Test E Kuur No Gains

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test E Kuur No Gains

Beste bbers,

Sorry dat ik zo met de deur in huis val.

Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden.

Ben sinds 6 weken bezig met met een test kuur 500mg per week.

Geen frontload gedaan.

Ben weinig aangekomen 4kg waarvan 3kg/4kg vocht.

Eetschema is goed en train 4x in de week en neem genoeg rust.

Kan het zijn dat die pas net is ingekicked?

Ik weet dat Test E laat inkicked vanwege de esther maar zolaat? Kan het me haast niet voorstellen.

Begin morgen aan week 7.

Heeft het nog zin om die ander 6 injects te plaatsen?

Of denken jullie dat ik niks meer zal gainen en of maybe moet gaan stacken om er toch nog wat uit te halen?

Vind het heel raar..

Bedankt voor de hulp.

Eetschema is goed zeg je, maar kan je daarover info geven?
    Train hard or go hormone

Comment

Als je gain zoveel vocht is, eet/drink je niet goed!

Comment

test werkt direct, de volgende dag heb je al veel meer test in je lijf rondzwerven. Als je 3/4 kilo aan vocht hebt gegaind doe je iets niet goed in je voeding en ook is je training ws ruk.

Hoe ziet je voeding er uit en hoe train je?
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ben 1,65 met een gewichtvan 63KG woog 48 toen ik begon met BB.

8:00 Eiwit Isolaat shake 40gr met brinta en 2x boterhammen met pindakaas

10:00 2 boterhammen Met vleeswaren. Kipfilet bijvoorbeeld. Whey Iso Shake

12:00 Liter melk en bijv. Rijst of boterhammen 4 stuks

14:00 Blik tonijn met komkommer en boterham

17:00 Boterham en appel en whey shake

Eet tegenwoordig ook random 5 eieren per dag eiwit alleen

18:30 Avond eten wat de pot schaft.

20:30 Rice En Protein Weightgainer met brinta.

23:00 Caseine shake met brinta

Lijkt weinig maar ik weeg ook weinig misschien is dit al teveel?
          Last edited by GainerXXL; 12-06-2012, 12:09.

Comment

Zo te zien probeer je je meeste eiwitten uit shakes te halen. Een shake is een aanvulling als je het met je gewone voeding niet red. Je eetschema is in mijn ogen gewoon ruk en niet eens een schema te noemen. Zou toch nog wat meer info opdoen met betrekking tot je voeding. Zeker als je met kuren begint. Ik zou je kuur overigens gewoon afmaken. En volgende keer jezelf beter inlezen.
            "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

Gooi om te beginnen die weightgainer er maar uit.
              En hou het op n whey shake bij t opstaan, en 1 voor het trainen.
              De cassein voor de nacht is ok.

De rest van de eiwitten moet je uit de voeding halen.
              Last edited by Knulletje; 12-06-2012, 12:28.

Comment

in verhouding teveel brood, wat KH bronnen op verkeerde momenten en verkeerde verdeling.... je neemt bijv om 20.30 weightgainer plus extra brinta en daarna om 23.00uur weer brinta.......Je drinkt een liter melk en dan rijst of brood...... melk kan best, maar verdeel het dan wel over de dag. Zit nogal wat lactose/glucose in....... dat neem je never op in 1 keer.

Zorg ervoor dat de basis altijd goed klopt eiwitten en vetten daarnaast je KH bronnen voor energie en alles goed verdeeld over de dag. Elke maaltijd voldoende eiwitten en sowieso vanaf je 2e maaltijd voldoende in je vetten zitten. KH is niet persee elke maaltijd nodig, maar voor betere energie aanvoer en insuline aanmaak liever wel, maar liefst wel alleen trage KH bronnen.

Comment

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga mn schema maar omgooien!

Comment

Stel ik wil mn kuur aanpassen en iets verlengen wat is dan een goede kuur om toch nog massa te kweken. Doorgaan met Test van ander merk en stacken met Oxy Of Dia of iets anders. Wat vinden jullie?

Comment

Originally posted by GainerXXL View Post
                      Ben 1,65 met een gewichtvan 63KG woog 48 toen ik begon met BB.
                      Hoe ziet jou trainingsschema eruit, welke oefeningen doe je allemaal en hoeveel sets en reps?
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by GainerXXL View Post
                        Stel ik wil mn kuur aanpassen en iets verlengen wat is dan een goede kuur om toch nog massa te kweken. Doorgaan met Test van ander merk en stacken met Oxy Of Dia of iets anders. Wat vinden jullie?

Laat de oxy en diana maar links liggen, is niks voor jou. Als je nu al alleen vocht aankomt ipv spiermassa dan wordt dat nog erger als je die middelen gaat pakken.
                        Als je er al wat naast zou kunnen nemen is het winstrol. Maar ook dat raad ik je verder af.

Maak voorlopig nog ff je kuur af met verbeterde voeding en dan ff klaar met kuren. Is mijn advies

Na je kuurtje eerst alles een langere tijd goed op orde qua trainingen en voeding en een flinke basis leggen en daarna maar weer eens gaan denken aan iets als je na flink gainen stil komt te staan. En dan eerst goed inlezen over aas en weten wat de effecten kunnen zijn van de middelen.

succes.

Comment

Vreemd verhaal dit, merk jij dan niks kwa kracht en omvang?

Na 6 wkn test 500mg moet je als beginner toch wel enig resultaat zien en merken.

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                            Vreemd verhaal dit, merk jij dan niks kwa kracht en omvang?

Na 6 wkn test 500mg moet je als beginner toch wel enig resultaat zien en merken.
                            Ook een niet beginner zal langzaam na 6 weken wel verschil moeten zien en merken.
                            BP (95kg)
                            DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
                            mp (55) kg

Comment

maak je gains in kracht?
                              voel je verschil met je libido?

belangrijk iets: heb je geen ziektes of aandoeningen NU die de kuur/gains kunnen beinvloeden? dat kan een reden zijn nietwaar?

ik weet je stats verder niet zo zeer, dus hoeveel kuurtjes je al gedaan hebt, hoe lang je traint en hoe oud je bent wat allemaal van toepassing zou zijn, maar als je dat prive wilt houden is dat 100% jou keus.

zoiezo moet je niet vergeten dat je ook wat korter bent 1.65, en 4 kg bw voor jou is niet hetzelfde als dat 4kg bodyweight voor iemand van 1.85 is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X