Dianabol dosering verhogen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@sander:Niet iedereen komt zoveel aan hoor....ligt er ook aan of je gevoelig bent voor vochtretentie.

Ik deed toen dezelfde kuur als banaan en kwam 7/8 kilo aan, waarvan ik er zo'n 4/5 heb vast gehouden. (hier zat trouwens wel minstens 1 kilo aan gyno bij     )

Dit is ook de reden dat ik geen dianabol meer wil, je blaast op als een balon,zweet je helemaal leeg, wordt er dan wel weer vreselijk sterk en zwaar van, maar je raak ook weer heel veel kwijt.

Je zou het wel als kickstart van een goede test. kuur kunnen gebruiken, maar een dianabol only raad ik echt niemand aan...maar ja.. just my 2 cents
    They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
    Don't stimulate....Annihilate!!!
    Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Gyno na de kuur helemaal verdwenen?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nee, hij heeft zich laten ombouwen tot een prachtige vrouw...
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] ]Gyno na de kuur helemaal verdwenen?
            Ja is helemaal verdwenen.....was alleen wel een operatie voor nodig

Ben er een beetje gevoelig voor denk ik, kreeg er namelijk voor het eerst last van met een deca/winstrol kuurtje...daarna met de deca/dianabol kwam het weer dubbel terug en ging het ook niet meer weg.

Heb tijdens mijn huidige kuur (deca/sust) Arimidex gebruikt (0,50mg EOD) en heb nergens last van gehad.
            Voor mij geen kuur meer zonder

Comment

@ rik. ik weet t van die nadelen van dianabol; volgende kuur wordt waarschijnlijk 200 mg deca/week, 250 mg cypionate of sustanon/week en 30 a 40 mg dianabol per dag.
              denk je dat je nou wel definitief van die gyno af bent ?

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (sander @ Feb. 19 2005,14:33)]volgende kuur wordt waarschijnlijk 200 mg deca/week, 250 mg cypionate of sustanon/week en 30 a 40 mg dianabol per dag.

Maak er dan 250mg Cypionate van want 250mg Sustanon is niet genoeg voor een week.....

Comment

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] ]Ben er een beetje gevoelig voor denk ik, kreeg er namelijk voor het eerst last van met een deca/winstrol kuurtje...
                    Boldone winstrol...........
                    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] ]denk je dat je nou wel definitief van die gyno af bent ?
                      @sander:nee denk het niet...kreeg begin deze kuur weer een beetje last, jeukende gevoelige tepels. Heb toen gelijk een berg anti-oestrogenen naar binnen gewerkt...en daarna geen last meer gehad!!

@banaan: JaJa.....

Comment

Waarom dan geen proviron erbij om het vochtgehalte te beperken...

Ok, je zwelt niet op als een ballon, maar what you see, is what u get na de kuur...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 19 2005,15:17)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (sander @ Feb. 19 2005,14:33)]volgende kuur wordt waarschijnlijk 200 mg deca/week, 250 mg cypionate of sustanon/week en 30 a 40 mg dianabol per dag.

Maak er dan 250mg Cypionate van want 250mg Sustanon is niet genoeg voor een week.....
                          Misschien beetje off topicenken jullie niet dat 200mg Deca en 250mg Sustanon per week, voor iemand die nog nooit gekuurd heeft resultaten kan opleveren?

Groeten    
                          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (JaapB @ Feb. 22 2005,09:00)]Misschien beetje off topicenken jullie niet dat 200mg Deca en 250mg Sustanon per week, voor iemand die nog nooit gekuurd heeft resultaten kan opleveren?

Groeten    
                            Als die persoon niet heel zwaar is, weet ik zeker dat het genoeg is voor prima resultaat.
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Feb. 22 2005,09:46)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (JaapB @ Feb. 22 2005,09:00)]Misschien beetje off topicenken jullie niet dat 200mg Deca en 250mg Sustanon per week, voor iemand die nog nooit gekuurd heeft resultaten kan opleveren?

Groeten    
                              Als die persoon niet heel zwaar is, weet ik zeker dat het genoeg is voor prima resultaat.  
                              Zou alleen de sustanon zoals eerder aangegeven inruilen voor cypionaat...

Greets...

Comment

Weet iemand eigenlijk wat er gebeurt als je bijvoorbeeld een of meer maanden niet kan trainen ? Raak je dan je resultaten van de kuren kwijt en zou je opnieuw moeten gaan kuren om die terug te krijgen of blijft (een deel) wel aanwezig ? Ik vroeg t me af omdat t natuurlijk altijd kan dat je pfeiffer krijgt of zoiets.
                                Ik ben ook nog op zoek naar een testosteronsoort die je wekelijks kan prikken maar die niet nog weken actief blijft als de bijwerkingen me doen besluiten om te stoppen. Ik geloof niet dat zo'n testosteron bestaat ?

Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X