dbol en winstrol kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Hooligan View Post
    Idd waar baseer je dit op ?

    Mijn punt is dat je als je voor een kuur gaat je eigenlijk sws Test moet zetten, heb een hekel aan orals ivm lever !

    en dat je ervoor gaat, dus maximale trainingen en wat mij betreft zo vaak mogelijk trainen !

    Maar zoals al eerder gezegd heb ik het idee dat de TS ( dennis ) toch wel gaat doen waar hij zin in heeft

    Dus bij deze :

    Test only kuurtje, ideaal

    lekker 4 dagen per week Ub-LB gaan trainen

    voeding is goed op orde zeg je dus zal wel goed zijn.

    Maar ga aub fatsoenlijk : eten, rusten, trainen en koop een fatsoenlijke kuur en geen 2 orals door elkaar

    Kijk dit is duidelijk.
    Bedankt voor je reactie

    Het enige waar ik mee zit is dat ik eigelijk niet wil spuiten..
    Control the weight, Don't let the weight control you..

    Comment


    • #62
      Originally posted by Iguana View Post
      Ik pretendeer nooit veel over aas te weten, wel over trainen wat de basis zou moeten zijn al ben jij dat allang vergeten..
      Basis???
      Hehehe, ben ik toch verder dan jou kerel.
      Je dient na verloop van tijd te weten waar je lichaam het best op reageert, dat kan enorm verschillen van een basis, zo ook bij mij, wat zeg, zo ook bij zovelen.
      Maarre, je opmerking was natuurlijk weer even om te treiteren.

      Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar volgens mij zitten we in de anabolen steroiden sectie en vraag iemand raad daarover.
      Jij geeft vervolgens raad met geen enkele achterliggende gedachte.
      Als jij al erkend niet veel over AAS te weten hoe kun je je dan met Gen vergelijken, en hoe kun je hier in deze sectie advies gaan geven?

      Originally posted by Dennis328 View Post
      Het was mijn bedoeling niet om hier een "ruzie" te veroorzaken.
      Ik ben inmiddels nog niet heel veel verder.
      Ik stel mijn vraag omdat ik niet weet wat samen kan/of het uberhaupt nut heeft enz enz
      Maar dan word je op pagina 2 al gelijk neergezet als iemand wat geen advies aanneemt?
      Kom er niet uit...

      Mijn voeding is zeker wel in orde,heb toen der tijd meerdere schema's naast elkaar gelegt, gekeken wat ik wel en niet lust en op die manier mijn schema gemaakt.
      Dus mijn voeding moet wel in orde zijn anders klopt het van 9 van de 10 mensen hier niet.

      Om terug te komen op mijn vraag.
      Ik zag een (volgens mij) vergelijkbare kuur.
      Deze bestond uit:
      turinabol
      winstrol
      nolvadex.

      Kan iemand mij hierover uitleggen of het voor mijn doelen goed genoeg is.
      En als dit ook niet werkt misschien gelijk even aangeven wat wel..
      En zoals snuff sann al raadde ga ik in de toekomst over op MINIMAAL 2 dagen in de week trainen
      Dat is dus zowiezo niet in de tijd als ik een kuur ga doen.

      Zoverre mijn reactie..
      Alvast bedankt voor de nuttige info

      Gr
      Ja, je kuur-idee is helemaal niet slecht.
      Zou liever voor dianabol gaan.
      Eerst op de aromatase toer, vervolgens via de DHT gangen. Het zal beiden kracht-toename triggeren.

      Spiermassa-toename ligt helemaal aan jezelf, dus de juiste voeding, de juiste training en de nodige rust.

      Kuur-opzet:

      Week 1-5, dianabol, 40mg/d
      Week 6-10, rust
      Week 11-15, stanozolol, 40mg/d
      Week 16-17, tamoxifen, 20mg/d

      Originally posted by Hooligan View Post
      Idd waar baseer je dit op ?

