dbol en winstrol kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Kort samengevat heeft betrekking op het voorgaande ik te melden had in de post. Dat wil dus niet zeggen dat mijn post geeindigd is.
    Snap even niet waar jullie zo zwaar aan tillen.
    Ben gelukkig overigens nog geen opa, hopend dat mijn kinderen daar nog even mee wachten.
    Heb alle post's gelezen en vond het interessant om te lezen heb er veel van geleerd ( niet dat ik nu wil gaan kuren maar kennis kan nooit kwaad). Bedankt beide voor de informatie die jullie tot nu er over hebben gedeeld

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      Pfff kinderd, wat ben jij dan, opa
      Maar ik vind het interresant om te lezen, het is gewoon grappig dat de korte samenvatting 2x zo lang is als het originele verhaal.
      This.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
        This.
        This is de korte samenvatting:

Kort samengevat:
        Doordat een lage dosis testosteron, en de laagste is normaal gesproken 250mg per week, voor total shutdown zal zorgdragen, brengt dit mogelijke bijwerkingen teweeg dat dianabol niet bezit en zal daardoor testosteron een minder veilige anabole steroide zijn met meer bijwerkingen.
        Dit is niet alleen iets wat ik vind, dit is realiteit.

Vervolgens laat ik ruimte over en begin ik een nieuwe regel met een ander onderwerp, namelijk dat ik nog een zeer ernstige bijwerking was vergeten te melden.

Comment

• Jezus snuff, doe effe relax man we vonden het gewoon grappig, dan noem jij ons denigrerend kinders, terwijl ik 2 kinderen heb, waarop ik jou dan opa noem, beetje opgefockt ofzo.

Comment

Jezus snuff, doe effe relax man we vonden het gewoon grappig, dan noem jij ons denigrerend kinders, terwijl ik 2 kinderen heb, waarop ik jou dan opa noem, beetje opgefockt ofzo.
            Opgefokt ben ik totaal niet.
            Maar leren jullie je nu eens als volwassenen gedragen ipv kleuters.
            En mijn naam is gewoon Snuff, laat Jezus er maar vanaf, oke gozer?

En het is niet we vonden het gewoon grappig en vervolgens reageeer jij denigrerend. Jij bent al een poosje bezig en je weet van geen ophouden.
            Dus als jij nu kapt met je als een puber te gedragen hier in toch wel een serieuze sectie, dan zal je van mij weinig horen.

Comment

• Waar heb ik denigrerend gesproken dan, jij moet echt leren lezen gozer, jezus was als uitspraak dat weet je best, vervolgens noem ji ons kinders waar haal je dat vandaan dan, dat was de eerste denigrerende post hoor.
              Ik vond het gewoon humor dat je na de tekst kort samengevat schrijft en dat er een lap tekst komt waar je u tegen zegt.
              Als ik iets grappig vind heb ik alle recht daar op te reageren, en wie ben jij dan om daar wat van te moeten vinden.
              Of je maakt daar weer een grapje over, maar jij voelt je constant aangevallen terwijl dat niet de bedoeling is, vandaar dat ik vraag of je soms opgefockt bent.
              Maar ga lekker verder met je superserieuze topic, wellicht zijn er mensen die het boeiend vinden.

ps je heet toch niet echt snuff he

Het feit dat je hier zoveel vrienden maakt ligt natuurlijk ook aan iedereen behalve jou.

Comment

• Kom op mensen, Snuff heeft zich wel bewezen vind ik.

Hij heeft genoeg ervaring in de wereld van roids, en even terug te komen op een eerder berichtje, je hoeft helemaal geen hulk te zijn om kennis te hebben van roids.
                Daarbij vind ik dat hij altijd ruim de moeite doet om iedereen te beantwoorden netzoals Lummeltje die alle lof verdient en mijn grote favoriet is.
                Misschien zijn Lummeltje en Snuf dezelfde persoon?

Ik vind dat er veel onzin en crap wordt uitgekraamd door velen, niet door allen en ik vind Snuff bij de betere adviseurs passen dus een beetje meer respect voor hem kan geen kwaad.

Ik vind wel Snuff, dat wat je zegt, dat dianabol minder slecht is dan test 250mg per week, dat geloof ik niet. Kijk dianabol is slecht voor de lever en je bloeddruk stijgt snel de pan uit. met test 250 mg per week valt dit reuze mee.
                Maar goed dat is mijn mening.

