatine te zijn. Creatine zou ook een myostatine blokker zijn dus groei je beter. Betere voeding doet ook beter groeien en zwaarder worden.
Hier dan de filmpjes,
1 van 180 kg en 1 van 190 kg....
Heb alleen de tekst verkeerd in t filmpje (beiden190).
Je ziet t vanzelf... Die 190 ging wel een stuk lastiger
Vandaag waren borst biceps aan de beurt. Was alleen vandaag, dus kon niet vol knallen, wat lasrig is als je op kracht traint (nog 2 weken en dan weer op 8 herh. over)
Borst.
Banken 60x10' 80x5, 100x5, 110x3, 100x5, 100x6
Peckdeck70x5, 80x5, 90x5, 100x5, 80x7
Incline dumbell press 36x5, 40x5 (2x), 32x13(failure voor pomp)
Cable cross van onder naar boven 3.75x10, 5x10, 6.25x10 (failure)
Biceps
EZ Cable curl (met bewegende katrol), 40x10, 60x5,70x5, 80x4, 80x3
Hameren 18x5, 20x5, 22x5, 22x4
Standing biceps curl (als front biceps pose) 10x12, 12.5x8, 12.5x5 en meteen door met 7.5x8
3 minuten powerwalk
Toen was de pijp leeg......
Vrijdag post ik de benen schouders training nog ffies en dan pas weer over een maandje.....
Hier dan de filmpjes,
1 van 180 kg en 1 van 190 kg....
Heb alleen de tekst verkeerd in t filmpje (beiden190).
Je ziet t vanzelf... Die 190 ging wel een stuk lastiger
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment