Testresultaat omnadren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

das balen

Comment

Ondanks dat je het al verwachtte blijft het toch rot om het nu definitief te horen.

Wat je in een andere thread al zei nu gewoon een tijd naturel door gaan tot je helemaal weer hersteld bent. En als je nog een kuur gaat doen en je weet dat je echt spul hebt ga je zeker knallen!
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

omg das balen snip

zou ik die persoon ook moeten kennen van hier op het forum
        Who's the Chef

Comment

Is net voor jouw tijd geweest,Beentje.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (been @ Mrt. 07 2005,20:43)]omg das balen snip

zou ik die persoon ook moeten kennen van hier op het forum
            jep en wees blij was een rare vent je hebt er niets aan gemist

Comment

Hoewel ik erg moest lachen om zijn taalgebruik! Zijn 'pootjes' met rotzooi staan me nog goed bij.

Anyway, jammer voor je Snipke, maar je weet nu dat het niet aan je voeding, training, rust of wat dan ook lag. Ik zou zeggen: train ff een jaartje naturel en stel vervolgens een mooie kuur samen met betrouwbare spullen. Dan komt die 90 kilo wel in zicht!
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik weet zn echte naam nog wel volgens mij staat nog in mn msn lijst..... verkocht niet alleen anabolen....graftak
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Wat nog meer dan?

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 08 2005,04:15)]Wat nog meer dan?
                    Ben ook zeer benieuwd !

Grtz..
                    Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 07 2005,16:41)]ik heb vandaag mijn laatste ampul sus gezet, hartstikke bedankt arie, dacht wel dat er iets scheelde. Moet wel zeggen dat ik dan op de deca goed ben gegaan, zeker krachtbijname is ongelovig,stel u daar nog een goede sus bij en ik had geknald , maar is nu zo niet Ā  Ā 

Nogmaals bedankt omie arie

Grtz
                      Valt idd. zeker niet tegen voor deca/dbol

Nu weet je in ieder geval wel zeker dat je nog steeds goed op as reageert !

Grtz..
                      Alias Homer Simpson ...

Comment

Als ik red een beetje ken weet ik al wat hij bedoelt, zal wel iets met feestjes te maken hebben..

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Love,peace and happyness zeker?

Comment

Is natuurlijk klote dat het fake is, gelukkig maar dat er geen rotzooi in zat
                            Maar aan de ander kant ook maar goed Snipke, nu weet je dat het niet aan je training/voeding/rust ligt. Of dat je op je top zit wat je zelf dacht!!

Eerst weer herstellen van deze kuur en dan over een half jaar/jaar begin je opnieuw maar dan met goede/betrouwbare spullen!!

Nu ben ik toch ook wel erg nieuwsgierig naar de ampul van banaan:

They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                            Don't stimulate....Annihilate!!!
                            Ronnie is STIL the King!!!

Comment

jammer dat mensen die een beetje de zelfde intressen hebben elkaar dan toch nog kunnen oplichten ik zou dat echt niet kunnen.

als je zou weten waar deze gozer zou wonen zou je natuurlijk ff langs kunen gaan om even het een en ander gecht te zetten
                              Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 07 2005,16:41)]ik heb vandaag mijn laatste ampul sus gezet, hartstikke bedankt arie, dacht wel dat er iets scheelde.
                                -------------------------------------
                                Curiosio
                                Mr.C

Gelukkig dat er geen zooi in zat!
                                Wat kan er schelen dan? Wat bedoelen jullie daar mee? Watvoor zooi zou er bijvoorbeeld in kunnen zitten?
                                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X