Ervaring met clenbuterol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ervaring met clenbuterol

Hoi!
    Wie heeft ervaringen met clenbuterol?
    Ik ben nu 1.5 week bezig met de kuur.
    Ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen over bijwerkingen, maar vooral resultaten natuurlijk.
    Ik neem pillen van 0.02 mg, drie per dag.
    Ik train er drie keer per week bij, volgens de stripping methode, snel en effectief dus.
    Daarnaast loop ik twee keer per week hard.
    Mijn doel is droger en gespierder worden.
    Wie kan mij meer vertellen?
    alle comment is welkom

De doses van clen moet je ieder geval al opbouwen dus je begint b.v. met 2 tabs en eindigt met 6 a 8. Dit omdat je lichaam snel aan clen wend dus je moet de doses elke keer verhogen. Zelf deed ik dit om de dag.
    Verder zou ik niet langer dan twee weken clen gebruiken, daarna is het effect waarvoor je het gebruikt al weg.
    Het beste is clen 2 weken te gebruiken en 2 weken niet.
    Bij gebruik moet je wel een goed dieet hebben ander heeft het geen zin..

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik vind het k*tspul. Ga het echt nooooooit meer gebruiken!
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Wat weet je eigenlijk van clen Enny en wat denk je precies dat het doet?
        Omdat je het over een kuur hebt en het plaatst in anabolen krijg ik de indruk dat je denkt erop te groeien...
        Gaat niet gebeuren hoor, lees de post van Harold goed daar staat zo'n beetje alles wat je moet weten in!

Comment

ik vind het bende!
          Afgelopen weekend had een vriendin van me een kwart talblet genomen van gs. Zei nog doe het niet maar ze wou het keer proberen want ze wou wat afvallen.
          Heb heel hard gelachen, ze ging heel snel lullen en heel druk doen en savonds in bed voelde der vriend der hele tijd trillen en de 2 dagen erna heeft ze helemaal verrot in bed gelegen. Dus wereldspul dat clen
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

hey
            Je moet wel weten wat de bijwerkingen zijn, als je dat accepteerd, kan het heel positief werken.
            Ik heb zelf geen ervaring met clen maar wil het naar mijn kuur gaan uitproberen, hierover zijn de meningen nogal verdeeld.
            Maar heb veel positiefs gehoord erover dus waarom niet.
            groetjes patrick
            patrick

Comment

@dino kwa bijwerkingen is clen van g.s. echt ###, ik heb zelf altijd spiropent en nooit ergenst last van. Heb ook een keer die van g.s. gehad, ik kon niet normaal een bakje koffie naar mijn mond brengen of ik trilde alles over de rand. Die van spiropent is top, nooit ergenst last van.

Grtz..

Comment

GS is ook een stuk hoger gedoseerd, als het een klein vrouwtje is kan een kwart tab dus al flink veel zijn.
                Daarbij is het heel erg persoonsgebonden, ken een gozer die weliswaar kleiner is dan Cur maar toch echt wel een stevige vent, heeft eens twee dagen lopen shaken na één tab spiropent...
                Wat heeft die gevloekt zeg, wilde het langer nemen maar heeft daar héél snel vanaf gezien!

Comment

hoi,

srry dat ik dees topic nog wat aanvul, voelde zo raar om zelf iets te openen over anabolen...

kwas net gwoon ant kijken naar al die AS namen in dees deel van het forum. en ik kwam clenbuterol erin tegen.
                  ik wist niet dat dit tot AS gerekend werd.

hoedanook, Naposim ,vond ik niet trug ...

en ik hoor julie vaak bezig over zo dingen, zoals deca enz...
                  en kuren...

en ik vind nergens een soort 'samevatting'

kheb al veel gelezen hier,maar wordt niet wijzer, kom meer en meer tegen hoe meer ik lees, nakuren en combineren van stuff.

voorlopig hou ik me bezig met creatine ed.

en hier was zo beetje de goede plek om te vragen, wat het best volgt.

hoop dat julie er een beetje aan uit kunne.

grtjs

Comment

Kijk eens op deze sites www.finalflex.com en www.bodypage.nl
                    Staan goede info op de sites waar je wel wat mee kan

Grtz..

Comment

http://www.mesomorphosis.com/steroid-profiles/

Is ook wel een aardige.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ah, thx voor reply's, ga ik zeker eens bezien...

Comment

Thanx voor alle reacties.
                          ik heb idd opgebouwd van 1 naar 4 tabs per dag (0.02mg per tab) en de bijwerkingen worden minder, bovendien vind ik ze meevallen.
                          Ik heb ooit eens een pil met ephidrine (stacker) genomen voor t joggen, en daar loop je op als een trein, maar dat is echt veel heftiger dan die clen.
                          Maar ik weet wel ongeveer hoe clen werkt natuurlijk, anders zou ik er niet aan beginnen.
                          Het is een antikatabool, dus gaat afbraak van spierweefsel tegen.
                          Daarnaast werkt t spieropbouwend. De gedachte erachter is dus dat je lichaamsgewicht niet veel verandert, maar je vet% verlaagt en dus je spieren groeien.
                          Omdat het niet op basis van hormonen is, is het ideaal voor vrouwen.
                          Ik was alleen erg benieuwd naar resultaten van forumlezers.

Nog ff over creatine, gebruik minimale hoeveelheden want je lichaam kan maar heel weinig opnemen. alles wat je teveel neemt is in the pocket voor de fabrikanten.
                          Verdeel het over 4 momenten van de dag.
                          Eigenlijk heb je het niet echt nodig, het is geschikter voor bijv. sprinters.
                          Het geheim van groter worden is uiteindelijk redelijk simpel:
                          een goed trainingsschema en een goed dieet, veel kleine maaltijden en vetarm en suikervrij.
                          Helaas kom je als vrouw een hoop testosteron tekort om snel te groeien (31x minder als een vent..) dus extra hard trainen voor de ladies onder ons enne mannen...een hoop respect voor wat vrouwelijk spierballen is dus wel op zn plaats!

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (enny @ Jan. 18 2005,23:15)]Het geheim van groter worden is uiteindelijk redelijk simpel:
                            een goed trainingsschema en een goed dieet, veel kleine maaltijden en vetarm en suikervrij.
                            En veel anabolen.....

Comment

Met alleen clen vetverliezen en op gewicht blijven zal echt niet lukken. De verhalen dat clen spier opbouwend werkt is zwaar overdreven. Het zal spieropbouwend niet veel doen.

Grtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X