Injectie naalden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het verschil tussen 25 en 40 zit hem hierin, dat je na het prikken bij 25mm veel beter een bobbel voelt op je been. maar uiteindelijk zithet toch in je spier, en zal het zijn werk wel doen.
    heb wel de ervaring dat als je niet zo diep prikt, er wel es olie uit het gaatje loopt. maja... 0,00002 ml ofzo
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

het verschil tussen 40 en 25 is 15
      Who's the Chef

Comment

@Bruce . als ik vragen mag ; Hoe vaak is het je overkomen dat je in je been prikte en een zenuw aanprikte en als het gebeurde wat deed je dan ?

groeten

Comment

Ik heb 6 weken elke dag geprikt, en heb misschien 1 keer wat geraakt. Ik vind het erg makkelijk in m'n been.

gRTz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik prik ze meestal in mijin bil maar ook wel in me been of schouder. In me been of schouder 0,6x25, in bil 0,8x40 of 0,8x50.
            Moet wel zeggen dat alleen 1ml sus in je been zetten verrekte zeer kan doen dat je gewoon niet door je hurken kan zakken. Ik zet er tegenwoordig wat deca bij en nergens last van is dit toeval of doet sus gewoon zo zeer (hoog gehalte alcohol ofzo???)

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

@ harold. en die ene keer dat je wat raakte wat gebeurde er toen ? Gaat je been dan bewegen of hele sterke pijn ?

groeten

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (sander @ Feb. 12 2005,14:15)]@ harold. en die ene keer dat je wat raakte wat gebeurde er toen ? Gaat je been dan bewegen of hele sterke pijn ?

groeten
                d8 dat ie op de brancade naar het ziekenhuis moest met spoed

Comment

ik loop nu nog steeds op krukken. En mijn linkeroor blijf flapperen, heb nu het gevoel dat mijn linkeroor te veel red bull op heb en weg wilt vliegen. Maar doordat ik die krukken vast heb stijg ik net niet op.

GRtz..

Comment

ok ok. ik poep voor die prikken.

Comment

.. ben je nu een kerel of niet...wie groot wil worden moet pijn leiden heh

Comment

ik neem die anabolen nou juist om kerel te worden. Is de laatse fase na vele operaties

Comment

Heel sterk Sander...

Comment

Als je op een zenuw zit voel je het even, en dan trek je de naald eruit en doe je het nog een keer.
                            Stelt echt niks voor, misschien helpt het als je er niet naar kijkt.

Grtz..

Comment

dank!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X