      Mijn punt is dat je als je voor een kuur gaat je eigenlijk sws Test moet zetten, heb een hekel aan orals ivm lever !

      en dat je ervoor gaat, dus maximale trainingen en wat mij betreft zo vaak mogelijk trainen !

      Maar zoals al eerder gezegd heb ik het idee dat de TS ( dennis ) toch wel gaat doen waar hij zin in heeft

      Dus bij deze :

      Test only kuurtje, ideaal

      lekker 4 dagen per week Ub-LB gaan trainen

      voeding is goed op orde zeg je dus zal wel goed zijn.

      Maar ga aub fatsoenlijk : eten, rusten, trainen en koop een fatsoenlijke kuur en geen 2 orals door elkaar
      Ten eerste zijn het geen twee oraals door elkaar. Ze worden van elkander genomen met een pauze daartussen.
      Lever-issues is zo enorm overrated, ja, lever heeft meer te doen maar van schade? Nee, dat zal niet zo snel gebeuren, tenzij je al iets onder de leden hebt.
      Al eerder gemeld, 2x in de week trainen is zeer goed mogelijk.
      Zo vaak mogelijk trainen is natuurlijk enorm onverstandig met kuren.
      Je zult een dadendrang gaan ondervinden, kracht gaat toenemen.
      Deze combinatie zal met zo vaak moegelijk trainen onherroepelijk voor overtraining zorgen, opvolgend door blessures.

      TS geeft aan niet te willen injecteren, waarom dan een test-only kuurtje adviseren?
      Oraals kunnen zeer goed hun werk verrichten, vraag maar aan HardSteel!
      Wat zeg ik? Vraag ook maar aan mij.

      Waarom zou TS toch wel gaan doen waar hij zin in heeft?
      Dan open je toch geen topic met vragen???

      Comment


      • #63
        Jezus wat een prutdiscussie weer zo.

        Ts ik ga me er verder niet meer mee bemoeien maar ik stel je voor eens goed na te denken.


        AAS brengt ALTIJD risicos met zich mee, ja ook als je het verstandig doet, je kunt deze risicos minimaliseren door bloed te testen, voor tijdens en na je kuur, door na te kuren, door nog beter te eten, door de juiste supplementen te nemen.

        Met dianabol bereik je helemaal niks, ja je wordt even heel sterk en groter, 2 weken na je kuur is alles weg.
        Winstrol, je wordt er wat sterker van, na je kuur is 80% weg.

        Waarom zou je als je toch al minder(ik neem dan ook minder intensief in totaal per week)gaat trainen, nog een kuur erbij doen.

        Als je wilt kuren kun je het beste gewoon test zetten, als je daar een kosten/baten analyse op los laat heb je er gewoon het meeste aan.
        Ook als je naar eventuele sides en/of gevaren kijkt zit je aan de veiligere kant dan de wat heftigere steroiden.

        Dus waarom zou je in godsnaam kuren, met het oog op het feit dat je er over 3 maanden niks aan over hebt gehouden, demottiverender jkan haast niet.
        Ja dus toch test spuiten, hoe weet je dat je niet wilt spuiten, je gaat toch niet zeggen dat je bang bent voor een naald he?
        Ik zou echt in jou geval niet kuren en als je het dan toch perse wilt doe dan test, zet je over je angst heen of kuur niet zou ik zeggen.

        Nee ik heb niet zoveel ervaring als snuff, wel heb ik dianabol/winstrol en test e genomen, de enige die echt de moeite was was de test.
        Tijdens me eerste dianabol kuur was ik zo geel als een banaan, oftewel me lever kreeg het zwaar te verduren, daarom snap ik niet dat mensen zeggen dat het wel mee valt, nemen diezelfde mensen ook de verantwoordelijkheid als jou lever naar de klote is of zeggen ze dan, ja jij was net dat gevalletje die al wat onder de leden had.


        Ikzelf heb heel af en toe mensen advies gegeven, althans advies, mijn inzichten kun je beter zeggen, die komen er op neer dat imo als je geen wedstrijden of wat doet en perse wilt gebruiken, zoals ik dus heb gedaan je test spuit en niks meer niks minder.

        Dat hier mensen een gram test zetten en doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is vind ik ronduit gevaarlijk, laat staan wat er nog wordt bijgezet.

        Je kan gewoon niet zeggen dat eea ongevaarlijk is, waarom denk je dat er bij medicijnen 10000000 dingen op de bijsluiter als bijwerking staan, omdat het ooit eens is gebeurd, maar hier adviseren we gewoon lekker 2 orals te nemen alsof het niks is, vervolgens nakuren met een middel dat voor vrouwen met borstkanker wordt gebruikt in hoge dosering, nee man goed is het echt niet voor je.

        Daarbij 1 kuurtje vraagt uiteindelijk om meer kuurtjes.

        tot slot, ik vind je niet dom of wat dan ook, echter moet iedereen goed nadenken wat hij wilt, heb je geinformeerd en eenmaal besloten, gewoon lekker doen.
        Dan wil ik je succes wensen en hoop dat je krijgt wat je ervan verwacht.


        Zo een megaverhaal volgens mij, iig succes.

        Comment


        • #64
          Ok dus uiteindelijk kan ik de conclussie trekken beter voor test te gaan..
          Heb je dat iets van een kickstart nodig?
          Dianabol bv?

          Dat het gevaren me zich mee brengt daar ben ik me bewust van.
          Maar laten we eerlijk zijn tegenwoordig is het nog gevaarlijk om met de bus of het vliegtuig op vakantie gaan..
          Control the weight, Don't let the weight control you..

          Comment


          • #65
            Dat ik net nu wat extra wil is niet de enige reden dat ik een kuur wil doen.
            Ik ben het laatste half jaar ook niet meer hogerop gekomen zeg maar.
            Niet in gewicht tijdens trainingen, niet in omtrekken (mm werk)
            Dus zodoende dat ik ook op het idee kom..
            Control the weight, Don't let the weight control you..

            Comment


            • #66
              Klopt, overal zitten gevaren aan, het is ook voor jou de overweging of je de risicos op vind wegen tegen de voordelen.
              Waarom zou je een kickstart nemen, ik heb test e gezet, na 5 weken liep iok met een lul tot aan het plafond, als ik naar een dumbel keek scheurde me biceps open, en belangrijkste van alles ik leerde wat test e met mij doet, wanneer het inkickt, hoeveel puisten ik kreeg etc.
              Als je as gaat combineren weet je niet welke as welk effect op je heeft.

              Ik had trouwens 250mg elke 5 dagen gezet(10 weken lang), ben er dik 10 kg mee aangekomen, bankdrukken ging ik van 5x120 naar ik meen 5x140,.
              Vervolgens nagekuurd en twee maanden later waren al me levels weer redelijk op hun oude nivo, wat ik dus daarvoor al had getest.

              Dus ik, mijn mening, gebasseerd op een klein beetje ervaring en veel lezen en luisteren, als je toch perse die kuur wilt doen, en niet voor niets je geld en gezondheid op het spel(klinkt nu wat dramatisch) zetten, ja spuiten.

              Comment


              • #67
                Originally posted by Dennis328 View Post
                Dat ik net nu wat extra wil is niet de enige reden dat ik een kuur wil doen.
                Ik ben het laatste half jaar ook niet meer hogerop gekomen zeg maar.
                Niet in gewicht tijdens trainingen, niet in omtrekken (mm werk)
                Dus zodoende dat ik ook op het idee kom..

                probleem is natuurlijk dat je met je kuur hogerop komt, echter kun je niet een berg beklimmen hoger dan de top, dus als je boven de top uitstijgt zal je dus of moeten bijhouden met kuren of je zakt weer terug.
                Met kuren ben je natuurlijk wel sneller op de top.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by quibus View Post

                  Ik had trouwens 250mg elke 5 dagen gezet(10 weken lang), ben er dik 10 kg mee aangekomen, bankdrukken ging ik van 5x120 naar ik meen 5x140,.
                  Vervolgens nagekuurd en twee maanden later waren al me levels weer redelijk op hun oude nivo, wat ik dus daarvoor al had getest.
                  Even voor de duidelijkheid, je bedoelt daarmee dat je bloedwaarden weer "normaal" waren na 2 maanden?