Comment

• Hoe kan je nou zeggen dat snuff een echte kenner is en de volgende zin zeggen dat je het niet gelooft??
                  Daarbij heb ik niks tegen snuff als persoon en zal zijn kennis vast goed zijn, maar respect werkt twee kanten op he

Comment

• Originally posted by Riuari View Post
                    Kom op mensen, Snuff heeft zich wel bewezen vind ik.

Hij heeft genoeg ervaring in de wereld van roids, en even terug te komen op een eerder berichtje, je hoeft helemaal geen hulk te zijn om kennis te hebben van roids.
                    Daarbij vind ik dat hij altijd ruim de moeite doet om iedereen te beantwoorden netzoals Lummeltje die alle lof verdient en mijn grote favoriet is.
                    Misschien zijn Lummeltje en Snuf dezelfde persoon?

Ik vind dat er veel onzin en crap wordt uitgekraamd door velen, niet door allen en ik vind Snuff bij de betere adviseurs passen dus een beetje meer respect voor hem kan geen kwaad.

Ik vind wel Snuff, dat wat je zegt, dat dianabol minder slecht is dan test 250mg per week, dat geloof ik niet. Kijk dianabol is slecht voor de lever en je bloeddruk stijgt snel de pan uit. met test 250 mg per week valt dit reuze mee.
                    Maar goed dat is mijn mening.
                    Dit zijn slechts twee bijwerkingen die je opnoemt en tevens geheel persoonsgebonden.
                    De lever heeft een hoop werk aan het afbreken en doorsturen van dianabol en daarom kan er inflammatie optreden. Echter heeft testosteron dit ook alleen in minder mate.
                    Dit geldt precies hetzelfde voor bloeddruk.
                    Maar naast die twee bijwerkingen bezit testosteron er vele meer dan die van dianabol omdat er processen in het lichaam plaatsvinden dat dianabol niet kan bewerkstelligen en omdat je oraal innemen nu eenmaal niet met injecteren kunt vergelijken.

Ik apprecieer overigens je mening.

Weet overigens niet wie Lummeltje is, wel Knulletje.

Comment

Hoe kan je nou zeggen dat snuff een echte kenner is en de volgende zin zeggen dat je het niet gelooft??
                      Daarbij heb ik niks tegen snuff als persoon en zal zijn kennis vast goed zijn, maar respect werkt twee kanten op he
                      Ik hoef het niet altijd met hem eens te zijn over een bepaald iets. voor de rest vind ik hem wel een kenner op steroiden gebied.

Comment

Ik hoef het niet altijd met hem eens te zijn over een bepaald iets. voor de rest vind ik hem wel een kenner op steroiden gebied.
                        Kijk maar uit Riuari, straks gaan ze nog denken dat jij een familielid van me bent en het voor me opneemt.

Comment

Dit zijn slechts twee bijwerkingen die je opnoemt en tevens geheel persoonsgebonden.
                          De lever heeft een hoop werk aan het afbreken en doorsturen van dianabol en daarom kan er inflammatie optreden. Echter heeft testosteron dit ook alleen in minder mate.
                          Dit geldt precies hetzelfde voor bloeddruk.
                          Maar naast die twee bijwerkingen bezit testosteron er vele meer dan die van dianabol omdat er processen in het lichaam plaatsvinden dat dianabol niet kan bewerkstelligen en omdat je oraal innemen nu eenmaal niet met injecteren kunt vergelijken.

Ik apprecieer overigens je mening.

Weet overigens niet wie Lummeltje is, wel Knulletje.

Lummeltje -1 bestaat degelijk. netzoals Knulletje. misschien zijn ze dezelfde.
                          Verder geen dank.

een beetje meer respect voor jou is hier wel op zijn plaats vind ik.

Comment

• Vandaag begonnen.
                            Afgelopen 1.5 week nog 2.3kg's eraf gekregen en weeg momenteel 104.1kg.

Ben benieuwt wat het me gaat brengen.

Zal het hier wat blijven posten..
                            Control the weight, Don't let the weight control you..

Comment

Lummeltje -1 bestaat degelijk. netzoals Knulletje. misschien zijn ze dezelfde.
                              Verder geen dank.

een beetje meer respect voor jou is hier wel op zijn plaats vind ik.
                              is dezelfde persoon, hoop gebitch hier jongens.. is het nou een keer afgelopen?

Comment

Kijk maar uit Riuari, straks gaan ze nog denken dat jij een familielid van me bent en het voor me opneemt.
                                Hahahaa, dat gaat me net te ver bro

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X