Eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur

Hallo,

Ik zo graag volgende week starten met een kuur en ben al een tijdje aan het lezen wat kan en niet kan.

Ik wil namelijk het volgende gaan proberen:

2x Turinabol 100 tabs a 10mg
    2x Winstrol 100 tabs a 10mg
    1x Nolvadex 100 tabs a 10mg

Alleen hoor ik van winstrol dat je pijnlijke gewrichten kan van krijgen, ik heb namelijk last van een lichte vorm van reuma, daarom dat ik even post.

Ook hoor ik dan terug van tboll negatieve dingen, ik wil namelijk gaan voor strak en droog te komen.

stats nu:

leeftijd: 21
    lengte: 1.88m
    gewicht: 87.6 kg
    ik train al 2.5 jaar
    vet% 13

graag jullie mening

Hoe wil je het dan het liefst innemen???
    wat per dag etc???
    BP (95kg)
    DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
    mp (55) kg

Comment

kan je niks op internet vinden over kuren als je een vorm van reuma hebt? het lijkt mij wel een risico, vooral omdat je winstrol wil gaan gebruiken. Buiten dat gaat je lever het niet fijn vinden om 2 soorten tabs te combineren. Vind 2,5 jaar trainingervaring ook aan de korte kant. Zijn hier een hoop leden aanwezig die je meer kunnen vertellen.

Comment

het kuurschema heb ik nog niet gekeken ik heb dit gevonden op internet.

Comment

@ torque
          Het probleem is dat ik vroeg echt zwaar stond (117 kg ik weet het niet meer percies)
          ik heb nog wat veloverschot en dat is eigenlijk de reden dat ik dit wil doen
          Gwn wat bijkomen in spiermassa vooral op borst dan.
          stel je een andere kuur voor die beter past?

Comment

Je gaat iets kopen en je weet nog niet eens wat voor schema of wat dan ook?
            Zelf zou ik nooit 2 soorten tabs nemen.
            Misschien eerst maar eens onderzoek doen aangezien je ook reuma hebt.
            Hoe staat het met je voeding??
            Last edited by Edwin1986; 10-06-2012, 14:08.
            BP (95kg)
            DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
            mp (55) kg

Comment

Originally posted by Edwin1986 View Post
              wat per dag etc???
              Originally posted by Torque View Post
              kan je niks op internet vinden over kuren als je een vorm van reuma hebt? het lijkt mij wel een risico, vooral omdat je winstrol wil gaan gebruiken. Buiten dat gaat je lever het niet fijn vinden om 2 soorten tabs te combineren. Vind 2,5 jaar trainingervaring ook aan de korte kant. Zijn hier een hoop leden aanwezig die je meer kunnen vertellen.
              Je gaat iets kopen en je weet nog niet eens wat voor schema of wat dan ook?
              Zelf zou ik nooit 2 soorten tabs nemen.
              Misschien eerst maar eens onderzoek doen aangezien je ook reuma hebt.
              Hoe staat het met je voeding??

ik twijfel gewoon wat ik zo doen voor mijn eerte keer.
              voeding staat goed op punt.

Comment

wat per dag etc???

3 weken tboll 50 gr per dag
                3 weken winny 50 gr per dag
                nolvadex als na kuur
                als merk neem ik EPL

Comment

Ik vind je stats niet echt zo uitmuntend dat je moet gaan kuren ofzo.
                  Ik zou als ik jou was nog maar een jaar of 2 doortrainen voordat je überhaupt moet gaan denken over een kuur.

Comment

Je kiest 2 tabs uit ,waarvan jij online hebt gevonden dat de 1 niet goed is voor je gewrichten (en je hebt reuma)
                    En de andere lees je negatieve dingen over,maar toch wil je dit doen.

Beetje vaag en onduidelijk!
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                      Je kiest 2 tabs uit ,waarvan jij online hebt gevonden dat de 1 niet goed is voor je gewrichten (en je hebt reuma)
                      En de andere lees je negatieve dingen over,maar toch wil je dit doen.

Beetje vaag en onduidelijk!
                      je leest over ieder prodcut wel iets mis en niet.
                      tboll vind ik wel oke, ik zoek gewoon iets waar ik tg goed van bijkom, niet waar ik 10 kg van bijkom en terug 6-7 van verlies zoals dboll.
                      Ik weet ook niet als die winny effect gaat hebben op mijn reuma daarom de vraag .
                      ik vind er niet veel over op het net daarmee!

Comment

Originally posted by duivelman1205 View Post
                        je leest over ieder prodcut wel iets mis en niet.
                        tboll vind ik wel oke, ik zoek gewoon iets waar ik tg goed van bijkom, niet waar ik 10 kg van bijkom en terug 6-7 van verlies zoals dboll.
                        Ik weet ook niet als die winny effect gaat hebben op mijn reuma daarom de vraag .
                        ik vind er niet veel over op het net daarmee!
                        6-7 kilo weer verliezen van d-boll heeft ook met je voeding te maken
                        Ik zou gewoon voor test e gaan 12 weken en goed clean eten.
                        maar je moet het zelf weten
                        BP (95kg)
                        mp (55) kg

Comment

6-7 kilo weer verliezen van d-boll heeft ook met je voeding te maken
                          Ik zou gewoon voor test e gaan 12 weken en goed clean eten.
                          maar je moet het zelf weten
                          ik kan je garanderen ok al is je voeding top dat je kg's gaat verliezen met dbol

vocht
                          (ook vinden sommige mensen naalden niet fijn)
                          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                            ik kan je garanderen ok al is je voeding top dat je kg's gaat verliezen met dbol

vocht
                            Dat klopt inderdaad maar 7 kilo ben ik nog nooit verloren wel 3-4 van de 8 die ik bijkwam.
                            Ben zelf ook geen fan ervan.
                            Toch zou ik liever voor test e gaan dan tabs maar ieder zijn ding.
                            BP (95kg)
                            mp (55) kg

Comment

Dat klopt inderdaad maar 7 kilo ben ik nog nooit verloren wel 3-4 van de 8 die ik bijkwam.
                              Ben zelf ook geen fan ervan.
                              Toch zou ik liever voor test e gaan dan tabs maar ieder zijn ding.
                              idd ook mijn voorkeur, tabs zijn leuk voor kickstart of cutten (var)
                              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X