                  En wat heb je eraan overgehouden qua kracht na die 2 maanden?
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Even voor de duidelijkheid, je bedoelt daarmee dat je bloedwaarden weer "normaal" waren na 2 maanden?

                    En wat heb je eraan overgehouden qua kracht na die 2 maanden?

                    Ja dat klopt,

                    ik heb kwa krachtgains zon 50% ingelevert van de winst en kwa kg gains heb ik 6 kilo overgehouden.
                    Dat was dus 2 maanden na me laatste tablet nolva.

                    Comment


                    • #70
                      Quibus, nu je toch zo lekker negatief bezig bent over oraals, vertel TS dan ook even alle nadelen die met spuiten kunnen voorkomen.

                      Dat jij nu niets hebt overgehouden aan je orale kuurtjes en dat jij er zo geel als een banaan bijliep, wil niet zeggen dat het bij iedereen zo is.
                      Dan zou er toch wel meer op het net te vinden moeten zijn betreffende het geel aanlopen denk je ook niet?
                      Ja, natuurlijk zijn er bijwerkingen, we praten tenslotte over medicijnen, daar zijn altijd nadelen aan verbonden, mits je een gezond individu bent en je er verstandig mee omgaat.

                      Je gaat toch ook niet tegen een kind zeggen, dat voor de eerste keer in aanraking met alcohol wil komen en om een shandy vraagt: Nee joh, moet je niet doen, hardstikke slecht voor je en je voelt er geen ruk van. Kun je beter een glas Jack Daniels nemen!
                      Stom voorbeeld maar komt in principe op hetzelfde neer.
                      Of je nu oraals neemt of op olie-basis, bijwerkingen zijn er altijd aan verbonden.

                      Dus als je het goed wilt doen vertel je ook aan hem wat steroiden op oliebasis teweeg kunnen brengen, tevens wat er kan gebeuren als je niet precies weet hoe te injecteren, komt er ook nog bij.
                      En graag alle bijwerkingen, ook die sporadisch voorkwamen.
                      Ik durf te wedden dat TS het dan maar bij pilletjes houd!

                      Ow ja, vertellen tegen TS hoe kankerverwekkend tamoxifen wel niet is (zwaar overdreven overigens) maar wel hier doodleuk lopen melden dat je er zelf ook mee gekuurd hebt. Beetje tweestrijdig lijkt mij.
                      Last edited by Snuff-Sann; 12-09-2012, 17:29.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by quibus View Post
                        probleem is natuurlijk dat je met je kuur hogerop komt, echter kun je niet een berg beklimmen hoger dan de top, dus als je boven de top uitstijgt zal je dus of moeten bijhouden met kuren of je zakt weer terug.
                        Met kuren ben je natuurlijk wel sneller op de top.
                        Bull, al zak je terug, je houd altijd een deel van je, door kuren gewonnen, spiermassa over.

                        Comment


                        • #72
                          snuff je leest echt heel goed wat jij wilt lezen, first of all vind ik dat hij beter niet kan kuren, vervolgens vertel ik hem mijn ervaringen en daar heb ik ook naar verwezen, ik heb voor mezelf een risico analyse gemaakt en daar kwam uit dat ik dus liever test e ging prikken ipv oral kuurtjes nemen.

                          Jij bent ook helemaal een mooie, ten eerste zeg ik nergens dat het kankerverwekkend is, en nu zeg je ook dat omdat ik het heb gedaan ik niemand meer mag adviseren, danwel waarschuwen voor eventuele gevolgen.maar goed ik had al nergens gezegd dat het kankerverwekkend is????

                          Wat betreft geel aanlopen, beter zoeken dan snuff, er zijn zat mensen met leverproblemen als gevolg van orals, ben ook naar een kliniek geweest in amsterdam waar ze veel onderzoek doen naar as, daar zeiden ze mij hetzelfde.

