Is dit normaal van gs ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit normaal van gs ??

Hoi,

Vorige week heb ik nolvadex besteld maar krijg nu van verkoper (welgekende uit Den Haag) mailtje dat hij ze nog niet binnen heeft omdat de persoon waar hij ze haalt ze nog moet slaan??

Heb dan maar clomid besteld.
    Heb daar al bijna alles gekocht ( stromba/anavar/clomid/proviron) en altijd zeer tevreden geweest maar GS is toch een ondergronds lab?? Die persoon maakt dat toch niet zelf of misschien werkt hij voor GS .

Iemand die meer weet??

grtz wimpy
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Die gozer staat dus gewoon erg dicht bij de bron.... vandaar dat je ff moet wachten dan alleen maar beter weet je zeker dat je geen rommel krijgt
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (red @ Jan. 19 2005,18:53)]Die gozer staat dus gewoon erg dicht bij de bron.... vandaar dat je ff moet wachten dan  alleen maar beter weet je zeker dat je geen rommel krijgt
      Ah, positief dus...begon er gewoon wat aan te twijfelen de laatste tijd en was bang dat het wat "badkuipoperaties" hormoontjes gingen zijn.

De primo van GS was goed maar zeer moeilijk oplosbaar en ik had daar ook mijn twijfels over maar dat was blijkbaar normaal, foutje van GS.

Heb anavar liggen en die pilletjes zien er erg amateuristisch uit, ook zat er in één potje van 100 tabs 10mg, 200tabs van 5 mg.
      Potje was wel 2 keer zo groot, zelfde label...de nieuwe die op komst zijn??
      Er zaten ook heel dunne pilletjes bij en wat restjes....
      Ik moet mijn anavar nog kuren maar weet niet of ik het nog ga doen voor de zomer. Maar nu is potje al opengeweest en ik weet niet hoelang ze dan nog houdbaar zijn, zou het willen sparen voor volgend jaar....
      De anavar van GS schijnt wel heel goed te zijn

grtz wimpy
      Denk je sterk.

Comment

die anavar van GS is super ik heb het nu twee keer gebruikt en werd er vreselijk sterk van zonder veel bijwerkingen..
        Werd alleen wat misselijk als ik teveel in eens nam.
        En dat er toen 200 in zaten van 5mg was omdat ze niet hard geslagen konden worden op 10mg maar is nu een andere formule voor gebruikt.

laterssssssssss

Comment

ik dacht dat anavar een licht werkend anabool was, omdat het als 'mild' beschreven werd....? niet dan?

zal eens opzoekwerk doen

groeten
          I just live once and I want the max out of it!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Jan. 20 2005,15:37)]ik dacht dat anavar een licht werkend anabool was, omdat het als 'mild' beschreven werd....? niet dan?

zal eens opzoekwerk doen

groeten
            Het is een van de mildste anabolen...maar alle anabolen zijn schadelijk (toch de hoeveelheden die wij nemen).
            Ook is het gealkaliseert en dus giftig voor lever.

Wordt veel gebruikt door vrouwen omdat het weinig androgeen is maar je wordt er beresterk van!

Veel bijkomen doe je niet maar het is wel heel goed voor te cutten. Ook pakt het mijn hongergevoel weg, ideaal dus.
            Volgens sommige wordt je er ook droger van.

grtz

Denk je sterk.

Comment

Anavar zelf doet niet veel om droger te worden, het feit dat eten moeilijker wordt door het afgenomen hongergevoel maakt wel dat veel gebruikers wat droger worden.
              Als je ondanks het gebrek aan honger toch het normale aantal kcal naar binnen propt zul je niet droger worden.
              Winst van anavar is idd verre van spectaculair maar qua kracht doet het enorm veel. Is daarom voor mannen met name in een combi aan te raden, dan heb je de meeste profijt van die kracht.

Comment

wordt de kracht die je behaald van anavar ook behouden of behoud je maar een klein deel ervan

Grtz
                stil growing

Comment

@snipke: wat ik heb gezien wordt meeste van de kr8 behouden. Je hebt ook maar een hele kleine terugval.

Maar ik zal het zelf ff gaan meemaken over 3 maanden ofzow, dus ben ook erg benieuwd

Comment

Tis gerust wel goed spul maar een beetje overhyped vind ik....zeker voor het geld wat je ervoor neer moet leggen zou ik voor een andere optie kiezen.

Comment

Zoals Test Arie?

Jeof
                      If you wanna get big...
                      You've got to eat like a pig!

Comment

Nee geen test,Jeoff.

Ik vind Anavar prima werken maar het is bloedjeduur dus als je op je centen moet letten zou ik voor winnie tabs gaan.

Heb je er wel het geld voor zou je absoluut Anavar eens moeten proberen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X