3 weken test+ boldeone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3 weken test+ boldeone

Een gozer (17j) die ik ken, heeft via via test+ boldeone kunnen krijgen.
    Hij gebruikt dit voor 3 weken en heeft een nakuur?

Ik raadde het hem af en vond het dom maar hij is er nu mee bezig..

Heeft het extra risico als je te kort kuurt?
    Wat zijn de extra riscico's van kuren zonder goed eetschema?
    Kan ik er vanuit gaan dat hij alles kwijt raakt wat hij opbouwt?

Hij ziet de risico's er niet van in volgens mij, als je hem erop wijst dan is hij er blind voor.. Aangezien hij zo nodig wil groeien.

Hoe kan je het nou hard maken voor zo'n figuur?
    Op het moment laat ik het maar gewoon gaan, aangezien het zijn leven is en niet het mijne.

Test en Bold voor 3 weken?
    Het doet geen ene reet, zeg hem dat maar!.
    Boldenon (equipoise) moet je zoal langer gebruiken dan andere middelen, omdat het traag is.
    Zelfs voor 6-8 weken is nog veel te kort om enig voordeel uit de Bold te kunnen halen.
    Hij zal er dus niets van merken.
    Maar:
    Hij zal er wel op achteruit gaan, omdat je bij de eerste inject al direct je eigen aanmaak stil legt.
    Het nakuren heeft ook geen enkele zin. Omdat je dan nog eens de boel voor 2-3 weken onderdrukt, met een chemisch middel.
    Wil je dat ik het beter onderbouw, of heb je aan dit voldoende?

Comment

lekker laten gaan? wie ben jij wel niet om te bepalen wat hij wel of niet moet doen mark?

wordt altijd niet goed van gasten die het zo allemaal beter wil weten om iemand anders te beschermen als ze er zelf ook helemaal niks vanaf weten en dan hier komt met... iemand die ik ken die gebruikt dit en dat maar ik wil hem er vanaf helpen en laten inzien dat hij slecht bezig is.. welke argumenten moet ik daarvoor gebruiken?

kid ookal stopt hij zich helemaal vol, who cares.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

3 weken ? hahah , zelfs test prop werkt pas (gains) in 3 tot 4 weken.
        En kuren op 17 jaar is echt wel zielig. 20 is echt de minimum.

Comment

Originally posted by simplyshredded View Post

stfu alleen omdat jij 20 jaar ben en al heb gekuurd... dan is het minimum opeens 20... oh please....

wees ''blij'' dat er mensen vroeg gaan kuren, anders zou de drempel van topsport al een stuk lager zijn en de mens wilt tegenwoordig topsport op niveau kijken, niet alleen met bodybuilding of powerlifiting maar ook in het turnen en basketball en baseball.

epic

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=z_YZeeG8Xy0
          Last edited by gain is pain; 01-08-2012, 22:44.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

de drempel van kuren zou minder naar leeftijd gekeken moeten worden en meer na je stats en ervaring
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              stfu alleen omdat jij 20 jaar ben en al heb gekuurd... dan is het minimum opeens 20... oh please....
              Dat menneke heeft toch nooit iets constructiefs te melden... Altijd maar die denigrerende ondertoon van een puber. Word er schijtziek van
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

wees ''blij'' dat er mensen vroeg gaan kuren, anders zou de drempel van topsport al een stuk lager zijn en de mens wilt tegenwoordig topsport op niveau kijken, niet alleen met bodybuilding of powerlifiting maar ook in het turnen en basketball en baseball.

epic

"Can't be Touched". Lorenzo Becker. - YouTube
                whey rage?

Sorry maar deze opmerking vind ik te triest voor woorden. Je moedigt teens aan om te kuren. Ze zullen blij zijn met deze post. oowhja , jij adviseert ze zeker winstrol . YOLO
                Last edited by simplyshredded; 01-08-2012, 23:58.

Comment

Originally posted by simplyshredded View Post
                  De gains van test prop pas in 3-4 weken?

+-1 week!

Comment

epic

"Can't be Touched". Lorenzo Becker. - YouTube
                    Ben het deels met je eens Gippy, maar haal niet de gemiddelde bodynetter en de gemiddelde topsporter door elkaar........
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

lekker laten gaan? wie ben jij wel niet om te bepalen wat hij wel of niet moet doen mark?

wordt altijd niet goed van gasten die het zo allemaal beter wil weten om iemand anders te beschermen als ze er zelf ook helemaal niks vanaf weten en dan hier komt met... iemand die ik ken die gebruikt dit en dat maar ik wil hem er vanaf helpen en laten inzien dat hij slecht bezig is.. welke argumenten moet ik daarvoor gebruiken?

kid ookal stopt hij zich helemaal vol, who cares.
                      Als jij een gewone vriend heb waar je regelmatig mee over fitness praat, en hij besluit om een 3 weekse kuur te doen terwijl jij overal leest dat het zo'n 12 weken zou moeten zijn, dan zeg je er toch wat van? Maar ik kan het voor mezelf niet hard maken wat de consequenties zouden kunnen zijn. En daar was ik benieuwd naar..

Ook speelt er enige competitie tussen ons wat betreft vooruit gang en kracht gains. Het zou niet fijn zijn als hij opeens overduidelijk groter is als ik, terwijl ik veel langer train en veel serieuzer op mijn voeding let.
                      We hebben ook dezelfde vrienden dus is het altijd wel jammer als je lijkt als de prutser van de twee.

Maar oke, je doet dit natuurlijk voor jezelf maar je wilt toch niet onderdoen als je je vergelijkt met een doorsnee fitness figuur zonder schema ed.

Alleen als ik het goed begrijp zou je je geen extra zorgen moeten maken als je te kort zou kuren?
                      Hij is wel in kracht voorruit gegaan en in gewicht. Na week 1, maar dit raak je direct kwijt, right?

Daarnaast vond ik het gewoon leuk om dit voor te leggen, om te horen wat dit doet ed.
                      Ik bemoei me er ook niet mee, ik zat alleen met vragen.

Comment

Originally posted by markrodenburg2 View Post
                        Als jij een gewone vriend heb waar je regelmatig mee over fitness praat, en hij besluit om een 3 weekse kuur te doen terwijl jij overal leest dat het zo'n 12 weken zou moeten zijn, dan zeg je er toch wat van? Maar ik kan het voor mezelf niet hard maken wat de consequenties zouden kunnen zijn. En daar was ik benieuwd naar..

Ook speelt er enige competitie tussen ons wat betreft vooruit gang en kracht gains. Het zou niet fijn zijn als hij opeens overduidelijk groter is als ik, terwijl ik veel langer train en veel serieuzer op mijn voeding let.
                        We hebben ook dezelfde vrienden dus is het altijd wel jammer als je lijkt als de prutser van de twee.

Maar oke, je doet dit natuurlijk voor jezelf maar je wilt toch niet onderdoen als je je vergelijkt met een doorsnee fitness figuur zonder schema ed.

Alleen als ik het goed begrijp zou je je geen extra zorgen moeten maken als je te kort zou kuren?
                        Hij is wel in kracht voorruit gegaan en in gewicht. Na week 1, maar dit raak je direct kwijt, right?

Daarnaast vond ik het gewoon leuk om dit voor te leggen, om te horen wat dit doet ed.
                        Ik bemoei me er ook niet mee, ik zat alleen met vragen.
                        spuit jij je toch ook vol? dan is het verschil weg want als ik het zo lees gaat het alleen maar om jullie waarschijnlijk niet afgesproken wedstrijdje
                        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Maak je eigen maar niet te druk dat je de prutser zult zijn.
                          Als hij dit voor 3 weken doorzet heeft hij in het begin misschien wat winst, echter dit zal niet voldoende zijn om het verlies dat hij zal krijgen als hij bezig is met herstellen om zijn natuurlijke productie weer op gang te krijgen.
                          Geen reden om je zorgen te maken dat hij dus zal uitlopen op je

De test zou voor winst kunnen zorgen in het begin, de bold is echter verspilde moeite daar je deze langer moet gebruiken voordat het effect heeft.

Feit dat hij 17 is maakt het gebruiken extra schadelijk voor hem omdat hij nog in de groei is wat kan stoppen en later problemen kan krijgen met zijn libido, (tijdelijk) impotent en zelfs zijn vruchtbaarheid kan verliezen.

Ondanks dat vele het gebruiken blijven het medicijnen die we op een veel grotere hoeveelheid innemen dan waarvoor ze origineel gemaakt zijn, zorg dus dat jij of je vriend weet waarmee hij bezig is als hij hiermee gaat experimenteren.
                          En gezien het feit dat hij veel te jong is en deze 3 weekse kuur als een optie ziet betekend dat hij er totaal niets van af weet en er het beste vanaf kan blijven!
                          I'm Not A Complete Idiot. Some Parts Are Missing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X