Korte, maar duidelijke uitleg bij veel anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb al spijt dat ik het hier gepost heb....

maar ja, voor een beginneling leek het wel oké...

groeten
    I just live once and I want the max out of it!

Comment

####..die kerel lijkt wle powerlifter had meer van hem verw8 maja hij zal best wel kennis opzich hebben maar dit geeft geen lekker voorbeeld hehe..

Greetzz

Comment

Dik, magere benen maar wel lang....ziet er totaal geen BB uit.
        Is een powerlifter maar ik zou hem niet als begeleider willen .?

Zonder stoefen kan ik zelfs zeggen dat hij misschien nog wat van mij kan leren ( ik zeg wel misschien hé )

grtz wimpy
        Elk pondje komt door het mondje !!!
        Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 21 2005,09:22)]Je hebt inmiddels in X-Tripiot je gelijke gevonden, Arie! (d'bol 70 mg...)  
          Hahaha....tsja....sommige mensen hebben er echt alles voor over

Ik durf het niet eens meer te vertellen als ik nog eens 100mg per dag ga slikken....

Comment

ik vind niet dat uiterlijk te maken heeft met de kennis die je hebt, de mensen die het er het uiterlijk voor hebben zijn degene met ervaring, maar ervaring op hun eigen lichaam wat ook een grote rol speelt. We zien hier dikwijls genoeg kuurtjes terug die worden gepost en dan zeggen ze deze komt van mijn trainer of een bekend bb'er en dan zijn het meestal kuurtjes waar kop noch staart aan te krijgen is.

Als het op trainen/voeding zelf aankomt kan die kerel best wel veel te vertellen hebben, en kunnen veel mensen nog iets van hem leren (en nee ken de kerel niet persoonlijk)

Grtz
            stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X