Nieuwjaars kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwjaars kuurtje

Oke .. nou zoals beloofd .. mijn nieuwe kuurtje :

Het is er weer een waarvan de meeste zullen zeggen .. Man je bent helemaal gestoord , Maar tja dat zeiden jullie over bijna al mijn combietjes en zie hier ,, im still alive and kicking;

Kom t dan ..:

Kuur : lengte 12 weken ... zie ze kwijlen

Begin Week 1,2,3,4 naposim begin 40 mg opbouw tot 70 mg
    week 3,4,5,6,7 oxymetholone begin 25 mg opbouw tot 75 mg
    Week 2,3 250 ml testo/decadurabolin
    week 8 9 10 11 12. afbouwen en nakuren

Nou da was m .. EN nogmaals NEE is niet zelf samengesteld maar wederom door mn trainer die al 25 jaar ervaring heeft met as ..

Dus , nou hoop is boven 100 te komen .. ben nu 89 kilotjes alleen niet meer zo droog (kerst ;p) .. maarja

greetzz X
    The oxynator

fuck man 70mg dbol gecombineerd met oxy's , denk dat je lever het niet in dank zal afnemen, en denk ook dat je zal opblazen tot een ballon

Maar succes kerel

Grtz
    stil growing

Comment

Tja... het zijn mijn kuurtjes niet. Weer veel orale shit, wat ik toch wel gevaarlijk vind, ook al staan er tien trainers om me heen te gillen. Dat van die testo is een beetje onduidelijk. Doe je dat van week 3 t/m 12? En wat ga je allemaal afbouwen?
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Gebruik je dan alleen in week 2 en 3 test deca??
        Die 11 kilo zal je wel halen met dboll en oxy.
        Ik denk wel dat je lever een enorme opdonder krijgt laat je die testen tijdens je kuur of niet?

Succes.
        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Goh man,dat kan al tellen....
          Wat zijn je stats tegenwoordig X-Tripiot?
          Zou zelf nooit zoveel orals nemen,geef voorkeur aan injecties hoor.
          Kdenk dat je heel geel gaat uitslagen!
          If you wanna get big...
          You've got to eat like a pig!

Comment

Hoe lang is je vorige kuur geleden? Deze was ook erg schadelijk voor lever toch.
            Hier even een tip voor je trainer die al 25 jaar ervaring heeft.
            Ontdek internet eens en ga op de forums je kennis maar eens opdoen. Hij zal niet op 1 forum iemand tegen komen die zijn mening deelt over dit soort kuurtjes.
            Ik denk zelfs arie niet

Grtz.
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Jan. 20 2005,20:50)]fuck man 70mg dbol gecombineerd met oxy's , denk dat je lever het niet in dank zal afnemen, en denk ook dat je zal opblazen tot een ballon

Maar succes kerel

Grtz
              viel de vorige keer toen ik oxy dboll nam ook reuze mee .. gewoon opletten wat je eet .. met name zout
              The oxynator

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Jeoffrey @ Jan. 20 2005,20:56)]Goh man,dat kan al tellen....
                Wat zijn je stats  tegenwoordig X-Tripiot?
                Zou zelf nooit zoveel orals nemen,geef voorkeur aan injecties hoor.
                Kdenk dat je heel geel gaat uitslagen!
                Uhum.... en jij bent?
                The oxynator

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (banaan @ Jan. 20 2005,20:56)]Gebruik je dan alleen in week 2 en 3 test deca??
                  Die 11 kilo zal je wel halen met dboll en oxy.
                  Ik denk wel dat je lever een enorme opdonder krijgt laat je die testen tijdens je kuur of niet?

Succes.
                  Ik wordt iedere week . netals bij mn laatste kuur getest op alles .. bloeddruk .. bloedspiegel . bloedcellen leverfuncties.enz en z.. en ja .. worden alleen de eerste weken gezet
                  The oxynator

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (harold @ Jan. 20 2005,21:51)]Hoe lang is je vorige kuur geleden? Deze was ook erg schadelijk voor lever toch.
                    Ontdek internet eens en ga op de forums je kennis maar eens opdoen. Hij zal niet op 1 forum iemand tegen komen die zijn mening deelt over dit soort kuurtjes.
                    Ik denk zelfs arie niet

Grtz.
                    achja. ik zie het allemaal wel. bij de vorige werd ik ook voor debiel uitgemaakt , maar het enige wat ik daarbij had was hoofdpijn van de te hoge bloeddruk. Maar was nniet gevaarlijk hoog ofzo .. dus
                    The oxynator

Comment

Niet alle schade is direct zichtbaar....

dus heb ik ff een voorbeeld-linkje voor je gezocht...

Bij deze

WeaVeR

Edit Shannasse: Even een linkje van gemaakt.

Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Tuurlijk zul je veel bijkomen met deze kuur.Maar als je meteen met de deca begint gevolgt door de oxys zul je dat ook.Hoe je de kuur nu beschrijft ga je de eerst 3 weken only met een veels te hooge dosis,gevolgt door de oxys wat ook belastend is voor je lever. Als je toch hard wil gaan verhoog dan je oxy's tot hondert,maar laat de dboll dan zitten.
                        oldpride.nl

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (weaver @ Jan. 20 2005,23:26)]Niet alle schade is direct zichtbaar....

dus heb ik ff een voorbeeld-linkje voor je gezocht...

http://www.ergogenics.org/autopsie.html

WeaVeR
                          Had ik ook al in gedachten, Weaver... je was me voor...
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (harold @ Jan. 20 2005,21:51)]Hoe lang is je vorige kuur geleden? Deze was ook erg schadelijk voor lever toch.
                            Ik denk zelfs arie niet

Grtz.
                            Tsja....wie ben ik om iemand die al 25 jaar trainer is te bekritiseren?

Ik snap alleen de dosis testo niet,waarom zoveel en zolang orale a.s en maar zo weinig testo?

Ik zou de test wat uppen en de orals wat downen en dan zie ik er vd rest niet heel veel slechts aan.....

Comment

Inderdaad arie, ik ieder geval de doses van de orals naar beneden gooien, en de injects omhoog.
                              Ik wil wel weten wat dit omgaat brengen, en wat je vast gaat houden.
                              En het is ook zeker goed dat alles bij gehouden wordt.

GRtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X