                          Als je niet weet hoe je moet injecteren moet je het ook niet doen, ik mag ervan uitgaan dat als ts kiest om te prikken dat hij zich daar ook in verdiept, ik neem aan dat hij de orals ook niet plet en dan opsnuift.

                          shandy en jack daniels, bullshit gast.

                          Dus nogmaals ik heb nergens gezegd dat er geen sides zijn bij test e, echter dat de sides wat MIJ betreft minder zijn tov de opbrengsten dan een oral kuur.

                          Verder ga je maar weer lekker door met je AAS promotieclubje, ga lekker op het schoolplein staan en deel dianabol uit man, wat jou betreft iedereen aan de AS denk?

                          Ik heb verder nergens negatief over wie dan ook uitgelaten, jij voelt je aangevallen door iguana en robbie en nu terwijl ik de ts antwoord geef op vragen(mijn visie) ga je tegen mij zo betweterig doen.

                          De reden waarom men naar jou stats vroegen is omdat je gewoon een focking lachertje bent gast, je spuit as met bakken naar binnen, en je hebt er gewoon geen zak mee bereikt, je lichaam is een lachertje voor zulke kuren en je krachtstats idem.

                          Ik heb gekuurd om te experimenteren en deel de ts mijn bevindingen, echter ging ik kuren toen ik kurkdroog stond en sterker was dan ooit tevoren.

                          Ja nu reageer ik een beetje lullig tegen jou, moet je mij maar geen woorden in de mond leggen die ik nooit gezegd heb.

                          Verder veel plezier hier, ik was het geneuzel al redelijk zat, maar tegen dit soort gejank pffff......of ben je nu weer gekwetst.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Ja, je kuur-idee is helemaal niet slecht.
                            Zou liever voor dianabol gaan.
                            Eerst op de aromatase toer, vervolgens via de DHT gangen. Het zal beiden kracht-toename triggeren.

                            Spiermassa-toename ligt helemaal aan jezelf, dus de juiste voeding, de juiste training en de nodige rust.

                            Kuur-opzet:

                            Week 1-5, dianabol, 40mg/d
                            Week 6-10, rust
                            Week 11-15, stanozolol, 40mg/d
                            Week 16-17, tamoxifen, 20mg/d


                            Ten eerste zijn het geen twee oraals door elkaar. Ze worden van elkander genomen met een pauze daartussen.
                            Lever-issues is zo enorm overrated, ja, lever heeft meer te doen maar van schade? Nee, dat zal niet zo snel gebeuren, tenzij je al iets onder de leden hebt.
                            Al eerder gemeld, 2x in de week trainen is zeer goed mogelijk.
                            Zo vaak mogelijk trainen is natuurlijk enorm onverstandig met kuren.
                            Je zult een dadendrang gaan ondervinden, kracht gaat toenemen.
                            Deze combinatie zal met zo vaak moegelijk trainen onherroepelijk voor overtraining zorgen, opvolgend door blessures.

                            TS geeft aan niet te willen injecteren, waarom dan een test-only kuurtje adviseren?
                            Oraals kunnen zeer goed hun werk verrichten, vraag maar aan HardSteel!
                            Wat zeg ik? Vraag ook maar aan mij.

                            Waarom zou TS toch wel gaan doen waar hij zin in heeft?
                            Dan open je toch geen topic met vragen???
                            zo vaak mogelijk trainen met kuren zou overtraining veroorzaken? neem toch aan dat jij als altijd 'on' kuurder wel beter weet?

                            ts geeft aan geen injects te willen en ik adviseer t toch, idd al wil hij t niet mag ik nog wel zeggen wat mij beter lijkt en wat t ook zeer zeker is! !

                            en misschien even ter herrinnering omdat je er een tijdje uit bent geweest: er worden talloze topics over kuren geopend door jongens die niet weten wat ze doen, geen basis hebben, geen kennis en vragen stellen over spullen die ze toch al besteld hebben en zelfs na afraden van 90% van de reageerders alsnog gaan kuren.. en dan 2 maand later onder een nieuwe account zich aanmelden en een topic openen over problemen die ze hbben opgelopen tijdens die kutkuren! !

                            nog steeds niks neagtiefs tov jou snuf maar het blijkt maar weer dat de meningen ernstig verschillen zonder dat er eigenlijk ook maar feiten op tafel komen!

                            dus voor de ts nog 1 x namens mij : jah je kunt de kuur doen, dan wel in opzet zoals snuf heeft geopperd maar imo blijft het toch verstandig om je meer te verdiepen in de materialen en om een perfecte periode te zoeken waarin dus je training, voeding en rust, in welke volgorde dan ook, perfect kunnen zijn!

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by quibus View Post
                              snuff je leest echt heel goed wat jij wilt lezen, first of all vind ik dat hij beter niet kan kuren, vervolgens vertel ik hem mijn ervaringen en daar heb ik ook naar verwezen, ik heb voor mezelf een risico analyse gemaakt en daar kwam uit dat ik dus liever test e ging prikken ipv oral kuurtjes nemen.

                              Jij bent ook helemaal een mooie, ten eerste zeg ik nergens dat het kankerverwekkend is, en nu zeg je ook dat omdat ik het heb gedaan ik niemand meer mag adviseren, danwel waarschuwen voor eventuele gevolgen.maar goed ik had al nergens gezegd dat het kankerverwekkend is????

                              Wat betreft geel aanlopen, beter zoeken dan snuff, er zijn zat mensen met leverproblemen als gevolg van orals, ben ook naar een kliniek geweest in amsterdam waar ze veel onderzoek doen naar as, daar zeiden ze mij hetzelfde.

                              Als je niet weet hoe je moet injecteren moet je het ook niet doen, ik mag ervan uitgaan dat als ts kiest om te prikken dat hij zich daar ook in verdiept, ik neem aan dat hij de orals ook niet plet en dan opsnuift.

                              shandy en jack daniels, bullshit gast.

                              Dus nogmaals ik heb nergens gezegd dat er geen sides zijn bij test e, echter dat de sides wat MIJ betreft minder zijn tov de opbrengsten dan een oral kuur.

                              Verder ga je maar weer lekker door met je AAS promotieclubje, ga lekker op het schoolplein staan en deel dianabol uit man, wat jou betreft iedereen aan de AS denk?

                              Ik heb verder nergens negatief over wie dan ook uitgelaten, jij voelt je aangevallen door iguana en robbie en nu terwijl ik de ts antwoord geef op vragen(mijn visie) ga je tegen mij zo betweterig doen.

                              De reden waarom men naar jou stats vroegen is omdat je gewoon een focking lachertje bent gast, je spuit as met bakken naar binnen, en je hebt er gewoon geen zak mee bereikt, je lichaam is een lachertje voor zulke kuren en je krachtstats idem.

                              Ik heb gekuurd om te experimenteren en deel de ts mijn bevindingen, echter ging ik kuren toen ik kurkdroog stond en sterker was dan ooit tevoren.

                              Ja nu reageer ik een beetje lullig tegen jou, moet je mij maar geen woorden in de mond leggen die ik nooit gezegd heb.

                              Verder veel plezier hier, ik was het geneuzel al redelijk zat, maar tegen dit soort gejank pffff......of ben je nu weer gekwetst.
                              Het laat mij helemaal koud wat je te melden hebt kerel maar 1 ding wil ik je wel even zeggen, ik zit op 500mg test-e in de week.
                              Dus lul nou niet zo achterlijk man!

                              Comment


                              • #75
                                Ja inderdaad op 500mg test, op naar je volgende kuur.
                                Als het je niet boeide had je niet gereageerd, mij boeide het wel daarom reageerde ik erop, nogmaals ik spreek uit mijn ervaring en dat heb ik ook gemeld, jij hebt er een andere wending aangegeven.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X