Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
In mijn volgende kuur wil ik 300 mg deca p/w gebruiken. Ik gebruik de 2 ml vials van Norma -helas. Wie kan mij vertellen of het mogelijk is zonder gevaar(steriel??) 1 ml op te trekken en een week daarna de andere ml te gebruiken?
Inderdaad die 100mg meer zal niet veel uitmaken.
Maar het kan wel zonder dat het een probleem is. Er zijn ook flesjes van 10ml daar moet het juist mee, kan je echt niet in 1 keer zetten
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
@ ik bedoel gewoon de deca van norma of de yellowtop van organon.
Ik heb het zelf ook zo bij mijn eerste kuur gedaan. maar heb het toen wel bewaard in de koelkast. Schijnt beter te zijn
Grtz..
de norma's zijn toch voor de zelfde doeleinde in de medische wereld?
Ik heb nu de norma voor mijn neus maar ik vertrouw dat rubbere dopje wel hoor.
Ik heb er nu lang genoeg naar gekeken en ga hem er nu maar in proppen
Grtz..
Ik gebruik die norma's ook wel eens in 2x....meng ik het met mn test en deca van GS en hou ik wel eens een ml over en gebruik die later in de week......tis een rubber dopje wat vd rest goed afsluit dus zie het probleem niet zo...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment