Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zou iets verder doordenken voordat je gaat posten Sander...
1x per week injecteren betekent automatisch een láng werkende ester, hoe korter werkend hoe vaker je moet injecteren. Wat je zoekt is dus onmogelijk.
En uiteraard verlies je de winst als je niet traint.
Natuurlijk gewonnen massa is over het algemeen wel wat langer 'houdbaar' dan massa gewonnen onder invloed van as.
zit wat in...
Ter relativering van mijn domheid kan ik nog wel zeggen : Ik vroeg me af of je dan echt alles kwijtraakt van de chemisch opgebouwde resultaten of dat de spieren, net als voor de natuurlijk opgebouwde massa, toch iets ''onthouden'' van de chemische resultaten. Zodat je, wanneer je weer begint met trainen, sneller massa terugwint dan wanneer je altijd naturel zou hebben getraind. ?
Maar t antwoord van Shannasse houdt geloof ik al in dat dat tegenvalt ..
En wat betreft mn vraag over t halflife van testosteron bedoelde ik te vragen of er niets inzit tussen de vierenhalve dag van propionate en de 10 a 14 dagen van cypionate en enanthate. Ik dacht dat misschien iets bestond dat wat sneller uit de esther komt dan enanthate en cypionate maar ook weer niet zo snel als propionate.
Citaat[/b] (sander @ Feb. 24 2005,00:08)]En wat betreft mn vraag over t halflife van testosteron bedoelde ik te vragen of er niets inzit tussen de vierenhalve dag van propionate en de 10 a 14 dagen van cypionate en enanthate. Ik dacht dat misschien iets bestond dat wat sneller uit de esther komt dan enanthate en cypionate maar ook weer niet zo snel als propionate.
Die esters zijn er wel. Ze zitten echter verwerkt in omnadren en sustanon. Het gaat hier om de esters 'phenylpropiopaat' en 'isocaporaat'. Dit zijn zeg maar de middellange esters naast de korte ester propiopaat en de lange ester decanoate. Als je voor het eerst gaat kuren met test zou ik daarom zeker voor sustanon of omnadren gaan. Mocht je er namelijk achter komen dat je lichaam om een of andere reden met deze stof in conflict raakt (gebeurt zelden), zijn de korte esters tenminste vlot uit je lijf en blijft er vande lange ester niet zoveel hangen.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
ok arie kanarie begrijp het bro
ik ben trouwens een heele tijd weg geweest
wegens familie omstandigheden heb weinig kunnen trainen
en had er ook weinig zin in me zusje is erg ziek dus zei heeft meer mijn aandacht nodig dan trainen maar ik ga het weer oppakken en keihard trainen
Hey Devil,dat is vet klote om te horen,bro!!
Ik zag gister je post en bedacht me toen al dat je een hele tijd niet meer geweest was.
Heel veel sterkte met je zus en ik hoop dat het allemaal goed komt.
Probeer het trainen weer lekker op te pakken zodat je een uitlaatklep hebt voor je gevoelens,steun je zus waar nodig en je bent een topbroer!
Echt bijwerkingen heb ik niet. Ik moet momenteel wel leren voor een examen van school en merk dat stilzitten achter een boek nauwelijks te doen is. Ook een hoop zweten en snelle hartslag. Heb een bokszak hangen dus daar ga ik tussendoor steeds op slaan, maar daar word je ook niet heel rustig van.voel me af en toe soort tekenfilmfiguur. M'n timing met deze kuur had dus beter kunnen zijn. Maar ik groei nog steeds goed dus ik heb niet echt wat te klagen.vooral niet omdat ik best wel vrolijk word van die dianabol .
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment