zakynthos

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zakynthos

beste bn'ers,

ik zit momenteel op dit moment in griekenland om precies te zijn op het eiland zakynthos.
    ik ben hiervoor 2 maal naar rhodos geweest en heb daar na een beetje zoeken heeeele leuke spulletjes voor heel weinig kunnen kopen.
    zakynthos is voor mij nog onbekend gebied en ik vroeg me af of er hier bn'ers zijn die mij het zoeken naar de "farmakeias" (apotheken) kunnen vergemakkelijken.
    LET'S GET NASTY YATES!!!
    COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Ik ben ook in zakynthos geweest, maar dat is 3-4jaar geleden. Ik weet wel dat er aardig wat apothekers waren. Meestal zijn die dichtbij de clubs (uitgaansgelegenheden). Ik dacht dat er daar een paar zaten.
    Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

bedoel je echt in zakynthos-stad of de dorpjes eromheen?
      heb je trouwens wel wat kunnen vinden daar qwa AS?
      LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

Originally posted by freshhh View Post
        bedoel je echt in zakynthos-stad of de dorpjes eromheen?
        heb je trouwens wel wat kunnen vinden daar qwa AS?
        Ik zat meer erom heen, maar ik was toen nog te jong om daar aandacht aan te besteden. Weet de plaatselijke bevolking het niet? Maar kan je zoiets meenemen dan in het vliegtuig. En kijk wel uit he, dat je geen neptroep koopt.
        Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

op dat nepgebeuren zal ik zeer zeker letten.
          vliegtuig is geen probleem als k het gewoon in me koffer doe, in me handbagage is een ander verhaal.
          LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

op dat nepgebeuren zal ik zeer zeker letten.
            vliegtuig is geen probleem als k het gewoon in me koffer doe, in me handbagage is een ander verhaal.
            en de douane bij ons zal je gewoon laten gaan met een shitload aan AAS vials en potjes?

haal het gewoon hier, wat kost nou een vial tegenover de kans dat je gepakt wordt.. en dan weet je zeker dat je real heb.
            Make it happen, shock everyone!

Comment

ik heb nog nooit een shitload meegenomen gewoon een hoeveelheid a 2 kuurtjes was het maximale wat ik heb meegenome ik ben namelijk geen handelaar daarin.
              en juist hier in nl ben ik giga veel fakes tegengekomen.
              hier kost een vialtje maar n fractie van wat we in nl betalen je zal ervan schrikken hoe goedkoop.
              majah misschien per vrachtpost ook een optie ....
              LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

ik heb nog nooit een shitload meegenomen gewoon een hoeveelheid a 2 kuurtjes was het maximale wat ik heb meegenome ik ben namelijk geen handelaar daarin.
                en juist hier in nl ben ik giga veel fakes tegengekomen.
                hier kost een vialtje maar n fractie van wat we in nl betalen je zal ervan schrikken hoe goedkoop.
                majah misschien per vrachtpost ook een optie ....
                Nooit aangetekend versturen, pakketje klein genoeg maken dat het gewoon door de brievenbus past. Zorgen dat niet rammelt dus watten bij doen

Dit zijn maar een paar tips
                mods als dit niet mag sorry verwijder het maar
                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

testosteron is zoiezo verboden.. dus hoop dat je niet gepakt wordt

Comment

de eerst norma's zijn binnen (deca)
                    aangezien ze uit een depot moeten besteld worden en de apotheker maar een max. per dag kan opvragen heb ik er nu 6 van.
                    helemaal real btw.
                    ook zal ik de testosteron enanthate nog ontvangen

ff een stukje over t verkrijgen van deze middelen:
                    het gaat niet zo gemakkelijk als 2 jaar terug op rhodos.
                    er zitten giga veel apotheken in het centrum en eromheen van zakynthos.
                    de meeste zijn niet zo appig en willen t alleen op recept verkopen.
                    degenen die dat wel zijn die rekenen een iets hogere prijs ivm met het geen recept hebben, maar alsnog binnen de zeer goedkope marges.
                    het is dus ff zoeken maar uiteindelijk kom je ook hier op zakynthos dr wel aan.
                    LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

de eerst norma's zijn binnen (deca)
                      aangezien ze uit een depot moeten besteld worden en de apotheker maar een max. per dag kan opvragen heb ik er nu 6 van.
                      helemaal real btw.
                      ook zal ik de testosteron enanthate nog ontvangen

ff een stukje over t verkrijgen van deze middelen:
                      het gaat niet zo gemakkelijk als 2 jaar terug op rhodos.
                      er zitten giga veel apotheken in het centrum en eromheen van zakynthos.
                      de meeste zijn niet zo appig en willen t alleen op recept verkopen.
                      degenen die dat wel zijn die rekenen een iets hogere prijs ivm met het geen recept hebben, maar alsnog binnen de zeer goedkope marges.
                      het is dus ff zoeken maar uiteindelijk kom je ook hier op zakynthos dr wel aan.
                      netjes ik neem aan dat het met de post naar huis gaat?

Comment

Originally posted by Polyfemos View Post
                        testosteron is zoiezo verboden.. dus hoop dat je niet gepakt wordt
                        Als ik het goed heb is het bezitten niet verboden maar het verkopen ervan wel
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                          netjes ik neem aan dat het met de post naar huis gaat?
                          hoogst waarschijnlijk wel jah, onze buren hier komen hier al 17 jaar dus ga ze ff vragen hoe het hier op het vliegveld zit. (het is zeer klein geen detectiepoort te bekennen dus afhankelijk daarvan neem ik de beslissing per post of gewoon zelf meenemen.
                          LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

ik wil trouwens best foto's hier ervan plaatsen zo kunnen bb'ers die dit in ons eigen land aanschaffem zien hoe de norma's er nu uit horen te zien. (mbt het kopen van fakes)

alleen staan er op de doosjes wel de prijs ervan ik weet niet of dit is toegestaan....?
                            LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

ik wil trouwens best foto's hier ervan plaatsen zo kunnen bb'ers die dit in ons eigen land aanschaffem zien hoe de norma's er nu uit horen te zien. (mbt het kopen van fakes)

alleen staan er op de doosjes wel de prijs ervan ik weet niet of dit is toegestaan....?
                              prijzen in het buitenland lijkt mij geen probleem? ander bedek voor de zekerheid het prijskaartje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X