Bijwerkingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bijwerkingen

ik had een vraag  

misschien een rare vraag, maar ik vroeg het mezelf af...

ik weet dat anabolen slecht voor je zijn, en dat er risico's aanzitten, maar ik vroeg mezelf af of de kans op kank er groot is bij kuren ?

misschien dat 1 van jullie er andwoord op heeft voor mij  

dank u

Er is veel mogelijk bij gebruik van as, maar heb nog nergens kunnen lezen of er iemand kank er van gekregen heeft. We gaan er wel van uit dat er met verstand van zaken met as is omgegaan dan

Grtz
    stil growing

Comment

ja ik vroeg me af als je gewoon kuurt en nakuurt of de kans erop groot is... ik heb het zelf namelijk ook nog nooit gehoord

Comment

Ik kan me daarentegen wel voorstellen dat als AS helpen je lichaam te laten groeien het dus ook (helaas) kan helpen om aanwezige k.anker in je lichaam te laten groeien.

Maar het mag duidelijk zijn dat als je k.anke r in je lijf zou hebben, je geen AS gaat gebruiken.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

ik geloof dat iedereen van zichzelf al k.ankercellen in z'n lichaam heeft, en dat het met anabolen kan omzetten tot tumor'n

Comment

Jaap B heeft het goede antwoord gegeven.

Als je aanleg hebt voor k anker, of het al hebt zullen AS het proces versnellen.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

nou vraag ik me alleen af hoe je ken weten of je aanleg heb voor k.anker

Comment

Kdenk als er in de familie,meerdere sterfgevallen met ###### zijn,heb je een verhoogd risico.Regelmatig check-up laten doen,kdenk dat je dan de meeste zekerheid hebt.

Jeof
                  If you wanna get big...
                  You've got to eat like a pig!

Comment

Waarom met as? Die andere niet? Hoezo die juist?
                    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

check up ? in het ziekenhuis bedoel je ?

ben 1 x over anabolen bij me arts begonnen, en toen kreeg ik een preek

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X