Test deca kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mvos View Post
    wie zegt dat 250 mg test voor jou te weinig is?
    misschien gain je wel super op 250 /200.
    Nu neem je meteen 2ml voor je eerste kuur terwijl je niet weet of een mindere start dosis voor jouw beter was geweest.
    nu heb je ook deca erbij ,mocht het nou straks niet lekker lopen dan weet je ook niet of het nu de test of de deca is.
    Misschien had je alleen 500 test kunnen doen als eerste kuur dan weet je meteen hoe je daar op reageert en die info kun je weer gebruiken voor je eventuele volgende kuur die je kunt uitbreiden met meerdere stoffen (kick start Dbol / anavar / provi erbij / winny op het einde enz enz)

succes iig geval

Ja denk dat ik dat meschien als volgende kuur alleen 500mg test pak eerst eens.kijke hoe deze verloopt

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Succes. En vind de verhouding niet eens zo gek, je wil geen deca dick. Verder: deca eerder staken dan de test. Dosis komt nu uiteindelijk wel hoog uit voor een eerste kuur, maar dat is je eigen keuze.
      Vond ut ook.niet zo een raare verhouding ja.stop 1 of 2 weken eerder met deca ma somige zegge dat ik in de laatste week van.mun.kuur al moet beginne.met mijn nakuur ma waat niet of dat klopt

Comment

Originally posted by hooligan14r View Post
        Vond ut ook.niet zo een raare verhouding ja.stop 1 of 2 weken eerder met deca ma somige zegge dat ik in de laatste week van.mun.kuur al moet beginne.met mijn nakuur ma waat niet of dat klopt
        klinkt dan niet meer als "na-kuur".........
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Vond ut ook.niet zo een raare verhouding
          Jij bent uitgegaan wat iemand je verteld heeft ,dus hoe kun je het nou zelf geen rare verhouding vinden als je zelf niks hebt besloten?
          Anders had je ook wel in 1 post antwoord op mijn vraag kunnen geven

ik vind het ook geen rare verhouding en dat schrijf ik ook nergens.
          ik vroeg me alleen af waarom jij voor die verhouding had gekozen en niet de andere opties.
          Niks meer , niks minder.

succes,
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ja denk dat ik dat meschien als volgende kuur alleen 500mg test pak eerst eens.kijke hoe deze verloopt
            Als ik jou was begon ik hier eerst eens mee ipv test deca

Comment

Na de laatste deca, de Test E 2 weken doortrekken.
              Na de laatste zetting Van test, 2 weken wachten.
              Dan start je de nakuur..... Nolvadex, 2weken 20mg/pd

De volgende kuur 500mg/pw Test only? Beetje laat om daar nu aan te denken, dan had je dat nu moeten doen.
              Wat ik zo van je lees, heb je jezelf helemaal niet ingelezen of zelfs maar verdiept in de middelen die je nu achterloos in je reet steekt.
              Nu moet verdomme alles worden voorgekauwd voor je.. Omdat je te lui bent geweest om maar enige info te verschaffen.
              Eigenlijk had ik je helemaal niet moeten informeren, of zelfs maar moeten/mogen helpen.
              En daar heb ik nu spijt van.

Maar goed toch beter geholpen dan raak geklootzakt, zal ik maar zeggen.
              Anders komen er weer klote verhalen over: het slechte van steroiden in omloop.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post

De volgende kuur 500mg/pw Test only? Beetje laat om daar nu aan te denken, dan had je dat nu moeten doen.
                Wat ik zo van je lees, heb je jezelf helemaal niet ingelezen of zelfs maar verdiept in de middelen die je nu achterloos in je reet steekt.
                Nu moet verdomme alles worden voorgekauwd voor je.. Omdat je te lui bent geweest om maar enige info te verschaffen.
                Eigenlijk had ik je helemaal niet moeten informeren, of zelfs maar moeten/mogen helpen.

+1!
                Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                  Als ik jou was begon ik hier eerst eens mee ipv test deca

Maak niet.uit zie wel hou ut gaat

Comment

Heb me er wel in verdiep zag alleen dat er verschillende meninge waren over de nakuu

Comment

Zo is het
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Over de nakuur kunnen wel verschillende meningen zijn.
                        Vergeet niet dat je nakuur bestaat uit chemische middelen, die wil je zo kort mogelijk slikken.
                        Daarbij komt dat als je testosteron nog werkt, je het voor Jan met de korte achternaam slikt.
                        De nakuur start is gebaseerd op de ester van je materiaal.
                        Jij gebruikt n E ester voor de testosteron.
                        Dus?
                        Je wacht 2 weken na de laatste inject van de testosteron, en dan start je nakuur.

Na de laatste inject van je Deca Norma, zet je nog 2 weken testosteron.
                        Na je laatste inject van de testosteron wacht je 2 weken, en dan start je de na kuur.
                        Dit is de enige, en juiste manier....

Met andere esters is dat weer anders.

Comment

Heb me er wel in verdiep zag alleen dat er verschillende meninge waren over de nakuu
                          Of je jezelf zo hebt verdiept in de materialen, kan ik niet teruglezen in je reply's. Ook niet in je 1e permalink, waar je zegt 500/200 te gebruiken.
                          Er staat helemaal geen kuurplan, je zegt alleen wat je gebruikt.

Iemand die zich heeft verdiept, schrijft bv:

Kuurplan:
                          week 1 t/m 10 Test E, 500mg/pw
                          week 1 t/m 8 Deca Norma, 200mg/pw
                          week 1 t/m 10 HCG 800iu/pw
                          week 13 t/m 15 nakuur Novadex 20mg/pd

Dit is maar n voorbeeld..
                          Maar dan kan ik wel zien dat die persoon zich in de materialen heeft verdiept, en enig onderzoek heeft gedaan naar wat hij in zn lijf trapt.

Stel jij doet geen onderzoek naar. Dan ben je gewoon fout en gevaarlijk bezig. En dan mag het misbruik worden genoemd.

Ik wil helemaal geen kritiek leveren, en het is ook niet mijn bedoeling om je voor aap te zetten. Het enige wat ik wil, is je beschermen.
                          Want als het mis gaat met steroiden door verkeerd gebruik, of je herkent de sides niet, gaat het ook echt GOED MIS.

Comment

Maak niet.uit zie wel hou ut gaat
                            Zolang je er zo over denkt komt het wel goed met je !

Hoop dat je een deca dick krijgt vriend

Comment

kan eventueel de nakuur nog een week later starten ivm de test-e die nog aanwezig is in je lichaam

Comment

Ok, ik plaats het nog 1x..

Drug Active half-life
                                Anadrol / Anapolan50 (oymetholone)----------------------8 to 9 hours
                                Anavar (oxandrolone) -----------------------------------9 hours
                                Dianabol (methandrostenolone, methandienone) -----------4.5 to 6 hours
                                Methyltestosterone -------------------------------------4 days
                                Winstrol (stanozolol) ----------------------------------9 hours
                                Halotestin (Fluoxymesterone) ---------------------------9.5 hours
                                Turinabol (Tbol) ---------------------------------------16 hours

Injectable steroids:
                                Drug Active half-life
                                Deca-durabolin (Nandrolone decanate)----------------- 15 days
                                Equipoise --------------------------------------------- 14 days
                                Finaject (trenbolone acetate)---------------------------3 days
                                Primobolan (methenolone enanthate)----------------------10.5 days
                                Sustanon or Omnadren ---------------------------------- 15 to 18 days
                                Testosterone Cypionate -------------------------------- 12 days
                                Testosterone Enanthate -------------------------------- 10.5 days
                                Testosterone Propionate --------------------------------4.5 days
                                Testosterone Suspension --------------------------------1 day
                                Winstrol (stanozolol)-----------------------------------1 day

Steroid esters:
                                Drug Active half-life
                                Formate------------------------------------------------1.5 days
                                Acetae ------------------------------------------------3 days
                                Propionate ------------------------------------------- 4.5 days
                                Phenylpropionate ------------------------------------- 4.5 days
                                Butyrate --------------------------------------------- 6 days
                                Valerate---------------------------------------------- 7.5 days
                                Hexanoate -------------------------------------------- 9 days
                                Caproate --------------------------------------------- 9 days
                                Isocaproate ------------------------------------------ 9 days
                                Heptanoate ------------------------------------------- 10.5 days
                                Enanthate ---------------------------------------------10.5 days
                                Octanoate ---------------------------------------------12 days
                                Cypionate ---------------------------------------------12 days
                                Nonanoate ---------------------------------------------13.5 days
                                Decanoate ---------------------------------------------15 days
                                Undecanoate -------------------------------------------16.5 days

Ancillaries:
                                Drug Active half-life
                                Arimidex ----------------------------------------------3 days
                                Clenbuterol -------------------------------------------1.5 days
                                Clomid ------------------------------------------------5 days
                                Cytadren ----------------------------------------------6 hours
                                Ephedrine ---------------------------------------------6 hours
                                T3 ----------------------------------------------------10 hours
                                Letrozole ---------------------------------------------5 hours
                                Nolvadex (Tamoxifen Citrate) --------------------------14 days

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X